GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaSZKOLENIA MIĘKKIEUmiejętności miękkie i szkolenia zawodowe Kurs Jak unikać konfliktów i budować dobre relacje w biznesie
MENU

Kurs Jak unikać konfliktów i budować dobre relacje w biznesie - Warszawa


Przed szkoleniem

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Czy szkolenie Jak unikać konfliktów i budować dobre relacje w biznesie, będzie dla mnie odpowiednie?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • mają problem z powiedzeniem innym niewygodnej prawdy,
  • mają problem w relacjach z szefem,
  • potrzebują zwiększyć zaangażowanie zespołu,
  • mają problem w dogadaniu się z inwestorami ze względu na ich trudny charakter,
  • mają problem z klientami, którzy narzekają na niemiłą obsługę w firmie,
  • chcą wesprzeć innych w trudnej sytuacji ale nie wiedza jak to zrobić.

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

  • prezentacja,
  • mini-wykład,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem.

  

Identyfikacja Potrzeb Szkoleniowych

Przed szkoleniem poprosimy Cię, abyś określił swoje oczekiwania w stosunku do kursu oraz przeprowadzimy analizę potrzeb. Na jej podstawie, nasz trener będzie mógł doradzić, jakie szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych będzie także wskazówką, na które aspekty programowe położyć większy nacisk, aby szkolenie jak najlepiej rozwinęło Twoje umiejętności i jednocześnie zwiększyło efektywność Twojej pracy. 

 

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik naszego szkolenia otrzymuje komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

zwiń

W ramach szkolenia
zapewniamy

Przekonaj się dlaczego klienci wybierają
kursy w Cognity!

Dopasowanie i profesjonalizm w procesie szkoleniowym:

  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

 

Po szkoleniu otrzymasz:

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie,
  • opiekę poszkoleniową przez 12 miesięcy.

 

Indywidualne podejście:

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera 😊

 

Komfortowe warunki podczas szkolenia:

  • nowoczesne sale szkoleniowe,
  • bezpłatne WiFi,
  • nocleg dla osób dojeżdżających (nie dotyczy zapisów na szkolenia odbywające się w Krakowie) – deklarację rezerwacji noclegu należy złożyć najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

 

Wyżywienie:

  • pyszny lunch*,
  • bardzo dobry catering* i kawa z ekspresu.

*Specjalne wymagania dietowe (związane z nietolerancją pokarmową) należy zgłosić najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

zwiń

Program szkolenia

Sprawdź merytoryczny
program szkolenia.

1. Pojęcie Komunikacji Transformującej:

  • dopasowanie i budowanie kontaktu z innymi ludźmi,
  • poszerzanie możliwości innych w przekraczaniu własnych trudności i osiąganiu rezultatów,
  • sprawianie, aby inni szanowali Twoje potrzeby i współpracowali z Tobą,
  • rozwiązywanie problemów dotyczących konfliktów w organizacjach oraz z klientami i członkami rodzin bez stosowania gróźb i kar.

2. Podstawowe umiejętności komunikacyjne:

  • budowanie dobrego kontaktu z innymi,
  • zasady budowania pierwszego wrażenia,
  • zakładanie Kotwicy,
  • zasady określania celu, aby był motywujący (m.in. model SMART),
  • budowanie zdań, które mają wpływ na dobrą relację z innymi,
  • kto posiada problem?

3. Umiejetność pomagania innym w rozwiązywaniu problemu:

  • frazy wyrażające stany emocjonalne wg systemu sensorycznego,
  • słuchanie odzwierciedlające w teorii i praktyce,
  • role Ratownika, Ofiary, Prześladowcy,
  • blokady komunikacji,
  • rodzaje pytań – zastosowanie w praktyce,
  • rozmowa motywująca i RESOLVE,
  • model Maoryski,
  • znajdowanie rozwiązań,
  • 4 rodzaje uczenia się wg Modelu Abrahama Maslowa.

4. Umiejętność rozwiązywania własnych problemów:

  • asertywność czy uległość,
  • gniew jako sygnał,
  • model Wulkanu,
  • asertywne zgłaszanie potrzeb,
  • budowanie konstruktywnych komunikatów,
  • metoda Dwóch Kroków.

5. Umiejętność rozwiązywania konfliktów:

  • 3 rodzaje konfliktów,
  • myślenie wygrana-wygrana (win-win),
  • lista kontrolna rozwiązywania konfliktów potrzeb,
  • rozwiązywanie konfliktów metodą wygrana-wygrana,
  • siła/władza,
  • podejście wygrana/przegrana i wygrana/wygrana,
  • model Komunikacji Transformującej,
  • zastosowanie modelu w relacji z dziećmi,
  • zastosowanie modelu w kontekście relacji z przełożonymi,
  • konsultowanie wartości,
  • wpływanie na innych,
  • wspieranie grupy w osiąganiu porozumienia – konstruowanie spotkania i zastosowanie metody WIN-WIN.
zwiń

Harmonogram szkolenia

Sprawdź godziny, w których
będzie obywać się szkolenie.
więcej

Informujemy, że zamieszczony poniżej harmonogram jest poglądowy. Ze względu na realizowany program szkoleniowy, czas rozpoczęcia i zakończenia przerw może ulec zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że nie zmniejszy to liczby godzin warsztatowych.

Dzień 1

Harmonogram Godzina
Rejestracja uczestników 8:45 - 9:00
Zajęcia 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00

Dzień 2

Harmonogram        Godzina
Zajęcia 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00

 

zwiń

Po szkoleniu

Sprawdź co poznasz
na szkoleniu.
więcej

 

Po szkoleniu będziesz mógł:

  • budować relację współpracy i zaangażowania,
  • skutecznie zajmować swoje stanowisko i wyznaczać granice,
  • swobodnie przekazywać niewygodną prawdę, zachowując przy tym dobrą relację,
  • rozwiązywać konflikty własne i innych,
  • rozwinąć w sobie postawę otwartości na innych w trudnych sytuacjach,
  • wspierać innych,
  • unikać barier w komunikacji,
  • zwiększyć odpowiedzialność i zaangażowanie swoich pracowników i odciążyć menadżerów.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
 

Ścieżka dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności

Na życzenie, możemy przygotować dla Ciebie również indywidualną ścieżkę rozwoju.

zwiń

Co nas wyróżnia
wśród firm
szkoleniowych?

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Co nas wyróżnia wśród firm szkoleniowych?

  • Nasi trenerzy to eksperci praktycy, którzy z pasją przekazują wiedzę przydatną
    w codziennych zawodowych sytuacjach.
  • Wystawiamy certyfikat w dwóch językach (w przypadku nieotrzymania dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu, prosimy o kontakt na adres mailowy:
    biuro@cognity.pl)
  • Zawsze przeprowadzamy Analizę potrzeb szkoleniowych, która jest gwarancją dopasowania zagadnień programu do Twoich oczekiwań.
  • Posiadamy nowoczesny sprzęt spełniający współczesne standardy.
  • Na szkoleniach oferujemy lunch oraz poczęstunek wliczone w cenę kursu.
  • Zajęcia u nas trwają 8h szkoleniowych dziennie.
  • Szkolenia realizowane są także w języku angielskim na Twoje życzenie.
  • Zapewniamy roczną bezpłatną opiekę poszkoleniową w jednej z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
  • Wieloletnie doświadczenie w branży szkoleniowej gwarantuje profesjonalizm
    i efektywność w procesie szkoleniowym.
  • Jesteśmy elastyczni. Stale dopasowujemy ofertę szkoleniową do potrzeb naszych klientów.
  • Działamy w całej Polsce.

 

Klienci są dla nas najważniejsi!

Zdobyliśmy zaufanie instytucji państwowych, korporacji, uniwersytetów, jednostek administracyjnych i środowisk biznesowych.

 

 

zwiń

To szkolenie jest dostępne również w języku angielskim

Dowiedz się więcej.więcej

Szkolenie dostępne jest również w języku angielskim. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów pod numerem telefonu 12 421 87 54 lub adresem e-mail biuro@cognity.pl.

 

Training is also available in English. For more information contact our advisers via phone:
12 4218754 or e-mail: biuro@cognity.pl.

zwiń
Terminy szkoleń

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl