GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaSZKOLENIA MIĘKKIEUmiejętności miękkie i szkolenia zawodowe Kurs Komunikacja dla liderów i trening umiejętności prezentacji publicznej
MENU

Kurs Komunikacja dla liderów i trening umiejętności prezentacji publicznej


Przed szkoleniem

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Czy szkolenie Komunikacja dla liderów i trening umiejętności prezentacji publicznej będzie dla mnie odpowiednie?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • są liderami zespołu,
  • chcą skutecznie przewodzić innym osobom,
  • chcą motywować do działania poprzez komunikację,
  • chcą czuć się swobodnie podczas prezentacji publicznej,
  • chcą poznać sposoby poprawnej komunikacji,
  • chcą zbudować swój autorytet i proaktywną postawę.

 

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

  • prezentacja,
  • mini-wykład,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem,

 

Identyfikacja Potrzeb Szkoleniowych

Przed szkoleniem poprosimy Cię, abyś określił swoje oczekiwania w stosunku do kursu oraz przeprowadzimy analizę potrzeb. Na jej podstawie, nasz trener będzie mógł doradzić, jakie szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych będzie także wskazówką, na które aspekty programowe położyć większy nacisk, aby szkolenie jak najlepiej rozwinęło Twoje umiejętności i jednocześnie zwiększyło efektywność Twojej pracy. 

 

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik naszego szkolenia otrzymuje komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej. 

zwiń

W ramach szkolenia
zapewniamy

Przekonaj się dlaczego klienci wybierają
kursy w Cognity!

Dopasowanie i profesjonalizm w procesie szkoleniowym:

  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

Po szkoleniu otrzymasz:

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie,
  • opiekę poszkoleniową przez 12 miesięcy.

Indywidualne podejście:

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera 😊

Komfortowe warunki podczas szkolenia:

  • nowoczesne sale szkoleniowe,
  • bezpłatne WiFi,
  • nocleg dla osób dojeżdżających (nie dotyczy zapisów na szkolenia odbywające się w Krakowie) – deklarację rezerwacji noclegu należy złożyć najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Wyżywienie:

  • pyszny lunch*,
  • bardzo dobry catering* i kawa z ekspresu.

*Specjalne wymagania dietowe (związane z nietolerancją pokarmową) należy zgłosić najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

zwiń

Program szkolenia

Sprawdź merytoryczny
program szkolenia.

1. Istota i potencjał roli lidera.

2. Budowanie autorytetu oraz postawy proaktywnej przywódcy zespołu.

3. Rozwój kompetencji osobistych ułatwiających pracę z ludźmi:

  • komunikacja personalna i zarządzanie grupą – przydatne narzędzia komunikacji,
  • asertywność,
  • przywództwo,
  • umiejętności negocjacyjne.

4. Menedżer jako mentor rozwoju kompetencji pracownika:

  • troska o karierę pracowników w oparciu o ich potrzeby,
  • podnoszenie kwalifikacji i umiejętności pracowników,
  • wyzwalanie twórczego myślenia.

5. Umiejętność zarządzania zespołem:

  • typy psychologiczne w zespole i sposoby radzenia sobie z nimi,
  • pozafinansowe motywowanie pracowników,
  • formy gratyfikacji i upominania członków zespołu,
  • innowacyjność grupy,
  • efektywność zespołów w organizacji,
  • destrukcyjny pracownik.

6. Komunikacja asertywna:

  • komunikacja wyrażająca potrzeby, emocje, oczekiwania – komunikat Ja vs. komunikat Ty,
  • rozpoznawanie i budowanie komunikatów Ja – ćwiczenia,
  • test: Kwestionariusz Autopercepcji – style komunikowania się z innymi,
  • obszary asertywności – ćwiczenia/scenki:
  • radzenie sobie w sposób konstruktywny/asertywny z krytyką – sposoby reakcji,
  • różne wersje NIE (stanowcze i łagodne) – schemat i techniki asertywnej mowy w relacji z klientem,
  • obrona granic swojego terytorium – kiedy klient chce „wejść na głowę”,
  • asertywna prośba,
  • asertywne wyrażanie próśb, wystąpienia na forum,
  • informacja zwrotna – jak przekazywać innym nasze opinie (asertywne komplementowanie, krytykowanie) – ćwiczenia i scenki.

7. Symulacyjna gra menedżerska.

8. Wystąpienia publiczne – warsztaty praktyczne.

9. Mowa niewerbalna profesjonalnego prezentera:

  • wzrok i kontakt wzrokowy,
  • mimika, postawa, gesty, gestykulacja (mowa ciała),
  • dykcja, intonacja, modulacja – operowanie dźwiękiem,
  • dynamika,
  • poruszanie się, proksemika,
  • dynamizowanie poprzez warsztat aktorski.

10. Mowa werbalna – moc słów i ich konfiguracji:

  • manieryzmy i błędy językowe,
  • dostosowanie języka i formy przekazu do audytorium,
  • stosowanie języka korzyści,
  • kolejność i struktura elementów wypowiedzi – zasada 3P.

11. To, czego nie widać i nie słychać, a wpływa na słuchacza – język perswazji:

  • ukryte poziomy komunikacji,
  • neurolingwistyka komunikacji – czyli jak sprzyjać pożądanemu odbiorowi słuchaczy?
  • wpływ na ludzi odpowiednią składnią zdań,
  • wpływ na ludzi presupozycjami.

12. Sztuka wywoływania pierwszego wrażenia.

13. Ćwiczenia indywidualne: praca z kamerą.

zwiń

Harmonogram szkolenia

Sprawdź godziny, w których
będzie obywać się szkolenie.
więcej

Informujemy, że zamieszczony poniżej harmonogram jest poglądowy. Ze względu na realizowany program szkoleniowy, czas rozpoczęcia i zakończenia przerw może ulec zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że nie zmniejszy to liczby godzin warsztatowych.

Dzień 1

Harmonogram Godzina
Rejestracja uczestników 8:45 - 9:00
Zajęcia 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00

Dzień 2

Harmonogram        Godzina
Zajęcia 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00
zwiń

Po szkoleniu

Sprawdź co poznasz
na szkoleniu.
więcej

 

Po szkoleniu będziesz mógł:

  • wykorzystać potencjał roli lidera,
  • być mentorem rozwoju kompetencji pracowników,
  • wywoływać pierwsze dobre wrażenie,
  • skutecznie zarządzać zespołem,
  • swobodnie wypowiadać się przed publiką,
  • stosować komunikację asertywną,
  • wykorzystywać język perswazji.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
 

Ścieżka dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności

Jeżeli chcesz w dalszym ciągu doskonalić swoje umiejętności i kompetencje zapraszamy na szkolenia:

Na życzenie, możemy przygotować dla Ciebie również indywidualną ścieżkę rozwoju.

zwiń

Co nas wyróżnia
wśród firm
szkoleniowych?

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Co nas wyróżnia wśród firm szkoleniowych?

  • Nasi trenerzy to eksperci praktycy, którzy z pasją przekazują wiedzę przydatną
    w codziennych zawodowych sytuacjach.
  • Wystawiamy certyfikat w dwóch językach (w przypadku nieotrzymania dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu, prosimy o kontakt na adres mailowy:
    biuro@cognity.pl)
  • Zawsze przeprowadzamy Analizę potrzeb szkoleniowych, która jest gwarancją dopasowania zagadnień programu do Twoich oczekiwań.
  • Posiadamy nowoczesny sprzęt spełniający współczesne standardy.
  • Na szkoleniach oferujemy lunch oraz poczęstunek wliczone w cenę kursu.
  • Zajęcia u nas trwają 8h szkoleniowych dziennie.
  • Szkolenia realizowane są także w języku angielskim na Twoje życzenie.
  • Zapewniamy roczną bezpłatną opiekę poszkoleniową w jednej z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
  • Wieloletnie doświadczenie w branży szkoleniowej gwarantuje profesjonalizm
    i efektywność w procesie szkoleniowym.
  • Jesteśmy elastyczni. Stale dopasowujemy ofertę szkoleniową do potrzeb naszych klientów.
  • Działamy w całej Polsce.

 

Klienci są dla nas najważniejsi!

Zdobyliśmy zaufanie instytucji państwowych, korporacji, uniwersytetów, jednostek administracyjnych i środowisk biznesowych.

 

 

zwiń

To szkolenie jest dostępne również w języku angielskim

Dowiedz się więcej.więcej

Szkolenie dostępne jest również w języku angielskim. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów pod numerem telefonu 12 421 87 54 lub adresem e-mail biuro@cognity.pl.

 

Training is also available in English. For more information contact our advisers via phone:
12 4218754 or e-mail: biuro@cognity.pl.

zwiń
Terminy szkoleń

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl