Po każdym naszym szkoleniu zapewniamy bezpłatną opiekę poszkoleniową!
Opieka poszkoleniowa to możliwość konsultacji z trenerem, nawet po zakończonym szkoleniu.
Jeżeli uczestnik szkolenia, w przyszłości, spotka się z problemami dotyczącymi tematyki przebytego szkolenia, będzie mógł bez wahania zwrócić się do naszego trenera o pomoc.
Usługa ta ma na celu ugruntowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu oraz wyjaśnienie wątpliwości Klienta, co do zastosowania konkretnego rozwiązania związanego z tematyką przebytego kursu.
Regulamin Opieki poszkoleniowej Cognity Sp. z o.o.:
1. Opieka poszkoleniowa dotyczy sytuacji, w której Uczestnik szkolenia ma dodatkowe pytania dotyczące zakresu szkolenia.
2. W ramach Opieki poszkoleniowej Uczestnik szkolenia ma do wyboru jedną z dwóch możliwych form kontaktu:
1. Konsultacja e-mailowa z trenerem (dwukrotnie).
2. Spotkanie online z trenerem w wymiarze czasowym 2 godzin lekcyjnych.
3. Chęć skorzystania z opieki poszkoleniowej można zgłosić do 1 roku po zakończonym szkoleniu - poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: opieka@cognity.pl razem z opisem tematyki, jakiej ma dotyczyć. Czas procesowania zgłoszonej prośby wynosi 3 dni robocze od momentu otrzymania wiadomości.
4. Trenerem prowadzącym Opiekę poszkoleniową będzie trener wskazany przez Cognity Sp. z o.o.
5. W przypadku szkoleń przeprowadzonych w języku angielskim – Opieka poszkoleniowa prowadzona jest w języku polskim.
Zadzwoń i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić.
tel. 12 421 87 54, biuro@cognity.pl
- Opieka poszkoleniowa dotyczy sytuacji, w której Uczestnik szkolenia ma dodatkowe pytania dotyczące zakresu szkolenia.
- W ramach Opieki poszkoleniowej Uczestnik szkolenia ma do wyboru jedną z dwóch możliwych form kontaktu:
a. kontakt osobisty z trenerem w siedzibie Cognity Sp. z o.o.
(w ustalonym terminie, przez dwie godziny, między godziną 8:00 i 16:00)
b. konsultację telefoniczną lub e-mailową z trenerem (dwukrotnie).
- Opieka poszkoleniowa obejmuje Uczestników szkoleń organizowanych przez naszą firmę, zarówno jako szkolenie otwarte, jak i zamknięte.
- Prośbę o rozpatrzenie Opieki poszkoleniowej można zgłosić do 1 roku po zakończonym szkoleniu.
- Uczestnik szkolenia jest zobowiązany do poinformowania Cognity Sp. z o.o. o swojej decyzji w okresie obowiązywania Opieki poszkoleniowej - poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Cognity Sp. z o.o. niezwłocznie ustosunkuje się do prośby uczestnika, informując go
o swojej decyzji i propozycji kolejnego terminu szkolenia drogą mailową. - Trenerem prowadzącym Opiekę poszkoleniową będzie trener Cognity Sp. z o.o., wyznaczony przez Cognity Sp. z o. o do prowadzenia zajęć w danym terminie.
- W przypadku szkoleń przeprowadzonych w języku angielskim – Opieka poszkoleniowa prowadzona jest w języku polskim.