Kurs Obsługa Klienta - profesjonalizm usług i asertywność w relacji z klientem
Kurs Obsługa Klienta - profesjonalizm usług i asertywność w relacji z klientem - niezbędna wiedza z zakresu komunikacji z klientem.
WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA
szkoleniowych
przedszkoleniowej (dla chętnych)
poszkoleniowej (dla chętnych)
Szkolenie jest dla osób, które:
- zajmują się obsługą klientów,
- chcą poznać standardy obsługi klienta,
- chcą dowiedzieć się jak radzić sobie z trudnym klientem,
- chcą budować lub utrzymywać dobre relacje z klientem.
W ramach kursu nauczysz się:
- określić typ klienta,
- asertywnie komunikować się z klientem,
- rozpoznać etapy procesu obsługi i praktycznie je zastosować,
- określić swoje mocne strony w obsłudze klienta i wzmocnić postawę prokliencką,
- stworzyć pozytywną relację z klientem oraz zbudować profesjonalny wizerunek organizacji.
Standard szkoleń cognity obejmuje zawsze w cenie:
szkoleniowych
(wyłącznie dla szkoleń online)
szkoleniu
- polski
- angielski
program szkolenia
Kurs Obsługa Klienta - profesjonalizm usług i asertywność w relacji z klientem
- etapy procesu obsługi klienta i ich znaczenie:
- obsługa klienta jako strategia organizacji,
- obsługa klienta jako cel pracy zespołowej,
- jakość obsługi a satysfakcja klienta,
- standardy obsługi klienta.
- skąd biorą się trudni klienci?
- klient agresywny, obrażający, krzyczący – jak sobie z nim radzić,
- sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody,
- odparcie zarzutu.
- rola pierwszego wrażenia w komunikacji – reguła 4x20,
- kompetencje osobiste a efektywność w obsłudze klienta,
- identyfikacja typu klienta – szanse i zagrożenia – jak zbudować relację z każdym z typów.
- budowanie pozytywnej autoprezentacji,
- konstruowanie oczekiwań, próśb i warunków.
Kontakt
OPCJE ZAKUPU SZKOLENIA
Kup to szkolenie
- intensywna praktyka
- merytoryczne bogactwo
- certyfikat w dwóch językach
Dostosuj program
- program dopasowany do Twoich potrzeb
- analiza Twoich potrzeb i wymagań
- indywidualny zakres szkolenia
Kup jako zamknięte
- szkolenie tylko dla Twoich pracowników
- sprofilowany program
- terminy dopasowane do Twoich potrzeb
This training is also available in English.
- tailored training especially for you
- acquire new knowledge
- two certificates - English and Polish
Kup jako voucher
- spraw niespodziankę bliskim
- wynagrodź pracownika
- wykorzystaj w dowolnym terminie
Kup jako indywidualne
- precyzyjnie ocenimy Twoje potrzeby
- maksimum praktyki i minimum teorii
- rozwiąż konkretne problemy
Навчання також доступне українською мовою
- навчання твоєю мовою
- швидко отримай нові знання
- польський та український сертифікат
Kup na prezent
- Podaruj bliskim wiedzę
- szkolenie dopasowane do ich potrzebob
- daruj oryginalnym prezentem
W ramach każdego szkolenia oraz warsztatu online na żywo z trenerem:
- polski
- angielski
W ramach szkolenia stacjonarnego:
W ramach szkolenia online:
To nie Twój poziom?
Wypełnij formularz kontaktowy, a wyślemy do Ciebie ankietę poziomującą!
Ścieżka sukcesu
DLACZEGO wybrać COGNITY:
instytucji
szkoleniowych 2.12/00238/2015
rok założenia
przeprowadzonych
szkoleń
średnia ocena
na Google
ROZWIJAJ UMIEJĘTNOŚCI
KREUJ SUKCES
POLECANE szkolenia
Opinie naszych uczestników
POMOŻEMY W DOFINANSOWANIU SZKOLEŃ Z KFS
Doskonałe szkolenia sprzedaż i obsługa - Twój klucz do sukcesu w biznesie.
Odkryj sztukę sprzedaży i obsługi klienta.
Nasze szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki efektywnego sprzedawania i obsługiwania klientów. Dowiedz się, jak budować trwałe relacje z klientami, zwiększać sprzedaż i osiągać cele biznesowe. To kursy, które dostarczają wiedzy, którą można od razu zastosować w praktyce.
Praktyczne umiejętności i techniki.
Nasz program skupia się na praktycznych umiejętnościach i technikach, które są niezbędne w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym. Nauczysz się, jak budować strategie sprzedażowe, rozumieć potrzeby klienta, efektywnie negocjować i rozwiązywać problemy. Zdobyte umiejętności uczynią Cię bardziej pewnym siebie i skutecznym sprzedawcą czy obsługującym klienta.
Inwestycja w wzrost i sukces biznesu.
Wybierając nasze szkolenia, inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Sprzedaż i obsługa klienta to kluczowe elementy każdej udanej firmy. Zdobyte kompetencje pomogą Ci zwiększyć wyniki sprzedaży, utrzymać lojalność klientów i zyskać przewagę nad konkurencją.
Nie trać czasu - już teraz zapisz się na szkolenia, które wyposażą Cię w niezbędne kompetencje do odniesienia sukcesu w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta