Excel Samouczek - Przenoszenie komórek w inne miejsce
Kategoria: Kurs Excel, Samouczek Excel

Wstawianie komórek lub ich zakresu między komórki już zapełnione to podstawy Excela, których opanowanie z pewnością poprawi szybkość naszej pracy.
Aby komórkę lub zakres komórek w przenieść w inne miejsce i wstawić pomiędzy komórki już zapełnione:
1. Zaznacz komórkę lub zakres komórek do przeniesienia.
2. Chwyć za brzeg zaznaczonego obszaru.
3. Wciśnij przycisk Shift i przeciągnij komórki do miejsca docelowego. Pojawi się charakterystyczna linia w kształcie litery H wskazująca miejsce osadzenia przenoszonych komórek.
Jeśli przy przenoszeniu dodatkowo wciśniesz przycisk Ctrl, to przenoszone komórki zostaną skopiowane.
Excel Samouczek - Przenoszenie komórek w inne miejsce by Cognity is licensed under a Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe License.
Więcej informacji znajdziesz w artykułach:
Nagrywanie makra – jak zautomatyzować zadania w MS Excel?

Zainteresować Cię może również:
Zarządzam czasem czy czas mną? Wypełnij test i sprawdź czy umiesz zarządzać swoim czasem
