Kurs Obsługa klienta przez czat - techniki i triki efektywnej obsługi klienta online
Kurs Obsługa klienta przez czat - techniki i triki efektywnej obsługi klienta online - zobacz, jak skutecznie obsłużyć klienta przez firmowy czat.
WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA
szkoleniowych
przedszkoleniowej (dla chętnych)
poszkoleniowej (dla chętnych)
Szkolenie jest dla osób, które:
- chcą poznać skuteczne techniki obsługi klienta przez czat firmowy,
- chcą dowiedzieć się jak obsłużyć klienta online,
- chcą prawidłowo analizować potrzeby klientów komunikujących się za pomocą czatu.
W ramach kursu nauczysz się:
- skutecznie prowadzić konwersacje z klientami na czacie firmowym,
- szybko i sprawnie obsługiwać czat online,
- rozumieć potrzeby klientów komunikujących się przez czat.
Standard szkoleń cognity obejmuje zawsze w cenie:
szkoleniowych
(wyłącznie dla szkoleń online)
szkoleniu
- polski
- angielski
program szkolenia
Kurs Obsługa klienta przez czat - techniki i triki efektywnej obsługi klienta online
- zapis, otwieranie oraz tworzenie nowego dokumentu,
- konfiguracja obszarów roboczych,
- szablony i ich modyfikacja.
- czat a telefon,
- czat a e-mail,
- czat a social media,
- czat a obsługa bezpośrednia.
- rozpoczęcie rozmowy,
- pierwsze wrażenie,
- zapytanie klienta,
- szybkość reakcji,
- skrótowość komunikacji,
- stosowanie emotikon,
- schematyczne odpowiedzi,
- zakończenie konwersacji.
- podzielność uwagi między konwersacjami,
- styl i forma wypowiedzi dopasowana do odbiorcy.
- gotowe odpowiedzi,
- boty,
- automatyczne odpowiedzi.
Kontakt
OPCJE ZAKUPU SZKOLENIA
Kup to szkolenie
- intensywna praktyka
- merytoryczne bogactwo
- certyfikat w dwóch językach
Dostosuj program
- program dopasowany do Twoich potrzeb
- analiza Twoich potrzeb i wymagań
- indywidualny zakres szkolenia
Kup jako zamknięte
- szkolenie tylko dla Twoich pracowników
- sprofilowany program
- terminy dopasowane do Twoich potrzeb
This training is also available in English.
- tailored training especially for you
- acquire new knowledge
- two certificates - English and Polish
Kup jako voucher
- spraw niespodziankę bliskim
- wynagrodź pracownika
- wykorzystaj w dowolnym terminie
Kup jako indywidualne
- precyzyjnie ocenimy Twoje potrzeby
- maksimum praktyki i minimum teorii
- rozwiąż konkretne problemy
Навчання також доступне українською мовою
- навчання твоєю мовою
- швидко отримай нові знання
- польський та український сертифікат
Kup na prezent
- Podaruj bliskim wiedzę
- szkolenie dopasowane do ich potrzebob
- daruj oryginalnym prezentem
W ramach każdego szkolenia oraz warsztatu online na żywo z trenerem:
- polski
- angielski
W ramach szkolenia stacjonarnego:
W ramach szkolenia online:
To nie Twój poziom?
Wypełnij formularz kontaktowy, a wyślemy do Ciebie ankietę poziomującą!
Ścieżka sukcesu
DLACZEGO wybrać COGNITY:
instytucji
szkoleniowych 2.12/00238/2015
rok założenia
przeprowadzonych
szkoleń
średnia ocena
na Google
ROZWIJAJ UMIEJĘTNOŚCI
KREUJ SUKCES
POLECANE szkolenia
Opinie naszych uczestników
POMOŻEMY W DOFINANSOWANIU SZKOLEŃ Z KFS
Doskonałe szkolenia sprzedaż i obsługa - Twój klucz do sukcesu w biznesie.
Odkryj sztukę sprzedaży i obsługi klienta.
Nasze szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki efektywnego sprzedawania i obsługiwania klientów. Dowiedz się, jak budować trwałe relacje z klientami, zwiększać sprzedaż i osiągać cele biznesowe. To kursy, które dostarczają wiedzy, którą można od razu zastosować w praktyce.
Praktyczne umiejętności i techniki.
Nasz program skupia się na praktycznych umiejętnościach i technikach, które są niezbędne w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym. Nauczysz się, jak budować strategie sprzedażowe, rozumieć potrzeby klienta, efektywnie negocjować i rozwiązywać problemy. Zdobyte umiejętności uczynią Cię bardziej pewnym siebie i skutecznym sprzedawcą czy obsługującym klienta.
Inwestycja w wzrost i sukces biznesu.
Wybierając nasze szkolenia, inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Sprzedaż i obsługa klienta to kluczowe elementy każdej udanej firmy. Zdobyte kompetencje pomogą Ci zwiększyć wyniki sprzedaży, utrzymać lojalność klientów i zyskać przewagę nad konkurencją.
Nie trać czasu - już teraz zapisz się na szkolenia, które wyposażą Cię w niezbędne kompetencje do odniesienia sukcesu w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta