cognity
kategoria

Kurs Jak unika膰 konflikt贸w i budowa膰 dobre relacje w biznesie - nabycie umiej臋tno艣ci rozwi膮zywania problem贸w

pocz膮tkuj膮cy
Kurs Jak unika膰 konflikt贸w i budowa膰 dobre relacje w biznesie - nabycie umiej臋tno艣ci rozwi膮zywania problem贸w
icon icon
Skontaktuj
si臋 z nami!
iconbiuro@cognity.pl icon577 136 633 pon. - pt. 8:00-16:00

Kurs jak unika膰 konflikt贸w i budowa膰 dobre relacje w biznesie - nabycie umiej臋tno艣ci rozwi膮zywania problem贸w -聽praktyczne narz臋dzia i techniki budowania聽 pozytywnych relacji osobistych i zawodowych.

A呕 14 godzin szkolenia, TYLKO W COGNITY

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

godziny szkoleniowe 10 godziny lekcyjne
szkoleniowych
konsultacje 2 godziny lekcyjne konsultacji
przedszkoleniowej (dla ch臋tnych)
opieka szkoleniowa 2 godziny lekcyjne opieki
poszkoleniowej (dla ch臋tnych)

Szkolenie jest dla os贸b, kt贸re:

  • maj膮 problem z powiedzeniem innym niewygodnej prawdy,
  • maj膮 problem w relacjach z szefem,
  • potrzebuj膮 zwi臋kszy膰 zaanga偶owanie zespo艂u,
  • maj膮 problem w dogadaniu si臋 z inwestorami ze wzgl臋du na ich trudny charakter,
  • maj膮 problem z klientami, kt贸rzy narzekaj膮 na niemi艂膮 obs艂ug臋 w firmie,
  • chc膮 wesprze膰 innych w trudnej sytuacji ale nie wiedza jak to zrobi膰.
hand

W ramach kursu nauczysz si臋:

  • budowa膰 relacj臋 wsp贸艂pracy i zaanga偶owania,
  • skutecznie zajmowa膰 swoje stanowisko i wyznacza膰 granice,
  • swobodnie przekazywa膰 niewygodn膮 prawd臋, zachowuj膮c przy tym dobr膮 relacj臋,
  • rozwi膮zywa膰 konflikty w艂asne i innych,
  • rozwin膮膰 w sobie postaw臋 otwarto艣ci na innych w trudnych sytuacjach,
  • wspiera膰 innych,
  • unika膰 barier w komunikacji,
  • zwi臋kszy膰 odpowiedzialno艣膰 i zaanga偶owanie swoich pracownik贸w i odci膮偶y膰 menad偶er贸w.

Standard szkole艅 cognity obejmuje zawsze w cenie:

analiza potrzeb
Analiz臋 potrzeb
szkoleniowych
online
Nagranie ze szkolenia
(wy艂膮cznie dla szkole艅 online)
opieka
Opiek臋 12 miesi臋cy po
szkoleniu
certyfikat
Certyfikat w dw贸ch j臋zykach
  • polski
  • angielski

program szkolenia

Kurs Jak unika膰 konflikt贸w i budowa膰 dobre relacje w biznesie - nabycie umiej臋tno艣ci rozwi膮zywania problem贸w

downloadPobierz program w PDF Rozwi艅 wszystko
1.Poj臋cie Komunikacji Transformuj膮cej arrow-down
  • dopasowanie i budowanie kontaktu z innymi lud藕mi,
  • poszerzanie mo偶liwo艣ci innych w przekraczaniu w艂asnych trudno艣ci i osi膮ganiu rezultat贸w,
  • sprawianie, aby inni szanowali Twoje potrzeby i wsp贸艂pracowali z Tob膮,
  • rozwi膮zywanie problem贸w dotycz膮cych konflikt贸w w organizacjach oraz z klientami i聽cz艂onkami rodzin bez stosowania gr贸藕b i kar.
2.Podstawowe umiej臋tno艣ci komunikacyjne arrow-down
  • budowanie dobrego kontaktu z innymi,
  • zasady budowania pierwszego wra偶enia,
  • zak艂adanie聽Kotwicy,
  • zasady okre艣lania celu, aby by艂 motywuj膮cy (m.in. model SMART),
  • budowanie zda艅, kt贸re maj膮 wp艂yw na dobr膮 relacj臋 z innymi,
  • kto posiada problem?
3.Zarz膮dzanie emocjami w sytuacjach konfliktowych arrow-down
  • rozpoznawanie w艂asnych i cudzych emocji podczas konfliktu.
  • techniki radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach.
  • budowanie empatii i zrozumienia w relacjach biznesowych.
4.Kreatywne podej艣cie do rozwi膮zywania problem贸w arrow-down
  • techniki my艣lenia tw贸rczego w rozwi膮zywaniu konflikt贸w i problem贸w biznesowych.
  • encourager: skuteczne zach臋canie innych do poszukiwania nowatorskich rozwi膮za艅.
  • wykorzystanie brainstormingu do generowania pomys艂贸w i rozwi膮za艅.
5.Budowanie kultury organizacyjnej sprzyjaj膮cej rozwi膮zywaniu konflikt贸w arrow-down
  • znaczenie kultury organizacyjnej w zarz膮dzaniu konfliktami.
  • kreowanie otwarto艣ci, szacunku i wsp贸艂pracy w zespole.
  • praktyki zarz膮dzania konfliktami na poziomie organizacji: polityka konflikt贸w, mechanizmy mediacji i arbitra偶u.
6.Analiza przypadk贸w i studia przypadk贸w arrow-down
  • analiza rzeczywistych sytuacji konfliktowych z 偶ycia biznesowego.
  • dyskusja i wnioskowanie z przypadków zwi膮zanych z rozwi膮zywaniem problemów i budowaniem relacji w biznesie.
7.Umiejetno艣膰 pomagania innym w rozwi膮zywaniu problemu arrow-down
  • frazy wyra偶aj膮ce stany emocjonalne wg systemu sensorycznego,
  • s艂uchanie odzwierciedlaj膮ce w teorii i praktyce,
  • role聽Ratownika, Ofiary, Prze艣ladowcy,
  • blokady komunikacji,
  • rodzaje pyta艅 鈥 zastosowanie w praktyce,
  • rozmowa motywuj膮ca i RESOLVE,
  • model Maoryski,
  • znajdowanie rozwi膮za艅,
  • 4 rodzaje uczenia si臋 wg Modelu Abrahama Maslowa.
8.Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania w艂asnych problem贸w arrow-down
  • asertywno艣膰 czy uleg艂o艣膰,
  • gniew jako sygna艂,
  • model Wulkanu,
  • asertywne zg艂aszanie potrzeb,
  • budowanie konstruktywnych komunikat贸w,
  • metoda Dw贸ch Krok贸w.
9.Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania konflikt贸w arrow-down
  • 3 rodzaje konflikt贸w,
  • my艣lenie wygrana-wygrana (win-win),
  • lista kontrolna rozwi膮zywania konflikt贸w potrzeb,
  • rozwi膮zywanie konflikt贸w metod膮 wygrana-wygrana,
  • si艂a/w艂adza,
  • podej艣cie wygrana/przegrana i wygrana/wygrana,
  • model聽Komunikacji Transformuj膮cej,
  • zastosowanie modelu w relacji z dzie膰mi,
  • zastosowanie modelu w kontek艣cie relacji z prze艂o偶onymi,
  • konsultowanie warto艣ci,
  • wp艂ywanie na innych,
  • wspieranie grupy w osi膮ganiu porozumienia 鈥 konstruowanie spotkania i zastosowanie metody WIN-WIN.
10.Techniki skutecznego negocjowania arrow-down
  • zasady negocjacji opartej na zrozumieniu potrzeb obu stron.
  • techniki tworzenia warunk贸w sprzyjaj膮cych wsp贸lnemu porozumieniu.
  • rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacj膮 podczas negocjacji.
szkolenie zamkniete
szkolenie zamkniete

Harmonogram Szkolenia

GODZINY SZKOLENIA
icon
Start szkolenia - 9:00
icon
Koniec szkolenia - 16:00 lub do wyczerpania zagadnie艅
PRZERWY
icon
Przerwa kawowa - 10:30 Dla uczestnik贸w szkole艅 stacjonarnych przygotowana jest pyszna kawa i ciasteczka.
icon
Przerwa obiadowa - 13:00 Smaczny posi艂ek obiadowy dla uczestnik贸w szkolenia stacjonarnego.
icon
Przerwa kawowa - 14:30 Dla uczestnik贸w szkole艅 stacjonarnych przygotowana jest pyszna kawa i ciasteczka.
LOKALIZACJA
icon
Szkolenia stacjonarne organizowane s膮 w salach konferencyjnych, w centrach najwi臋kszych miast.
icon
icon
Szkolenia online w wybranym przez Ciebie miejscu z pe艂nym wsparciem dzia艂u IT Cognity.

Kontakt

chat
napisz na chacie
pon. - pt. 8:00-16:00
mail
pon. - pt. 8:00-16:00
telefon
+ 48 577 136 633
pon. - pt. 8:00-16:00

OPCJE ZAKUPU SZKOLENIA

Kup to szkolenie

  • intensywna praktyka
  • merytoryczne bogactwo
  • certyfikat w dw贸ch j臋zykach
Zapisz si臋 na wybrany termin
ikona

Dostosuj program

strza艂ka
  • program dopasowany do Twoich potrzeb
  • analiza Twoich potrzeb i wymaga艅
  • indywidualny zakres szkolenia
Zapytaj o szczeg贸艂y
ikona

Kup jako zamkni臋te

strza艂ka
  • szkolenie tylko dla Twoich pracownik贸w
  • sprofilowany program
  • terminy dopasowane do Twoich potrzeb
Zapytaj o szczeg贸艂y
ikona

This training is also available in English.

strza艂ka
  • tailored training especially for you
  • acquire new knowledge
  • two certificates - English and Polish
Zapytaj o szczeg贸艂y
ikona

Kup jako voucher

strza艂ka
  • spraw niespodziank臋 bliskim
  • wynagrod藕 pracownika
  • wykorzystaj w dowolnym terminie
Zapytaj o szczeg贸艂y
ikona

Kup jako indywidualne

strza艂ka
  • precyzyjnie ocenimy Twoje potrzeby
  • maksimum praktyki i minimum teorii
  • rozwi膮偶 konkretne problemy
Zapytaj o szczeg贸艂y
ikona

袧邪胁褔邪薪薪褟 褌邪泻芯卸 写芯褋褌褍锌薪械 褍泻褉邪褩薪褋褜泻芯褞 屑芯胁芯褞

strza艂ka
  • 薪邪胁褔邪薪薪褟 褌胁芯褦褞 屑芯胁芯褞
  • 褕胁懈写泻芯 芯褌褉懈屑邪泄 薪芯胁褨 蟹薪邪薪薪褟
  • 锌芯谢褜褋褜泻懈泄 褌邪 褍泻褉邪褩薪褋褜泻懈泄 褋械褉褌懈褎褨泻邪褌
Zapytaj o szczeg贸艂y
ikona

Kup na prezent

strza艂ka
  • Podaruj bliskim wiedz臋
  • szkolenie dopasowane do ich potrzebob
  • daruj oryginalnym prezentem
Zapytaj o szczeg贸艂y

W ramach ka偶dego szkolenia oraz warsztatu online na 偶ywo z trenerem:

warsztaty w kameralnej grupie
warsztaty w kameralnej grupie
nowoczesna sala szkoleniowa w聽Twoim mie艣cie
nowoczesna sala szkoleniowa w聽Twoim mie艣cie
certyfikat w 2 j臋zykach:<ul> <li>polski</li> <li>angielski</li> </ul>
certyfikat w 2 j臋zykach:
  • polski
  • angielski
sesje oparte o praktyczne studium przypadk贸w
sesje oparte o praktyczne studium przypadk贸w
r贸wnoleg艂a praca zespo艂u w wielu lokalizacjach / indywidualne stanowisko komputerowe
r贸wnoleg艂a praca zespo艂u w wielu lokalizacjach / indywidualne stanowisko komputerowe
wsparcie dzia艂u IT
wsparcie dzia艂u IT
dogodny harmonogram zaj臋膰
dogodny harmonogram zaj臋膰
praktyczne, sprawdzone narz臋dzia nauczania i nowoczesne technologie
praktyczne, sprawdzone narz臋dzia nauczania i nowoczesne technologie
badanie potrzeb szkoleniowych
badanie potrzeb szkoleniowych

W ramach szkolenia stacjonarnego:

mo偶liwo艣膰 udost臋pnienia laptop贸w z oprogramowaniem
mo偶liwo艣膰 udost臋pnienia laptop贸w z oprogramowaniem
catering oraz lunch
catering oraz lunch
nocleg dla os贸b doje偶d偶aj膮cych
nocleg dla os贸b doje偶d偶aj膮cych

W ramach szkolenia online:

techniczna godzina z trenerem
techniczna godzina z trenerem
nagranie udost臋pnione po聽szkoleniu online
nagranie udost臋pnione po聽szkoleniu online
bez wychodzenia z domu
bez wychodzenia z domu
technologia po艂膮czenia video jest u nas udoskonalona
technologia po艂膮czenia video jest u nas udoskonalona
na bie偶膮co kontakt z trenerem, przekazywanie plik贸w, natychmiastowy feedback
na bie偶膮co kontakt z trenerem, przekazywanie plik贸w, natychmiastowy feedback
pe艂na interaktywno艣膰, aby jako艣膰 szkolenia by艂a jak najlepsza
pe艂na interaktywno艣膰, aby jako艣膰 szkolenia by艂a jak najlepsza

To nie Tw贸j poziom?
Wype艂nij formularz kontaktowy, a wy艣lemy do Ciebie ankiet臋 poziomuj膮c膮!

Imi臋 i nazwisko osoby kontaktowej*
Numer telefonu*
Adres e-mail

艢cie偶ka sukcesu

Po tym szkoleniu, zrealizuj kolejny poziom (po podstawowym, zrealizuj zaawansowany) 偶eby uzyska膰 kompletn膮 wiedz臋. Aby skompletowa膰 pe艂n膮 wiedz臋, zrealizuj SQL podstawowy, zaawansowany, SQL dla analityk贸w.

DLACZEGO wybra膰 COGNITY:

analiza potrzeb
Wpis do rejestru
instytucji
szkoleniowych 2.12/00238/2015
online
2011
rok za艂o偶enia
opieka
ponad 5000
przeprowadzonych
szkole艅
certyfikat
4,9 to nasza
艣rednia ocena
na Google

ROZWIJAJ UMIEJ臉TNO艢CI
KREUJ SUKCES

Sprawd藕 co Cie czeka na naszych szkoleniach!
video video

POLECANE szkolenia

Opinie naszych uczestnik贸w

POMO呕EMY W DOFINANSOWANIU SZKOLE艃 Z KFS

Otrzymaj dofinansowanie nawet do 100% koszt贸w szkolenia
Zapytaj o szczeg贸艂y

Rozwijaj umiej臋tno艣ci mi臋kkie i doskonal zarz膮dzanie - nasze szkolenie to klucz do sukcesu.

Wszechstronna ewolucja umiej臋tno艣ci mi臋kkich.

Nasze szkolenie z mi臋kkich umiej臋tno艣ci i zarz膮dzania to doskona艂a okazja do rozwoju kompetencji niezb臋dnych w dzisiejszym biznesowym 艣wiecie. Opanuj sztuk臋 komunikacji, zarz膮dzania czasem, rozwi膮zywania konflikt贸w i budowania efektywnych zespo艂贸w. Dzi臋ki temu staniesz si臋 bardziej skutecznym liderem i wsp贸艂pracownikiem.

Praktyczna wiedza i narz臋dzia.

Nasz kurs skupia si臋 na praktycznych aspektach rozwoju mi臋kkich umiej臋tno艣ci. Poprzez liczne interaktywne 膰wiczenia i studia przypadk贸w nauczysz si臋 efektywnych strategii zarz膮dzania i komunikacji. To szkolenie dostarcza narz臋dzi, kt贸re pomog膮 Ci osi膮gn膮膰 sukces w pracy i 偶yciu osobistym.

Co to s膮 szkolenia mi臋kkie?

Szkolenia mi臋kkie to programy kszta艂tuj膮ce umiej臋tno艣ci interpersonalne i spo艂eczne, takie jak komunikacja, liderowanie, rozwi膮zywanie konflikt贸w. Pomagaj膮 rozwija膰 aspekty osobiste, kt贸re nie s膮 zwi膮zane bezpo艣rednio z wiedz膮 zawodow膮, ale wp艂ywaj膮 pozytywnie na efektywno艣膰 pracy i relacje z innymi.

Dla kogo s膮 szkolenia z zarz膮dzania?

Szkolenia z zarz膮dzania s膮 przeznaczone dla kadry kierowniczej, mened偶er贸w oraz pracownik贸w chc膮cych rozwija膰 umiej臋tno艣ci zarz膮dcze. Oferuj膮 kompleksow膮 wiedz臋 z obszaru planowania, organizacji, motywacji i kontroli, umo偶liwiaj膮c skuteczne zarz膮dzanie zasobami i osi膮ganie cel贸w organizacyjnych.

Inwestycja w Twoj膮 przysz艂o艣膰.

Inwestycja w Twoj膮 Przysz艂o艣膰. Wybieraj膮c nasze szkolenie, inwestujesz w rozw贸j zawodowy i osobisty. Umiej臋tno艣ci mi臋kkie s膮 niezwykle cenione przez pracodawc贸w, a doskona艂e zarz膮dzanie to klucz do sukcesu w ka偶dej dziedzinie. Zdobyte kompetencje otwieraj膮 przed Tob膮 nowe mo偶liwo艣ci kariery i pozycji lidera.

Nie zwlekaj - zapisz si臋 ju偶 teraz i we藕 udzia艂 w szkoleniu, kt贸re pomo偶e Ci doskonali膰 swoje umiej臋tno艣ci mi臋kkie i umo偶liwi Ci skuteczniejsze zarz膮dzanie w pracy i 偶yciu osobistym.

×
icon

Formularz kontaktowyContact form

Imi臋 *Name
NazwiskoSurname
Adres e-mail *E-mail address
Telefon *Phone number
UwagiComments