GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaOpieka poszkoleniowa w Cognity

Po każdym naszym szkoleniu zapewniamy bezpłatną opiekę poszkoleniową!

Opieka poszkoleniowa to możliwość konsultacji z trenerem, nawet po zakończonym szkoleniu.

Jeżeli uczestnik szkolenia, w przyszłości, spotka się z problemami dotyczącymi tematyki przebytego szkolenia, będzie mógł bez wahania zwrócić się do naszego trenera o pomoc. 

Usługa ta ma na celu ugruntowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu oraz wyjaśnienie wątpliwości Klienta, co do zastosowania konkretnego rozwiązania związanego z tematyką przebytego kursu.

 

Regulamin Opieki poszkoleniowej Cognity Sp. z o.o.:

 

1. Opieka poszkoleniowa dotyczy sytuacji, w której Uczestnik szkolenia ma dodatkowe pytania dotyczące zakresu szkolenia.  

 

2. W ramach Opieki poszkoleniowej Uczestnik szkolenia ma do wyboru jedną z dwóch możliwych form kontaktu: 

 

    1. Konsultacja e-mailowa z trenerem (dwukrotnie).

    2. Spotkanie online z trenerem w wymiarze czasowym 2 godzin lekcyjnych.

 

3. Chęć skorzystania z opieki poszkoleniowej można zgłosić do 1 roku po zakończonym szkoleniu - poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: opieka@cognity.pl razem z opisem tematyki, jakiej ma dotyczyć. Czas procesowania zgłoszonej prośby wynosi 3 dni robocze od momentu otrzymania wiadomości.

 

4. Trenerem prowadzącym Opiekę poszkoleniową będzie trener wskazany przez Cognity Sp. z o.o.

 

5. W przypadku szkoleń przeprowadzonych w języku angielskim – Opieka poszkoleniowa prowadzona jest w języku polskim.

 

 

  Zadzwoń i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić.

  tel. 12 421 87 54, biuro@cognity.pl 

  1. Opieka poszkoleniowa dotyczy sytuacji, w której Uczestnik szkolenia ma dodatkowe pytania dotyczące zakresu szkolenia. 
  2. W ramach Opieki poszkoleniowej Uczestnik szkolenia ma do wyboru jedną z dwóch możliwych form kontaktu:

a.    kontakt osobisty z trenerem w siedzibie Cognity Sp. z o.o.
(w ustalonym terminie, przez dwie godziny, między godziną 8:00 i 16:00)

b.    konsultację telefoniczną lub e-mailową z trenerem (dwukrotnie).

  1. Opieka poszkoleniowa obejmuje Uczestników szkoleń organizowanych przez naszą firmę, zarówno jako szkolenie otwarte, jak i zamknięte.
  2. Prośbę o rozpatrzenie Opieki poszkoleniowej można zgłosić do 1 roku po zakończonym szkoleniu.
  3. Uczestnik szkolenia jest zobowiązany do poinformowania Cognity Sp. z o.o. o swojej decyzji w okresie obowiązywania Opieki poszkoleniowej - poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  4. Cognity Sp. z o.o. niezwłocznie ustosunkuje się do prośby uczestnika, informując go
    o swojej decyzji i propozycji kolejnego terminu szkolenia drogą mailową.
  5. Trenerem prowadzącym Opiekę poszkoleniową będzie trener Cognity Sp. z o.o., wyznaczony przez Cognity Sp. z o. o do prowadzenia zajęć w danym terminie.
  6. W przypadku szkoleń przeprowadzonych w języku angielskim – Opieka poszkoleniowa prowadzona jest w języku polskim.

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl