MENU
Strefa Wiedzy: Kurs SEO
Jak zdobyć przewagę w internecie
Kategoria: Kurs SEO, HR w praktyce, Kompetencje miękkie w pracy
Czytaj całość
Kategoria: Kurs SEO, HR w praktyce, Kompetencje miękkie w pracy
2Apr

W dzisiejszym czasach prowadzenie efektywnego biznesu bez stworzenia jego wizerunku w internecie jest właściwie niemożliwe. Ludzie często nie korzystają z najbliższych im lokalizacyjnie usług, liczy się to jak Cię widzą, jakie masz opinie i jak łatwo dostępne są Twoje produkty bądź usługi.
Czynniki rankingowe Google – pozycjonowanie domeny i strony internetowej
Kategoria: Kurs SEO, Literatura specjalistyczna
Czytaj całość
Kategoria: Kurs SEO, Literatura specjalistyczna
31Jan

Algorytm pozycjonujący Google wykorzystuje wiele czynników, jego zasada działania jest bardzo złożona i rozbudowana. Nie można ściśle wyróżnić wszystkich z nich, ponieważ są strzeżone tajemnicą, a działanie algorytmów jest nieustannie zmieniane. W niniejszym artykule przedstawić 45 znanych czynników rankingowych, które wpływają na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie stron – jak działa wyszukiwarka Google?
Kategoria: Kurs SEO
Czytaj całość
Kategoria: Kurs SEO
11Oct

Wyszukiwarki (np. Google, Bing, Yahoo) pełnią ważną rolę, ponieważ w internecie pojawia się coraz więcej informacji. Treści są filtrowane w poszukiwaniu odpowiednich słów kluczowych, aby następnie przedstawić najtrafniejsze wyniki. Twórcy stron dbają, aby jak najlepiej przeprowadzić proces SEO i spowodować, by ich witryna była atrakcyjna dla robotów wyszukiwarek. Wyższa pozycja w Google (lub innej wyszukiwarce) gwarantuje zwiększoną liczbę odwiedzin, a co za tym pozyskiwanie klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak działają wyszukiwarki internetowe, zapraszamy do dalszej części artykułu.
E-marketing dla startupu
Kategoria: Kurs SEO
Czytaj całość
Kategoria: Kurs SEO
26Jul

Dlaczego działania w sieci dla wielu przedsiębiorstw stają się coraz bardziej istotne? Dzieje się to za sprawą cyfryzacji, która skłania konsumentów do poszukiwania informacji na temat firm w internecie. Są ciekawi opinii na temat danej marki, jej jakości, zadowolenia innych klientów, wyszukują danych dotyczących lokalizacji, oferowanych produktów i usług. Jest to źródło wielu cennych wiadomości, które wpływają na decyzję o podjęciu kolejnych działań bądź ich zaprzestaniu. W dalszej części przedstawiono czym jest tradycyjny marketing oraz marketing internetowy.
Dekalog pozycjonowania czyli zasady, które warto znać [wideo]
Kategoria: Kurs SEO
Czytaj całość
Kategoria: Kurs SEO
13Jul
