GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaSZKOLENIA MIĘKKIEUmiejętności miękkie i szkolenia zawodowe Kurs Efektywna komunikacja i budowanie relacji w biznesie
MENU

Kurs Efektywna komunikacja i budowanie relacji w biznesie - Kraków


Przed szkoleniem

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Czy szkolenie Efektywna komunikacja i budowanie relacji w biznesie będzie dla mnie odpowiednie?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • chcą zdobyć umiejętności komunikacyjne,
  • chcą poznać techniki wywierania wpływu i sposoby przeciwdziałania im,
  • chcą dowiedzieć się jak kreować wizerunek w biznesie i utrzymywać dobre relacje z innymi.

 

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

  • prezentacja,
  • mini-wykład,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem,

Jeżeli chciałbyś podczas szkolenia przygotować się do czekającego Cię wystąpienia, powiadom nas przesyając temat i tezy drogą elektroniczną. Prowadzący, w oparciu o Twoje pliki, przygotuje specjalnie dedykowane dla Ciebie ćwiczenia, które pozwolą Ci dobrze się zaprezentować do czekającego Cię wystąpienia.

 

Identyfikacja Potrzeb Szkoleniowych

Przed szkoleniem poprosimy Cię, abyś określił swoje oczekiwania w stosunku do kursu oraz przeprowadzimy analizę potrzeb. Na jej podstawie, nasz trener będzie mógł doradzić, jakie szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych będzie także wskazówką, na które aspekty programowe położyć większy nacisk, aby szkolenie jak najlepiej rozwinęło Twoje umiejętności i jednocześnie zwiększyło efektywność Twojej pracy. 

 

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik naszego szkolenia otrzymuje komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej. 

zwiń

W ramach szkolenia
zapewniamy

Przekonaj się dlaczego klienci wybierają
kursy w Cognity!

Dopasowanie i profesjonalizm w procesie szkoleniowym:

  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

Po szkoleniu otrzymasz:

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie,
  • opiekę poszkoleniową przez 12 miesięcy.

Indywidualne podejście:

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera 😊

Komfortowe warunki podczas szkolenia:

  • nowoczesne sale szkoleniowe,
  • bezpłatne WiFi,
  • nocleg dla osób dojeżdżających.

Wyżywienie:

  • pyszny lunch,
  • bardzo dobry catering i kawa z ekspresu.
zwiń

Program szkolenia

Sprawdź merytoryczny
program szkolenia.

1.  Podstawowe umiejętności komunikacyjne:

  • budowanie dobrego kontaktu z innymi,
  • zasady budowania pierwszego wrażenia,
  • zakładanie Kotwicy,
  • zasady określania celu, aby był motywujący (m.in. model SMART),
  • budowanie zdań, które mają wpływ na dobrą relację z innymi,
  • kto posiada problem?

2.   Komunikacja asertywna:

  • komunikacja wyrażający potrzeby, emocje, oczekiwania – komunikat Ja vs. komunikat Ty,
  • rozpoznawanie i budowanie Komunikatów Ja – ćwiczenia,
  • test Kwestionariusz Autopercepcji – style komunikowania się z innymi,
  • obszary mojej asertywności – ćwiczenia/scenki:
    • radzenie sobie w sposób konstruktywny/asertywny z krytyką – sposoby reakcji,
    • różne wersja NIE (stanowcze i łagodne NIE) – schemat i techniki asertywnej mowy w relacji z klientem,
    • obrona granic swojego terytorium – kiedy klient chce „wejść na głowę”,
    • asertywna prośba,
    • asertywne wyrażanie próśb, wystąpienia na forum,
  • informacja zwrotna – jak przekazywać innym nasze opinie (asertywne komplementowanie, krytykowanie) – ćwiczenia i scenki.

3. Komunikacja w procesie wywierania wpływu.

4.  Radzenie sobie ze stosowaniem technik wywierania wpływu przez partnera:

  • demaskowanie techniki, asertywność,
  • rozpoznanie oznak kłamstwa, wychwytywanie niespójności na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
  • ochrona przed manipulacją,
  • mówienie językiem korzyści i rozwiązań, poszukiwanie rozwiązań win-win, przewidywanie przyszłych problemów,
  • styl podejmowania decyzji, negocjuj z osobami decyzyjnymi (jak radzić sobie z sytuacjami negocjacji z osobami niedecyzyjnymi),
  • rola emocji w negocjacjach.

5.  Wizerunek:

  • jak budować wizerunek?
  • budowanie autorytetu,
  • wizerunek a hierarchia,
  • dress code kobiet i mężczyzn, psychologia koloru,
  • błędy w kreowaniu stylu,
  • autoprezentacja.

6.  Savoir vivre w biznesie:

  • różnice międzykulturowe w savoir vivre biznesowym,
  • wizytówki – jak, kto, gdzie, komu?
  • rozmowa telefoniczna,
  • zasady korespondencji listowej i elektronicznej,
  • protokół dyplomatyczny w biznesie,
  • precedencja w biznesie.
zwiń

Harmonogram szkolenia

Sprawdź godziny, w których
będzie obywać się szkolenie.
więcej

Informujemy, że zamieszczony poniżej harmonogram jest poglądowy. Ze względu na realizowany program szkoleniowy, czas rozpoczęcia i zakończenia przerw może ulec zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że nie zmniejszy to liczby godzin warsztatowych.

Dzień 1

Harmonogram Godzina
Rejestracja uczestników 9:00 - 9:15
Zajęcia 9:15 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00

Dzień 2

Harmonogram        Godzina
Zajęcia 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00
zwiń

Po szkoleniu

Sprawdź co poznasz
na szkoleniu.
więcej

 

Po szkoleniu będziesz mógł:

  • efektywnie komunikować się z innymi,
  • stosować asertywną komunikację,
  • radzić sobie z technikami wywierania wpływu,
  • zastosować zasady savoir vivre w biznesie,
  • kreować profesjonalny wizerunek.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz zadzwonić, napisać maila lub spotkać się osobiście (w siedzibie naszej firmy) z trenerem, który będzie do Twojej dyspozycji.
 

Ścieżka dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności

Jeżeli chcesz w dalszym ciągu doskonalić swoje umiejętności i kompetencje zapraszamy na szkolenia:

Na życzenie, możemy przygotować dla Ciebie również indywidualną ścieżkę rozwoju.

zwiń

Co nas wyróżnia
wśród firm
szkoleniowych?

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Co nas wyróżnia wśród firm szkoleniowych?

  • Nasi trenerzy to eksperci praktycy, którzy z pasją przekazują wiedzę przydatną
    w codziennych zawodowych sytuacjach.
  • Wystawiamy certyfikat w dwóch językach (w przypadku nieotrzymania dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu, prosimy o kontakt na adres mailowy:
    biuro@cognity.pl)
  • Zawsze przeprowadzamy Analizę potrzeb szkoleniowych, która jest gwarancją dopasowania zagadnień programu do Twoich oczekiwań.
  • Posiadamy nowoczesny sprzęt spełniający współczesne standardy.
  • Na szkoleniach oferujemy lunch oraz poczęstunek wliczone w cenę kursu.
  • Zajęcia u nas trwają 8h szkoleniowych dziennie.
  • Szkolenia realizowane są także w języku angielskim na Twoje życzenie.
  • Zapewniamy roczną bezpłatną opiekę poszkoleniową w jednej z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub 2 godzinne spotkanie face to face z trenerem w Krakowie.
  • Wieloletnie doświadczenie w branży szkoleniowej gwarantuje profesjonalizm
    i efektywność w procesie szkoleniowym.
  • Jesteśmy elastyczni. Stale dopasowujemy ofertę szkoleniową do potrzeb naszych klientów.
  • Działamy w całej Polsce.

 

Klienci są dla nas najważniejsi!

Zdobyliśmy zaufanie instytucji państwowych, korporacji, uniwersytetów, jednostek administracyjnych i środowisk biznesowych.

 

 

zwiń

To szkolenie jest dostępne również w języku angielskim

Dowiedz się więcej.więcej

Szkolenie dostępne jest również w języku angielskim. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów pod numerem telefonu 12 421 87 54 lub adresem e-mail biuro@cognity.pl.

 

Training is also available in English. For more information contact our advisers via phone:
12 4218754 or e-mail: biuro@cognity.pl.

zwiń
Terminy szkoleń

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl