GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównastrefa wiedzyDekalog pozycjonowania czyli zasady, które warto znać [wideo]
MENU

Dekalog pozycjonowania czyli zasady, które warto znać [wideo]


Kategoria: Kurs SEO
13Jul

Pozycjonowanie jest bardzo ważne dla każdej strony internetowej. Posiadając sklep, bloga lub inną witrynę zależy nam na jak najczęstszych odwiedzinach. Ale jak mają się o niej dowiedzieć przyszli odwiedzający, jeśli nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania? Z pomocą przychodzi pozycjonowanie. Poniżej 10 dobrych rad, które są kluczem do tego, by Twoja strona była odwiedzana częściej.

1. Prostota przede wszystkim. Nie udziwniaj - używaj krótkich, ale treściwych zdań.

2. Bądź konkretny. Nie rób długich wstępów, najważniejsze rzeczy umieszczaj zawsze na początku. "Witamy w naszym nowym sklepie internetowym..." - możesz to sobie darować.

3. Krótko, zwięźle i na temat. Dobry nagłówek powinien liczyć od 40 do 60 znaków i zawierać słowa kluczowe. Wyszukiwarki nie skanują dłuższych tekstów.

4. Słowa - klucze. Każdy z użytkowników wyszukiwarki intuicyjnie wpisuje słowa, które najlepiej prezentują to, czego właśnie szukają. Skorzystaj z narzędzia Google AdWords - wtedy dowiesz się, jakie to słowa.

5. Poprawność językowa. Nie rób błędów i staraj się pisać naturalnie. Nie próbuj na siłę stosować wyszukanych zwrotów, który nie użyłbyś w rozmowie. 

6. Nie reklamuj na siłę. Unikaj zwrotów typu: najlepszy na świecie produkt na..., lepszego nigdzie nie znajdziesz. Są to obietnice nie do spełnienia, a odwiedzający Twoją stronę dobrze to wiedzą.

7. Dodawaj treści. Umieszczaj odnośniki do innych stron, np. serwisów branżowych, blogów opiniotwórczych, serwisów społecznościowych.

8. Organizuj według kategorii. Masz dużo wpisów lub towarów na stronie? Przyporządkuj je do odpowiednich kategorii - pozwoli to bez problemu poruszać się po Twojej stronie. 

9. Cyfry zamiast słów. Korzystaj z cyfr, to przyciągnie uwagę odwiedzających. Najlepiej nie używaj niczego zbyt skomplikowanego - zaokrąglaj!

10. Aktualizacja - ważna spawa. Dbaj o aktualność Twoich wpisów i śledź nowości pojawiające się w sieci. Dzięki temu zawsze dopasujesz się do oczekiwań użytkowników.

Wyróżnienie się pośród wielu stron jest trudne, ale wykonalne. 

Postaraj się zoptymalizować swoją stronę pod katem wyszukiwarek internetowych, to na pewno przełoży się na ilość odwiedzin i nowych klientów.

Swoją stronę dostosuj także do klientów- twórz przekazy jasne i zrozumiałe, tak, by Twoja strona stała się przyjazna w obsłudze i rozpoznawalna.

 

Autor: Monika Podgórna

Licencja Creative Commons
Dekalog pozycjonowania czyli zasady, które warto znać. by Cognity is licensed under a Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe License.

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl