GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaFAQ
MENU

Najczęściej zadawane pytania


Przed szkoleniem

1. Dlaczego szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych (7 godzin zegarowych)?

Z doświadczenia wiemy, że 8 godzin lekcyjnych (7 godzin zegarowych) to najkorzystniejszy czas na realizację szkolenia. Kursanci są wtedy najbardziej skupieni, aktywni oraz najlepiej przyswajają przekazywaną im wiedzę.


2. W jaki sposób mogę określić swój poziom znajomości programu komputerowego?

Jeżeli nie jesteś pewien, który poziom szkolenia będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni, napisz do nas, a jeden z konsultantów wyśle ankietę. Po jej uzupełnieniu i odesłaniu, zostanie ona przeanalizowana przez jednego ze specjalistów w danym zagadnieniu, który poprzez swoje doświadczenie oraz wiedzę będzie mógł zarekomendować odpowiednie szkolenie.


3. Jakie wyróżniamy typy szkoleń (otwarte, zamknięte, dedykowane) i jakie są różnice pomiędzy nimi?

Szkolenia otwarte – to kursy, które odbywają się według przedstawionych na naszej stronie terminów i omawiają zagadnienia opisane w poszczególnych programach. Są skierowane do wszystkich.

Szkolenia zamknięte – oferta skierowana jest w szczególności do firm, które chciałyby zorganizować szkolenie tylko dla swoich pracowników (we własnym gronie, bez udziału osób zewnętrznych) w wyznaczonym przez siebie terminie i na podstawie programu przygotowanego dla szkoleń otwartych.

Szkolenia dedykowane – są rozszerzonym pakietem szkoleń zamkniętych. Skierowane są do osób, które chcą, aby program kursu był spersonalizowany, w 100% dopasowany do wymagań i potrzeb uczestników.


Więcej informacji znajdziesz pod linkiem: 
https://www.cognity.pl/szkolenia-zamkniete,s0,2250.html


4. Ile dni trwa szkolenie?

Czas trwania szkolenia jest adekwatny do zakresu materiału, który ma zostać zrealizowany. Godzinowego grafiku kursu, należy szukać na podstronie konkretnego szkolenia w zakładce Harmonogram szkolenia.


5. Jaka będzie lokalizacja sali szkoleniowej?

Adres sali szkoleniowej zależny jest o miejsca, w którym realizowane jest szkolenie i indywidualnie wysyłany do każdego uczestnika drogą na kilka dni przed planowaną datą realizacji szkolenia.


6. Kto będzie trenerem prowadzącym szkolenie?

W zależności od tematyki, szkolenie poprowadzi wyspecjalizowanych w konkretnym temacie ekspert. Wszyscy nasi trenerzy to wysokiej klasy specjaliści – praktycy, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje zarówno merytoryczne jak i szkoleniowe. Sylwetki niektórych z nich, przedstawiamy na naszej stronie internetowej pod adresem: https://www.cognity.pl/trenerzy-cognity,f,11.html.


Organizacja oraz przebieg szkolenia

7. Czy można zorganizować szkolenie w siedzibie klienta?

Tak, oczywiście istnieje możliwość organizacji szkolenia w siedzibie klienta na terenie całej Polski.


8. Od ilu osób można zorganizować szkolenie u klienta?

Szkolenie może zostać zorganizowane nawet dla jednej osoby w trybie indywidualnym. Zawsze dostosowujemy się do wymagań klienta.


9. Czy istnieje możliwość zapewnienia sprzętu komputerowego w przypadku organizacji szkolenia w siedzibie klienta?

Tak. Na szkolenie przeprowadzone w siedzibie klienta, Cognity może zapewnić projektor oraz sprzęt komputerowy dla uczestników.

Dodatkowo wyposażenie sali opisane w pkt 10.


10. Jakie wyposażenie powinna posiadać sala?

W standardzie gwarantującym komfortowy przebieg szkolenia, sala powinna mieć na wyposażeniu projektor, tablicę suchościeralną bądź tablicę typu flipchart. Na specjalne życzenie klienta, za dodatkową opłatą, istnieje możliwość wysyłki projektora na czas trwania szkolenia.


11. Jak szybko realizowany jest materiał szkoleniowy?

Nasi trenerzy starają się dostosowują tempo realizacji programu do możliwości kursantów. Eksperci dbają o to, aby uczestnicy szkolenia byli w stanie zrozumieć i jak najlepiej przyswoić omawiane zagadnienia. W przypadku wystąpienia pytań, prowadzący zajęcia z pewnością na nie odpowiedzą.


12. Jakie metody nauczania są stosowane podczas szkoleń?

Wszystkie szkolenia prowadzone są w formie warsztatów. Metody nauczania opieramy na realizacji ćwiczeń praktycznych, ponieważ wiemy, że są one doskonałym sposobem na przyswojenie danego materiału.


Szkolenie otwarte

13. Czy jest możliwość uzyskania rabatu w przypadku zapisu na szkolenie otwarte?

Pytania o rabat prosimy kierować w przypadku zapisu więcej niż dwóch osób na to samo szkolenie otwarte. Poszczególne zgłoszenia będą rozpatrywane indywidualnie.


14. Czy szkolenie otwarte się odbędzie?

Dokładamy wszelkich starań, by zrealizować każde szkolenie w zaproponowanym na stronie terminie, niemniej jednak zależy to od liczby zapisanych osób. Im większe miasto, tym łatwiej jest zebrać grupę uczestników. W przypadku chęci odbycia szkolenia „na wyłączność” zapraszamy do zgłoszenia na szkolenie zamknięte.


15. Czym jest termin gwarantowany?

Termin gwarantowany oznacza, że mamy wstępnie zebraną grupę szkoleniową na dany termin, co przekłada się na wysokie prawdopodobieństwo realizacji tego szkolenia. Natomiast wszystkie pełne potwierdzenia wysyłamy do uczestników maksymalnie na trzy dni robocze przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. Daje nam to możliwość dostosowania wielkości sali do ostatecznej liczby uczestników. Dokładamy wszelkich starań, by szkolenia odbywały się komfortowych warunkach, dostosowanych do potrzeb uczestników i samego kursu.


16. Ile osób znajduje się w grupie szkoleniowej podczas szkolenia otwartego?

Grupy podczas szkoleń otwartych są w pełni kameralne i liczą zazwyczaj 4-8 uczestników. Czasami może zdarzyć się sytuacja, że grono kursantów podczas szkolenia jest większe. Natomiast przy dużej liczbie chętnych dokonujemy podziału w celu efektywniejszego przyswajania wiedzy.


17. Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Rezygnacja ze szkolenia jest możliwa w okresie do 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia. Prosimy o zgłaszanie tej informacji mailowo na adres: biuro@cognity.pl.


Szkolenie zamknięte

18. Czy istnieje możliwość dostosowania się do potrzeb klienta?

Mamy duże doświadczenie w organizacji szkoleń zamkniętych realizowanych w siedzibie klienta i jesteśmy stanie dojechać w każde miejsce w Polsce. Cognity może również zapewnić każdemu z uczestników sprzęt komputerowy, a także projektor.


19. Czy szkolenie może odbyć się w weekend?

Oczywiście, dotyczy to szkoleń zamkniętych, indywidualnych oraz dedykowanych. Organizujemy szkolenia zgodnie z wytycznymi klienta i staramy się dostosować do jego potrzeb również pod względem terminu.


20. Ile wynosi minimalna oraz maksymalna liczba osób w grupie w przypadku szkolenia zamkniętego?

Nie mamy określonej minimalnej ani maksymalnej liczby uczestników na szkoleniu. Jesteśmy w stanie przeprowadzić zarówno szkolenie indywidualne dla jednej osoby, jak i pracować z większą grupą.


21. Czy istnieje możliwość kontaktu z trenerem przed szkoleniem zamkniętym?

W razie potrzeby możemy zorganizować kontakt z prowadzącym szkolenie. Jeżeli klient ma wątpliwości co do zakresu tematycznego szkolenia lub chciałby jeszcze przed szkoleniem skonsultować kwestie merytoryczne z trenerem, zapewniamy taką możliwość.


22. Czy można skrócić bądź wydłużyć czas szkolenia zamkniętego?

Tak, szkolenie może zostać przeprowadzone w innych godzinach niż zakłada nasz standardowy program. Dostosujemy się zarówno do wymagań czasowych jak i merytorycznych.


Komfort podczas szkolenia

23. Czy w trakcie dnia szkoleniowego zapewniony jest posiłek?

Tak, w cenie szkolenia otwartego zapewniamy obiad oraz przerwy kawowe ze słodkimi przekąskami.


24. Jakich dań mogę spodziewać się w ramach zamówionego cateringu?

Uczestnicy szkolenia mają do wyboru dania mięsne bądź wegetariańskie. Specjalne wymagania dietowe (związane z nietolerancją pokarmową) należy zgłosić najpóźniej pięć dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Menu jest zależne od restauracji, w której realizowane jest zamówienie.


25. Czy w cenie szkolenia zawarta jest opłata parkingowa?

Cena szkolenia nie obejmuje opłaty parkingowej.


Płatności i rozliczenia

26. Ceny podane na stronie są cenami netto czy brutto?

Wszystkie ceny szkoleń otwartych podanych na stronie, są cenami netto. W osobnej zakładce znajduje się zestawienie cen brutto. Aktualny cennik znajduje się w linku: https://www.cognity.pl/cennik%20szkolen,d2,163.html.


27. W jaki sposób można dokonywać płatności?

Płatności można dokonywać przelewem (tradycyjny przelew, PayU, wpłata na konto bankowe na poczcie lub w oddziale banku). Nie ma możliwości zapłaty gotówką.


28. W jaki sposób dokonać zgłoszenia zwolnienia z VAT?

W przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych, prosimy o wypełnienie przez Instytucję oświadczenia dotyczącego zwolnienia z VAT. Deklarację można znaleźć pod linkiem: https://www.cognity.pl/zwolnienie-z-vat,d2,13.html.


29. Czy można płacić w ratach?

Nie ma możliwości płatności w ratach. Opłatę za szkolenie wnosi się przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie proformy. W niektórych, szczególnych przypadkach istnieje możliwość zmiany formy, czy terminu płatności. Jeśli występuje taka sytuacja, prosimy o kontakt z indywidualnym zapytaniem.


Po szkoleniu

30. Czy po ukończeniu szkolenia otrzymuje się certyfikat?

Każdy z uczestników szkoleń organizowanych przez Cognity po zakończonym szkoleniu otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo i zdobyte umiejętności. Dokument ten może zostać wystawiony także w języku angielskim.


31. Czym jest opieka poszkoleniowa?

Opieka poszkoleniowa to możliwość konsultacji z trenerem, nawet po zakończonym szkoleniu. Jeżeli uczestnik szkolenia w przyszłości, spotka się z problemami dotyczącymi tematyki przebytego szkolenia, będzie mógł bez wahania zwrócić się do naszego trenera o pomoc. Usługa ta ma na celu ugruntowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu oraz wyjaśnienie wątpliwości Klienta, co do zastosowania konkretnego rozwiązania związanego z tematyką przebytego kursu.

Regulamin opieki poszkoleniowej dostępny jest pod adresem: https://www.cognity.pl/opieka%20poszkoleniowa,d2,161.html.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, zapraszamy do kontaktu.

 

  Zadzwoń i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić.

  tel. 12 421 87 54, biuro@cognity.pl 

 

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl