Excel Samouczek - Wypełnianie kilku komórek jednocześnie
Kategoria: Kurs Excel

Wypełnianie kilku komórek jednocześnie w trakcie pracy w Excelu to duża oszczędność czasu.
Dowiedz się jak to zrobić.
Jeśli istnieje konieczność wypełnienia kilku komórek (niekoniecznie do siebie przylegających tą samą zawartością), to
1. Zaznacz te komórki klikając kolejno na nich przy wciśniętym przycisku Ctrl.
2. Wypełnij jedną z tych komórek.
3. Naciśnij kombinację klawiszy Ctrl+Enter, a wpisana przed chwilą wartość pojawi się we wszystkich zaznaczonych komórkach.
Możesz również być zainteresowany:
Excel Samouczek - Wypełnianie kilku komórek jednocześnie by Cognity is licensed under a Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe License.
Cognity zaprasza Cię na praktyczne kursy i szkolenia:
Kurs Excel Zaawansowany
Więcej informacji znajdziesz w artykułach:
Powerpivot

Zainteresować Cię może również:
Spam – co to jest i jak się go wystrzegać?
