cognity
kategoria

Kurs Techniki perswazji i negocjacji w sprzedaży - jak zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym, wywierać wpływ na klienta i stworzyć wizerunek profesjonalisty

początkujący
Kurs Techniki perswazji i negocjacji w sprzedaży - jak zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym, wywierać wpływ na klienta i stworzyć wizerunek profesjonalisty
icon icon
Skontaktuj
się z nami!
iconbiuro@cognity.pl icon577 136 633 pon. - pt. 8:00-16:00

Kurs Techniki perswazji i negocjacji w sprzedaży - jak zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym, wywierać wpływ na klienta i stworzyć wizerunek profesjonalisty - zwiększ efektywność zarządzania pocesem zakupowym.

12 godzin szkolenia, TYLKO W COGNITY

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

godziny szkoleniowe 8 godziny lekcyjne
szkoleniowych
konsultacje 2 godziny lekcyjne konsultacji
przedszkoleniowej (dla chętnych)
opieka szkoleniowa 2 godziny lekcyjne opieki
poszkoleniowej (dla chętnych)

Szkolenie jest dla osób, które:

  • zajmują się negocjacjami,
  • pracują w działach sprzedaży,
  • są product managerami,
  • należą do kadry zarządzającej,
  • chcą zastosować techniki i metody negocjacyjne w handlu.
hand

W ramach kursu nauczysz się:

  • skutecznie negocjować i renegocjować,
  • zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym,
  • stworzyć własny styl komunikacyjny oraz wizerunek profesjonalisty,
  • skutecznie wywierać wpływ.

Standard szkoleń cognity obejmuje zawsze w cenie:

analiza potrzeb
Analizę potrzeb
szkoleniowych
online
Nagranie ze szkolenia
(wyłącznie dla szkoleń online)
opieka
Opiekę 12 miesięcy po
szkoleniu
certyfikat
Certyfikat w dwóch językach
  • polski
  • angielski

program szkolenia

Kurs Techniki perswazji i negocjacji w sprzedaży - jak zwiększyć efektywność zarządzania procesem zakupowym, wywierać wpływ na klienta i stworzyć wizerunek profesjonalisty

downloadPobierz program w PDF Rozwiń wszystko
1.Przygotowanie do negocjacji – kluczowe, niezbędne preludium arrow-down
  • kto negocjuje – osoba czy potrzeby?
  • kim jest rozmówca, jakie problemy zgłasza, jakie ma potrzeby?
  • jakie są Twoje cele i czego potrzebujesz? Samoświadomość, precyzowanie oczekiwań i celu (do czego dążysz w relacji z Partnerem?),
  • własne emocje jako sprzymierzeniec w procesie negocjacji,
  • czy jesteś profesjonalistą  w swojej branży?
  • znajomość branży i produktu będącego przedmiotem negocjacji,
  • „przygotowanie gruntu”, bazowanie na doświadczeniu, opracowanie strategii postępowania,
  • osobista analiza SWOT – co Ci sprzyja, co utrudnia? Twoja BATNA.
2.Korzyści płynące z wywierania wpływu arrow-down
  • rola wywierania wpływu w codziennym życiu,
  • kto wywiera wpływ?
3.Perswazja i manipulacja, a wywieranie wpływu arrow-down
  • omówienie różnic między perswazją, a manipulacją,
  • świadomość etyczna.
4.Omówienie podstawowych metod wywierania wpływu arrow-down
  • reguła wzajemności,
  • społeczny dowód słuszności,
  • reguła polubienia i sympatii,
  • wpływ autorytetu,
  • reguła niedostępności,
  • reguła zaangażowania i konsekwencji.
5.Komunikacja w procesie wywierania wpływu arrow-down
  • budowanie pozytywnej relacji z Partnerem – udowodnij, że jesteś godny zaufania,
  • parafrazowanie – upewnij się, że dobrze się rozumiecie,
  • struktura i sposób zadawania pytań,
  • wiarygodność,
  • dopasowanie do Partnera (odzwierciedlanie, prowadzenie), empatia.
6.Radzenie sobie ze stosowaniem technik wywierania wpływu przez partnera arrow-down
  • demaskowanie techniki, asertywność,
  • rozpoznanie oznak kłamstwa, wychwytywanie niespójności na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
  • ochrona przed manipulacją,
  • mówienie językiem korzyści i rozwiązań, poszukiwanie rozwiązań win-win, przewidywanie przyszłych problemów,
  • styl podejmowania decyzji, negocjuj z osobami decyzyjnymi (jak radzić sobie z sytuacjami negocjacji z osobami niedecyzyjnymi),
  • rola emocji w negocjacjach.
7.Najczęstsze techniki wywierania wpływu stosowane przez sprzedawów i kupujących (bazujące na nich techniki negocjacyjne) arrow-down
  • dopasowanie techniki do kontekstu sytuacji, specyfiki negocjowanego produktu, innych okoliczności,
  • uwzględnienie podziału na klientów biznesowych i osoby fizyczne.
8.Przygotowanie pokoju negocjacyjnego w kontekście wywierania wpływu arrow-down
9.Negocjacje prowadzone przez telefon i przez maila arrow-down
10.Blok ćwiczeń sprzedażowo-zakupowych z wykorzystaniem poznanych technik (uzgodnienie indywidualnego zapotrzebowania uczestników szkolenia) arrow-down
szkolenie zamkniete
szkolenie zamkniete

Harmonogram Szkolenia

GODZINY SZKOLENIA
icon
Start szkolenia - 9:00
icon
Koniec szkolenia - 16:00 lub do wyczerpania zagadnień
PRZERWY
icon
Przerwa kawowa - 10:30 Dla uczestników szkoleń stacjonarnych przygotowana jest pyszna kawa i ciasteczka.
icon
Przerwa obiadowa - 13:00 Smaczny posiłek obiadowy dla uczestników szkolenia stacjonarnego.
icon
Przerwa kawowa - 14:30 Dla uczestników szkoleń stacjonarnych przygotowana jest pyszna kawa i ciasteczka.
LOKALIZACJA
icon
Szkolenia stacjonarne organizowane są w salach konferencyjnych, w centrach największych miast.
icon
icon
Szkolenia online w wybranym przez Ciebie miejscu z pełnym wsparciem działu IT Cognity.

Kontakt

chat
napisz na chacie
pon. - pt. 8:00-16:00
mail
pon. - pt. 8:00-16:00
telefon
+ 48 577 136 633
pon. - pt. 8:00-16:00

OPCJE ZAKUPU SZKOLENIA

Kup to szkolenie

  • intensywna praktyka
  • merytoryczne bogactwo
  • certyfikat w dwóch językach
Zapisz się na wybrany termin
ikona

Dostosuj program

strzałka
  • program dopasowany do Twoich potrzeb
  • analiza Twoich potrzeb i wymagań
  • indywidualny zakres szkolenia
Zapytaj o szczegóły
ikona

Kup jako zamknięte

strzałka
  • szkolenie tylko dla Twoich pracowników
  • sprofilowany program
  • terminy dopasowane do Twoich potrzeb
Zapytaj o szczegóły
ikona

This training is also available in English.

strzałka
  • tailored training especially for you
  • acquire new knowledge
  • two certificates - English and Polish
Zapytaj o szczegóły
ikona

Kup jako voucher

strzałka
  • spraw niespodziankę bliskim
  • wynagrodź pracownika
  • wykorzystaj w dowolnym terminie
Zapytaj o szczegóły
ikona

Kup jako indywidualne

strzałka
  • precyzyjnie ocenimy Twoje potrzeby
  • maksimum praktyki i minimum teorii
  • rozwiąż konkretne problemy
Zapytaj o szczegóły
ikona

Навчання також доступне українською мовою

strzałka
  • навчання твоєю мовою
  • швидко отримай нові знання
  • польський та український сертифікат
Zapytaj o szczegóły
ikona

Kup na prezent

strzałka
  • Podaruj bliskim wiedzę
  • szkolenie dopasowane do ich potrzebob
  • daruj oryginalnym prezentem
Zapytaj o szczegóły

W ramach każdego szkolenia oraz warsztatu online na żywo z trenerem:

warsztaty w kameralnej grupie
warsztaty w kameralnej grupie
nowoczesna sala szkoleniowa w Twoim mieście
nowoczesna sala szkoleniowa w Twoim mieście
certyfikat w 2 językach:<ul> <li>polski</li> <li>angielski</li> </ul>
certyfikat w 2 językach:
  • polski
  • angielski
sesje oparte o praktyczne studium przypadków
sesje oparte o praktyczne studium przypadków
równoległa praca zespołu w wielu lokalizacjach / indywidualne stanowisko komputerowe
równoległa praca zespołu w wielu lokalizacjach / indywidualne stanowisko komputerowe
wsparcie działu IT
wsparcie działu IT
dogodny harmonogram zajęć
dogodny harmonogram zajęć
praktyczne, sprawdzone narzędzia nauczania i nowoczesne technologie
praktyczne, sprawdzone narzędzia nauczania i nowoczesne technologie
badanie potrzeb szkoleniowych
badanie potrzeb szkoleniowych

W ramach szkolenia stacjonarnego:

możliwość udostępnienia laptopów z oprogramowaniem
możliwość udostępnienia laptopów z oprogramowaniem
catering oraz lunch
catering oraz lunch
nocleg dla osób dojeżdżających
nocleg dla osób dojeżdżających

W ramach szkolenia online:

techniczna godzina z trenerem
techniczna godzina z trenerem
nagranie udostępnione po szkoleniu online
nagranie udostępnione po szkoleniu online
bez wychodzenia z domu
bez wychodzenia z domu
technologia połączenia video jest u nas udoskonalona
technologia połączenia video jest u nas udoskonalona
na bieżąco kontakt z trenerem, przekazywanie plików, natychmiastowy feedback
na bieżąco kontakt z trenerem, przekazywanie plików, natychmiastowy feedback
pełna interaktywność, aby jakość szkolenia była jak najlepsza
pełna interaktywność, aby jakość szkolenia była jak najlepsza

To nie Twój poziom?
Wypełnij formularz kontaktowy, a wyślemy do Ciebie ankietę poziomującą!

Imię i nazwisko osoby kontaktowej*
Numer telefonu*
Adres e-mail

Ścieżka sukcesu

Po tym szkoleniu, zrealizuj kolejny poziom (po podstawowym, zrealizuj zaawansowany) żeby uzyskać kompletną wiedzę. Aby skompletować pełną wiedzę, zrealizuj SQL podstawowy, zaawansowany, SQL dla analityków.

DLACZEGO wybrać COGNITY:

analiza potrzeb
Wpis do rejestru
instytucji
szkoleniowych 2.12/00238/2015
online
2011
rok założenia
opieka
ponad 5000
przeprowadzonych
szkoleń
certyfikat
4,9 to nasza
średnia ocena
na Google

ROZWIJAJ UMIEJĘTNOŚCI
KREUJ SUKCES

Sprawdź co Cie czeka na naszych szkoleniach!
video video

POLECANE szkolenia

Opinie naszych uczestników

POMOŻEMY W DOFINANSOWANIU SZKOLEŃ Z KFS

Otrzymaj dofinansowanie nawet do 100% kosztów szkolenia
Zapytaj o szczegóły

Doskonałe szkolenia sprzedaż i obsługa - Twój klucz do sukcesu w biznesie.

Odkryj sztukę sprzedaży i obsługi klienta.

Nasze szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki efektywnego sprzedawania i obsługiwania klientów. Dowiedz się, jak budować trwałe relacje z klientami, zwiększać sprzedaż i osiągać cele biznesowe. To kursy, które dostarczają wiedzy, którą można od razu zastosować w praktyce.

Praktyczne umiejętności i techniki.

Nasz program skupia się na praktycznych umiejętnościach i technikach, które są niezbędne w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym. Nauczysz się, jak budować strategie sprzedażowe, rozumieć potrzeby klienta, efektywnie negocjować i rozwiązywać problemy. Zdobyte umiejętności uczynią Cię bardziej pewnym siebie i skutecznym sprzedawcą czy obsługującym klienta.

Inwestycja w wzrost i sukces biznesu.

Wybierając nasze szkolenia, inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Sprzedaż i obsługa klienta to kluczowe elementy każdej udanej firmy. Zdobyte kompetencje pomogą Ci zwiększyć wyniki sprzedaży, utrzymać lojalność klientów i zyskać przewagę nad konkurencją.

Nie trać czasu - już teraz zapisz się na szkolenia, które wyposażą Cię w niezbędne kompetencje do odniesienia sukcesu w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta

×
icon

Formularz kontaktowyContact form

Imię *Name
NazwiskoSurname
Adres e-mail *E-mail address
Telefon *Phone number
UwagiComments