MENU
Strefa Wiedzy: Zarządzanie czasem
Jak efektywnie zarządzać czasem. Krótki poradnik
Kategoria: Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Zarządzanie Czasem
4Feb

Jak często wypowiadasz słowa Nie mam czasu, Chciałbym żeby doba trwała więcej niż 24 godziny czy Znowu musiałem zarwać noc? - takie stwierdzenia spowodowane są zazwyczaj nie zbyt dużą ilością obowiązków ale właśnie brakiem dobrej organizacji czasu. Jak więc odpowiednio zarządzać swoim czasem, aby te zdania zniknęły raz na zawsze z naszego słownika?
Macierz Eisenhowera – czyli narzędzie skutecznego zarządzania czasem
Kategoria: Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Zarządzanie Czasem
20Jan

Urwanie głowy. Każdy zna ten moment, kiedy dwie ręce i jeden umysł nie są w stanie podołać nawałowi pracy, a ostateczny deadline minął pięć minut temu. Jak sobie wtedy poradzić? Podstawą jest dobra organizacja swojego czasu i skuteczne zarządzanie sobą w czasie.
5 powodów, dla których warto wyznaczać sobie cele
Kategoria: Perfekcyjna Asystentka, Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Perfekcyjna Asystentka, Zarządzanie Czasem
31Oct

Każdy z nas dąży do sukcesu w dziedzinie zawodowej, rodzinnej czy finansowej. Często słyszymy o metodzie wyznaczania sobie celów. Jednak czy jesteśmy naprawdę świadomi, dlaczego warto wyznaczać sobie cele? Zapraszamy do zapoznania się z 5 powodami, dla których warto wyznaczać sobie cele.
Zarządzam czasem czy czas mną? Wypełnij test i sprawdź czy umiesz zarządzać swoim czasem
Kategoria: Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Zarządzanie Czasem
4Jul

Zarządzanie czasem nie jest proste, – aby robić to skutecznie musimy nabyć takich umiejętności jak organizacja pracy i ustalanie priorytetów. Rozwiąż poniższy test i przekonaj się, czy potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem.
Zarządzanie czasem - Outsourcing
Kategoria: Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Zarządzanie Czasem
11Jun

W przypadku zarzadzania sobą w czasie outsourcing można rozumieć, jako zasadę: Nie bądź wszechstronny, bądź specjalistą.
Zarządzanie czasem - Stan flow
Kategoria: Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Zarządzanie Czasem
11Jun

Stan ten to stan umysłu, w którym tak bardzo angażujesz się w wykonywane zadanie, ze zapominasz o otaczającym Cię świecie i żyjesz danym zadaniem. Ze stanem tym wiąże się entuzjazm, a także dużo większa niż zazwyczaj efektywność pracy.
Zarządzanie czasem - Zasada pierwszej godziny
Kategoria: Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Zarządzanie Czasem
11Jun

45 do 60 minut tyle według badań nasz mózg jest aktywny i skoncentrowany, a co za tym idzie wykonywanie pracy koncepcyjnej daje największe efekty. Dlatego też to właśnie pierwsza godzinę naszej pracy warto jak najlepiej i wydajniej zagospodarować.
Zarządzanie czasem - Zasada pierwszej fizycznej czynności
Kategoria: Zarządzanie Czasem
Czytaj całość
Kategoria: Zarządzanie Czasem
10Jun

Bywa, że trafiają nam się zadania, które są nudne lub trudne, lub nielubiane. Bywa też, że trafiają nam się zadania, które są i nudne, i trudne i nielubiane.
Zarządzanie czasem - Zasada GTD
Kategoria: HR a proces szkoleniowy
Czytaj całość
Kategoria: HR a proces szkoleniowy
10Jun

Zasada GTD - Get things done- czyli dosłownie doprowadzanie roboty do końca;Jest jedną z najpopularniejszych metod zarzadzania czasem opracowaną przez David Allen. Ta prosta metoda pozwala na szybkie zapanowanie nad codziennym chaosem piętrzącymi się obowiązkami.
Dlaczego warto zarządzać czasem?
Kategoria: HR a proces szkoleniowy, HR a proces szkoleniowy
Czytaj całość
Kategoria: HR a proces szkoleniowy, HR a proces szkoleniowy
10Jun
