GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaSZKOLENIA MIĘKKIEKursy Techniki sprzedaży i obsługa klientaKurs Obsługa Klienta i komunikacja z Klientem
MENU

Kurs Obsługa Klienta i komunikacja z Klientem - Kraków


Przed szkoleniem

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Czy szkolenie Obsługa Klienta i komunikacja z Klientem będzie dla mnie odpowiednie?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • zajmują się obsługą klientów,
  • chcą poznać standardy obsługi klienta,
  • chcą dowiedzieć się jak radzić sobie z trudnym klientem,
  • chcą budować lub utrzymywać dobre relacje z klientem.

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje swoje kursy w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

  • prezentacja,
  • mini-wykład,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem.

  

Identyfikacja Potrzeb Szkoleniowych

Przed szkoleniem poprosimy Cię, abyś określił swoje oczekiwania w stosunku do kursu oraz przeprowadzimy analizę potrzeb. Na jej podstawie, nasz trener będzie mógł doradzić, jakie szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych będzie także wskazówką, na które aspekty programowe położyć większy nacisk, aby szkolenie jak najlepiej rozwinęło Twoje umiejętności i jednocześnie zwiększyło efektywność Twojej pracy. 

 

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik naszego szkolenia otrzymuje komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych, w formie podręcznika opisującego zagadnienia omawiane podczas zajęć oraz opisy ćwiczeń „krok po kroku”.

 

zwiń

W ramach szkolenia
zapewniamy

Przekonaj się dlaczego klienci wybierają
kursy w Cognity!

Dopasowanie i profesjonalizm w procesie szkoleniowym:

  • indywidualne stanowisko komputerowe,
  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

Po szkoleniu otrzymasz:

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie,
  • dostęp do Strefy Wiedzy Cognity,
  • opiekę poszkoleniową przez 12 miesięcy,
  • materiały poszkoleniowe w formie elektronicznej.

Indywidualne podejście:

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera 😊

Komfortowe warunki podczas szkolenia:

  • nowoczesne sale szkoleniowe,
  • bezpłatne WiFi,
  • szybki i nowoczesny sprzęt,
  • nocleg dla osób dojeżdżających.

Wyżywienie:

  • pyszny lunch,
  • bardzo dobry catering i kawa z ekspresu.
zwiń

Program szkolenia

Sprawdź merytoryczny
program szkolenia.

1. Proces obsługi klienta:

  • etapy procesu obsługi klienta i ich znaczenie:
  • obsługa klienta jako strategia organizacji,
  • obsługa klienta jako cel pracy zespołowej,
  • jakość obsługi a satysfakcja klienta,
  • standardy obsługi klienta.

2. Motywacja klienta - rola analizy potrzeb.

3. Język korzyści w prezentacji rozwiązania – PCK.

4. Trudny klient:

  • skąd biorą się trudni klienci?
  • klient agresywny, obrażający, krzyczący – jak sobie z nim radzić,
  • sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody,
  • odparcie zarzutu.

5. Komunikacja w procesie obsługi klienta:

  • rola pierwszego wrażenia w komunikacji – reguła 4x20,
  • kompetencje osobiste a efektywność w obsłudze klienta,
  • identyfikacja typu klienta – szanse i zagrożenia – jak zbudować relację z każdym z typów.

6. Asertywna komunikacja w kontakcie z wymagającym klientem:

  • budowanie pozytywnej autoprezentacji,
  • konstruowanie oczekiwań, próśb i warunków.
zwiń

Harmonogram szkolenia

Sprawdź godziny, w których
będzie obywać się szkolenie.
więcej

Informujemy, że zamieszczony poniżej harmonogram jest poglądowy. Ze względu na realizowany program szkoleniowy, czas rozpoczęcia i zakończenia przerw może ulec zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że nie zmniejszy to liczby godzin warsztatowych.

Dzień 1

Harmonogram Godzina
Rejestracja uczestników 9:00 - 9:15
Zajęcia 9:15 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00
zwiń

Po szkoleniu

Sprawdź co poznasz
na szkoleniu.
więcej

 

Po szkoleniu będziesz mógł:

  • określić typ klienta,
  • asertywnie komunikować się z klientem,
  • rozpoznać etapy procesu obsługi i praktycznie je zastosować,
  • określić swoje mocne strony w obsłudze klienta i wzmocnić postawę prokliencką,
  • stworzyć pozytywną relację z klientem oraz zbudować profesjonalny wizerunek organizacji.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz zadzwonić, napisać maila lub spotkać się osobiście (w siedzibie naszej firmy) z trenerem, który będzie do Twojej dyspozycji.

 

Materiały poszkoleniowe

Po szkoleniu otrzymasz bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do Strefy Wiedzy Cognity, gdzie będziesz mógł korzystać z ćwiczeń i materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, które pomogą utrwalić Ci wiedzę zdobytą w trakcie kursu.
 

Ścieżka dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności

Jeżeli chcesz w dalszym ciągu doskonalić swoje umiejętności i kompetencje z zakresu obsługi programu MS Excel zapraszamy na szkolenia:

Na życzenie, możemy przygotować dla Ciebie również indywidualną ścieżkę rozwoju.

zwiń

Prowadzący

Zapoznaj się z sylwetką trenera
prowadzącego zajęcia.
więcej

Trenerzy Cognity, realizujący kurs Obsługa Klienta i komunikacja z Klientem, to eksperci z bogatym i praktycznym doświadczeniem zawodowym. Perfekcyjne opanowanie tematyki szkolenia oraz starannie weryfikowane przez nas umiejętności przekazywania wiedzy, czynią z nich specjalistów, którzy realnie mają wpływ na zdobywanie nowych umiejętności przez osoby, które szkolą.

Patrycja
Patrycja

Trenerka i konsultantka Cognity Szkolenia. 

 

Ekspert w dziedzinie prowadzonych przez siebie szkoleń z zakresu, między innymi, kompetencji miękkich, rozwoju osobistego, komunikacji  z klientem, oraz zarządzania czasem. 

 

Prowadziła liczne szkolenia dla przedstawicieli administracji publicznej, a także pracowników korporacji oraz małych i średnich firm.

 

Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku psychologia w biznesie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Szkoły Trenerów i Menedżerów Projektów Szkoleniowych Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, oraz Public Relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie.

Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie oraz szkoleniowe. 

 

Ceniona przez uczestników szkoleń za warsztatową formę prowadzonych szkoleń oraz wysokie umiejętności komunikacyjne. 

 

Kontakt do trenera: patrycja.z@cognity.pl


zwiń

Co nas wyróżnia
wśród firm
szkoleniowych?

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Co nas wyróżnia wśród firm szkoleniowych?

  • Nasi trenerzy to eksperci praktycy, którzy z pasją przekazują wiedzę przydatną
    w codziennych zawodowych sytuacjach.
  • Wręczymy Ci certyfikat w dwóch językach.
  • Zawsze przeprowadzamy Analizę potrzeb szkoleniowych, która jest gwarancją dopasowania zagadnień programu do Twoich oczekiwań.
  • Posiadamy nowoczesny sprzęt spełniający współczesne standardy.
  • Na szkoleniach oferujemy lunch oraz poczęstunek wliczone w cenę kursu.
  • Zajęcia u nas trwają 8h szkoleniowych dziennie.
  • Szkolenia realizowane są także w języku angielskim na Twoje życzenie.
  • Zapewniamy roczną bezpłatną opiekę poszkoleniową.
  • Dostaniesz od nas materiały poszkoleniowe oraz bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do Strefy Wiedzy Cognity.
  • Wieloletnie doświadczenie w branży szkoleniowej gwarantuje profesjonalizm
    i efektywność w procesie szkoleniowym.
  • Jesteśmy elastyczni. Stale dopasowujemy ofertę szkoleniową do potrzeb naszych klientów.
  • Działamy w całej Polsce.

 

Klienci są dla nas najważniejsi!

Zdobyliśmy zaufanie instytucji państwowych, korporacji, uniwersytetów, jednostek administracyjnych i środowisk biznesowych.

 

 

zwiń
Terminy szkoleń

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl