GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównastrefa wiedzyE-marketing dla startupu
MENU

E-marketing dla startupu


Kategoria: Kurs SEO
26Jul

Dlaczego działania w sieci dla wielu przedsiębiorstw stają się coraz bardziej istotne? Dzieje się to za sprawą cyfryzacji, która skłania konsumentów do poszukiwania informacji na temat firm w internecie. Są ciekawi opinii na temat danej marki, jej jakości, zadowolenia innych klientów, wyszukują danych dotyczących lokalizacji, oferowanych produktów i usług. Jest to źródło wielu cennych wiadomości, które wpływają na decyzję o podjęciu kolejnych działań bądź ich zaprzestaniu. W dalszej części przedstawiono czym jest tradycyjny marketing oraz marketing internetowy.

Czym tak naprawdę jest marketing?

Działania marketingowe polegają na badaniu, kreowaniu oraz oferowaniu produktów odpowiednich dla zaspokojenia potrzeb określonego rynku docelowego (klienta). Kluczowymi czynnikami dla marketingu są: przeprowadzanie badań oraz analiza, wsparcie działu sprzedaży, promocja i reklama produktów, dbałość o wizerunek marki przedsiębiorstwa. Głównym celem tej branży jest dążenie do odkrycia luk rynkowych, potrzeb konsumentów, a także tworzenie nowych, ciekawych rozwiązań.

E-marketing (marketing internetowy)

Marketing internetowy nabiera coraz większego znaczenia. Obejmuje czynności mające na celu stworzenie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek konsumencki, reklamy oraz ukazaniu firmy w atrakcyjny sposób za pomocą internetu. Głównym celem jest zdobycie wysokiej pozycji oraz umożliwienie konsumentom łatwego odnalezienia naszej witryny wśród wielu innych stron www.

Podstawową różnicą pomiędzy marketingiem internetowym a tradycyjnym marketingiem jest możliwość nawiązania więzi i interakcji z klientem. Odbiorca nie jest już bierną stroną otrzymującą komunikaty tylko ma możliwość wyrażania opinii i tworzenia dyskusji.

E-marketing opiera się na wielu działaniach, do których można zaliczyć:

  • pozycjonowanie stron, SEO,
  • Google AdWords,
  • content marketing,
  • remarketing,
  • video marketing,
  • kampanie mailingowe,
  • marketing wirusowy,
  • serwisy społecznościowe,
  • blogosfera, influencer marketing.

Dobrze prowadzony marketing internetowy daje wiele korzyści dla przedsiębiorstwa m.in. dostarczanie odbiorcom informacji przez całą dobę, personalizację komunikatów i dopasowanie oferty do grupy docelowej, stworzenie interakcji z klientami oraz zdobycie większej wiedzy na temat ich potrzeb i oczekiwań. Pozwala na kreowanie pozytywnego wizerunku marki, zoptymalizowanie wydatków na kampanie reklamowe, możliwe jest również zmierzenie skuteczności prowadzonych działań oraz wyznaczenie dalszych planów.

Podstawą efektywnych działań, które umożliwią nam osiągnięcie zamierzonego celu jest przyjęcie odpowiedniej i przemyślanej strategii.

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • czym charakteryzuje się dobra strona internetowa, która zachęca do jej odwiedzenia oraz użytkowania,
  • jakie aplikacje są przydatne dla firm, usługi Google,
  • gdzie szukać informacji o klientach,
  • które z serwisów social media są najpopularniejsze.

To zobacz prezentację zamieszczoną poniżej:

 

Zapraszamy na szkolenia związane z e-marketingiem:

 

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl