GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaSZKOLENIA MIĘKKIEUmiejętności miękkie i szkolenia zawodowe Kurs Savoir-vivre i etykieta w biznesie
MENU

Kurs Savoir-vivre i etykieta w biznesie


Przed szkoleniem

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Czy szkolenie Savoir-vivre i etykieta w biznesie będzie dla mnie odpowiednie?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • nie znają zasad savoir-vivre,
  • chcą wprowadzić savoir-vivre w codzienne życie,
  • chcą dowiedzieć się jak dostosować wymogi bon ton do warunków biznesowych,
  • chcą prezentować dobre maniery w biznesie,
  • chcą uniknąć biznesowych i towarzyskich „faux pas”.

 

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

  • prezentacja,
  • mini-wykład,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem,

Jeżeli chciałbyś podczas szkolenia przygotować się do czekającego Cię wystąpienia, powiadom nas przesyając temat i tezy drogą elektroniczną. Prowadzący, w oparciu o Twoje pliki, przygotuje specjalnie dedykowane dla Ciebie ćwiczenia, które pozwolą Ci dobrze się zaprezentować do czekającego Cię wystąpienia.

 

Identyfikacja Potrzeb Szkoleniowych

Przed szkoleniem poprosimy Cię, abyś określił swoje oczekiwania w stosunku do kursu oraz przeprowadzimy analizę potrzeb. Na jej podstawie, nasz trener będzie mógł doradzić, jakie szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych będzie także wskazówką, na które aspekty programowe położyć większy nacisk, aby szkolenie jak najlepiej rozwinęło Twoje umiejętności i jednocześnie zwiększyło efektywność Twojej pracy. 

 

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik naszego szkolenia otrzymuje komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

zwiń

W ramach szkolenia
zapewniamy

Przekonaj się dlaczego klienci wybierają
kursy w Cognity!

Dopasowanie i profesjonalizm w procesie szkoleniowym:

  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

Po szkoleniu otrzymasz:

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie,
  • opiekę poszkoleniową przez 12 miesięcy.

Indywidualne podejście:

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera 😊

Komfortowe warunki podczas szkolenia:

  • nowoczesne sale szkoleniowe,
  • bezpłatne WiFi,
  • nocleg dla osób dojeżdżających (deklarację rezerwacji noclegu należy złożyć najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia).

Wyżywienie:

  • pyszny lunch*,
  • bardzo dobry catering* i kawa z ekspresu.

*Specjalne wymagania dietowe (związane z nietolerancją pokarmową) należy zgłosić najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

zwiń

Program szkolenia

Sprawdź merytoryczny
program szkolenia.

1. Etykieta i savoir-vivre – podstawy:

  • kanony budowania wizerunku,
  • punktualność –umiejętność zarządzania sobą w czasie,
  • powitanie oraz pożegnanie w sytuacjach biznesowych zgodnie z zasadą precedencji czyli kiedy ważniejszy jest szef, a kiedy ważniejszy klient firmy,
  • sposób zwracania się, właściwe tytułowanie,
  • zasady podawania dłoni, ukłonów, pocałunków i pozdrowień.

2. Wizerunek:

  • biznesowy kanon ubioru i wyglądu,
  • właściwa postawa i sposób poruszania się (siadanie i wstawanie, sposób stania i chodzenia),
  • znaczenie dodatków w stroju,
  • podkreślanie atutów i ukrywanie niedoskonałości w tworzeniu własnego wizerunku,
  • zasady wyboru stroju i makijażu w zależności od pory dnia i okoliczności,
  • faux pas w ubiorze –przegląd najczęstszych potknięć dotyczących komponowania stroju, wyboru fasonu oraz dodatków.

3. Zachowania:

  • zasady wymiany wizytówek,
  • zachowanie i postawa w trakcie rozmowy (właściwa gestykulacja, mimika, spojrzenie),
  • zasady zachowania w zależności od miejsca spotkania (praca, wyjazd służbowy, konferencja, teatr, ulica, sklep, wakacje itp.),
  • odpowiedni dobór tematyki,
  • sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej,
  • grzecznościowe zachowania w windzie, na korytarzu.

4.  Spotkania:

  • wręczanie kart wizytowych i zaproszeń,
  • prezentacja uczestników spotkania,
  • sztuka podejmowania gości,
  • zasady obowiązujące podczas spotkań biznesowych,
  • wymogi etykiety przy organizowaniu przyjęć,
  • business dining, stołowa etykieta,
  • alkohole (gatunki, wybór, sposób podawania, wznoszenie toastów),
  • prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania partnerowi biznesowemu,
  • faux pas –sztuka unikania uchybień towarzyskich i sposoby niwelowania faux pas.
zwiń

Harmonogram szkolenia

Sprawdź godziny, w których
będzie obywać się szkolenie.
więcej

Informujemy, że zamieszczony poniżej harmonogram jest poglądowy. Ze względu na realizowany program szkoleniowy, czas rozpoczęcia i zakończenia przerw może ulec zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że nie zmniejszy to liczby godzin warsztatowych.

Dzień 1

Harmonogram Godzina
Rejestracja uczestników 9:00 - 9:15
Zajęcia 9:15 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00
zwiń

Po szkoleniu

Sprawdź co poznasz
na szkoleniu.
więcej

 

Po szkoleniu będziesz mógł:

  • zastosować podstawy savoir-vivre i etykiety w praktycznych okolicznościach,
  • budować profesjonalny wizerunek,
  • stosować odpowiednią etykietę w biznesie,
  • bez skrępowania poruszać się w towarzystwie biznesowym,
  • swobodnie prowadzić rozmowy dostosowując tematykę do okoliczności.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub 2 godzinne konsultacje face to face z trenerem w Krakowie.

 

Ścieżka dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności

Jeżeli chcesz w dalszym ciągu doskonalić swoje umiejętności i kompetencje zapraszamy na szkolenia:

Na życzenie, możemy przygotować dla Ciebie również indywidualną ścieżkę rozwoju.

 

zwiń

Co nas wyróżnia
wśród firm
szkoleniowych?

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Co nas wyróżnia wśród firm szkoleniowych?

  • Nasi trenerzy to eksperci praktycy, którzy z pasją przekazują wiedzę przydatną
    w codziennych zawodowych sytuacjach.
  • Wystawiamy certyfikat w dwóch językach (w przypadku nieotrzymania dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu, prosimy o kontakt na adres mailowy:
    biuro@cognity.pl)
  • Zawsze przeprowadzamy Analizę potrzeb szkoleniowych, która jest gwarancją dopasowania zagadnień programu do Twoich oczekiwań.
  • Posiadamy nowoczesny sprzęt spełniający współczesne standardy.
  • Na szkoleniach oferujemy lunch oraz poczęstunek wliczone w cenę kursu.
  • Zajęcia u nas trwają 8h szkoleniowych dziennie.
  • Szkolenia realizowane są także w języku angielskim na Twoje życzenie.
  • Zapewniamy roczną bezpłatną opiekę poszkoleniową w jednej z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub 2 godzinne spotkanie face to face z trenerem w Krakowie.
  • Wieloletnie doświadczenie w branży szkoleniowej gwarantuje profesjonalizm
    i efektywność w procesie szkoleniowym.
  • Jesteśmy elastyczni. Stale dopasowujemy ofertę szkoleniową do potrzeb naszych klientów.
  • Działamy w całej Polsce.

 

Klienci są dla nas najważniejsi!

Zdobyliśmy zaufanie instytucji państwowych, korporacji, uniwersytetów, jednostek administracyjnych i środowisk biznesowych.

 

 

zwiń

To szkolenie jest dostępne również w języku angielskim

Dowiedz się więcej.więcej

Szkolenie dostępne jest również w języku angielskim. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów pod numerem telefonu 12 421 87 54 lub adresem e-mail biuro@cognity.pl.

 

Training is also available in English. For more information contact our advisers via phone:
12 4218754 or e-mail: biuro@cognity.pl.

zwiń
Terminy szkoleń

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl