GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaGwarancja Satysfakcji

Gwarancja Satysfakcji

Ponieważ jestesmy pewni jakości swoich szkoleń, dajemy Ci 100% gwarancję zadowolenia z ich rezultatów.  

Jeśli po zakończeniu szkolenia nie będziesz do końca usatysfakcjonowany - zgłoś się do nas - otrzymasz możliwość ponownego, bezpłatnego wzięcia udziału w tym samym szkoleniu. 

Szczegóły Gwarancji Satysfakcji znajdują się w regulaminie:  

 

  1. Gwarancja Satysfakcji (zwana dalej Gwarancją) dotyczy sytuacji, w której osoba przeszkolona nie jest w pełni zadowolona z usługi szkoleniowej.
  2. W ramach Gwarancji zapewniamy Uczestnikowi możliwość wzięcia ponownego udziału w takim samym szkoleniu, w terminie wyznaczonym przez organizatora, w siedzibie firmy Cognity w Krakowie. Z zastrzeżniem, że jeżeli uczestnik dwukrotnie odrzuci zaproponowany termin, możliwość ponownego udziału w szkoleniu przepada. 
  3. Gwarancja obejmuje uczestników szkoleń organizowanych przez naszą firmę, zarówno jako szkolenie otwarte, jak i zamknięte.
  4. Prośbę o rozpatrzenie gwarancji można zgłosić do 90 dni po zakończonym szkoleniu.
  5. Uczestnik jest zobowiązany do poinformowania Organizatora o swojej decyzji w okresie obowiązywania Gwarancji - poprzez przesłanie wiadomości e-mail lub listu poleconego.
  6. W treści wiadomości prosimy przesłać nazwę szkolenia, którego uwagi dotyczą, jego datę, nazwisko trenera prowadzącego, uzasadnienie swojej prośby oraz swój numer kontaktowy. 
  7. Organizator niezwłocznie ustosunkuje się do prośby uczestnika, informując go o swojej decyzji i propozycji kolejnego terminu szkolenia drogą mailową.
  8. Jeżeli szkolenie w terminie wyznaczonym przez Organizatora nie odbędzie się z powodu niedostatecznej liczby zapisanych uczestników lub osoba, która składa reklamację, nie będzie w tym terminie dostępna, Organizator proponuje kolejne terminy. 
  9. Trenerem prowadzącym szkolenie będzie trener firmy Cognity, wyznaczony przez Organizatora do prowadzenia zajęć w danym terminie.
  10. Gwarancja obejmuje szkolenia, które znajdują się w regularnej ofercie Cognity. 
  11. W przypadku szkoleń z zakresu VBA, oraz szkoleń dedykowanych, których program został stworzony specjalnie na potrzeby Zamawiającego – Organizator może zaproponować Uczestnikowi miejsce na innym szkoleniu, którego program uzna za najbliższy tematyce szkolenia, na którym wcześniej był Uczestnik.
  12. W przypadku szkoleń przeprowadzonych w języku angielskim – Uczestnik otrzymuje od Organizatora propozycję udziału w tym samym szkoleniu (z wyłączeniem szkoleń opisanych w pkt. 11) prowadzonym w języku polskim.
  13. W ramach gwarancji Uczestnik w trakcie szkolenia będzie mógł skorzystać z cateringu. 
  14. Uczestnik jest zobowiązany do przyniesienia materiałów, które otrzymał podczas pierwszego szkolenia.
  15. Szkolenie w ramach Gwarancji Satysfakcji nie obejmuje obiadów oraz cateringu.

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl