Kurs Techniki perswazji i negocjacji w sprzedaży - jak zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym, wywierać wpływ na klienta i stworzyć wizerunek profesjonalisty
Kurs Techniki perswazji i negocjacji w sprzedaży - jak zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym, wywierać wpływ na klienta i stworzyć wizerunek profesjonalisty - zwiększ efektywność zarządzania pocesem zakupowym.
WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA
szkoleniowych
przedszkoleniowej (dla chętnych)
poszkoleniowej (dla chętnych)
Szkolenie jest dla osób, które:
- zajmują się negocjacjami,
- pracują w działach sprzedaży,
- są product managerami,
- należą do kadry zarządzającej,
- chcą zastosować techniki i metody negocjacyjne w handlu.
W ramach kursu nauczysz się:
- skutecznie negocjować i renegocjować,
- zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym,
- stworzyć własny styl komunikacyjny oraz wizerunek profesjonalisty,
- skutecznie wywierać wpływ.
Standard szkoleń cognity obejmuje zawsze w cenie:
szkoleniowych
(wyłącznie dla szkoleń online)
szkoleniu
- polski
- angielski
program szkolenia
Kurs Techniki perswazji i negocjacji w sprzedaży - jak zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym, wywierać wpływ na klienta i stworzyć wizerunek profesjonalisty
- kto negocjuje – osoba czy potrzeby?
- kim jest rozmówca, jakie problemy zgłasza, jakie ma potrzeby?
- jakie są Twoje cele i czego potrzebujesz? Samoświadomość, precyzowanie oczekiwań i celu (do czego dążysz w relacji z Partnerem?),
- własne emocje jako sprzymierzeniec w procesie negocjacji,
- czy jesteś profesjonalistą w swojej branży?
- znajomość branży i produktu będącego przedmiotem negocjacji,
- „przygotowanie gruntu”, bazowanie na doświadczeniu, opracowanie strategii postępowania,
- osobista analiza SWOT – co Ci sprzyja, co utrudnia? Twoja BATNA.
- rola wywierania wpływu w codziennym życiu,
- kto wywiera wpływ?
- omówienie różnic między perswazją, a manipulacją,
- świadomość etyczna.
- reguła wzajemności,
- społeczny dowód słuszności,
- reguła polubienia i sympatii,
- wpływ autorytetu,
- reguła niedostępności,
- reguła zaangażowania i konsekwencji.
- budowanie pozytywnej relacji z Partnerem – udowodnij, że jesteś godny zaufania,
- parafrazowanie – upewnij się, że dobrze się rozumiecie,
- struktura i sposób zadawania pytań,
- wiarygodność,
- dopasowanie do Partnera (odzwierciedlanie, prowadzenie), empatia.
- demaskowanie techniki, asertywność,
- rozpoznanie oznak kłamstwa, wychwytywanie niespójności na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
- ochrona przed manipulacją,
- mówienie językiem korzyści i rozwiązań, poszukiwanie rozwiązań win-win, przewidywanie przyszłych problemów,
- styl podejmowania decyzji, negocjuj z osobami decyzyjnymi (jak radzić sobie z sytuacjami negocjacji z osobami niedecyzyjnymi),
- rola emocji w negocjacjach.
- dopasowanie techniki do kontekstu sytuacji, specyfiki negocjowanego produktu, innych okoliczności,
- uwzględnienie podziału na klientów biznesowych i osoby fizyczne.
Kontakt
OPCJE ZAKUPU SZKOLENIA
Kup to szkolenie
- intensywna praktyka
- merytoryczne bogactwo
- certyfikat w dwóch językach
Dostosuj program
- program dopasowany do Twoich potrzeb
- analiza Twoich potrzeb i wymagań
- indywidualny zakres szkolenia
Kup jako zamknięte
- szkolenie tylko dla Twoich pracowników
- sprofilowany program
- terminy dopasowane do Twoich potrzeb
This training is also available in English.
- tailored training especially for you
- acquire new knowledge
- two certificates - English and Polish
Kup jako voucher
- spraw niespodziankę bliskim
- wynagrodź pracownika
- wykorzystaj w dowolnym terminie
Kup jako indywidualne
- precyzyjnie ocenimy Twoje potrzeby
- maksimum praktyki i minimum teorii
- rozwiąż konkretne problemy
Навчання також доступне українською мовою
- навчання твоєю мовою
- швидко отримай нові знання
- польський та український сертифікат
Kup na prezent
- Podaruj bliskim wiedzę
- szkolenie dopasowane do ich potrzebob
- daruj oryginalnym prezentem
W ramach każdego szkolenia oraz warsztatu online na żywo z trenerem:
- polski
- angielski
W ramach szkolenia stacjonarnego:
W ramach szkolenia online:
To nie Twój poziom?
Wypełnij formularz kontaktowy, a wyślemy do Ciebie ankietę poziomującą!
Ścieżka sukcesu
DLACZEGO wybrać COGNITY:
instytucji
szkoleniowych 2.12/00238/2015
rok założenia
przeprowadzonych
szkoleń
średnia ocena
na Google
ROZWIJAJ UMIEJĘTNOŚCI
KREUJ SUKCES
POLECANE szkolenia
Opinie naszych uczestników
POMOŻEMY W DOFINANSOWANIU SZKOLEŃ Z KFS
Doskonałe szkolenia sprzedaż i obsługa - Twój klucz do sukcesu w biznesie.
Odkryj sztukę sprzedaży i obsługi klienta.
Nasze szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki efektywnego sprzedawania i obsługiwania klientów. Dowiedz się, jak budować trwałe relacje z klientami, zwiększać sprzedaż i osiągać cele biznesowe. To kursy, które dostarczają wiedzy, którą można od razu zastosować w praktyce.
Praktyczne umiejętności i techniki.
Nasz program skupia się na praktycznych umiejętnościach i technikach, które są niezbędne w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym. Nauczysz się, jak budować strategie sprzedażowe, rozumieć potrzeby klienta, efektywnie negocjować i rozwiązywać problemy. Zdobyte umiejętności uczynią Cię bardziej pewnym siebie i skutecznym sprzedawcą czy obsługującym klienta.
Inwestycja w wzrost i sukces biznesu.
Wybierając nasze szkolenia, inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Sprzedaż i obsługa klienta to kluczowe elementy każdej udanej firmy. Zdobyte kompetencje pomogą Ci zwiększyć wyniki sprzedaży, utrzymać lojalność klientów i zyskać przewagę nad konkurencją.
Nie trać czasu - już teraz zapisz się na szkolenia, które wyposażą Cię w niezbędne kompetencje do odniesienia sukcesu w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta