icon icon

Kurs GIMP - tworzenie atrakcyjnych projektów graficznych

icon

Proces szkoleniowy

Analiza potrzeb szkoleniowych

Jeśli masz życzenie dotyczące programu szkolenia, przeprowadzimy dla Ciebie analizę potrzeb szkoleniowych, która będzie wskazówką dla nas, na jakie aspekty programu położyć większy nacisk – tak, by program szkolenia spełniał konkretne potrzeby.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do programu

  • okna,
  • interfejs,
  • pasek narzędzi,
  • obszar roboczy,
  • przykłady zastosowania.

2. Nawigacja w programie.

3. Podstawowe narzędzia

  • narzędzia rysownicze (ołówek, pędzel, gumka, inne),
  • narzędzia pomocnicze (lupa, miarka, siatka).

4. Działania na warstwach

  • przesuwanie warstw,
  • grupowanie,
  • scalanie,
  • blokowanie,
  • korekty.

5. Maski

  • tworzenie i usuwanie,
  • zaznaczanie,
  • przejścia.

6. Praca na kolorach

  • barwy i nasycenie,
  • jasność,
  • kontrast,
  • redukcja kolorów,
  • kolorowanie zdjęć.

7. Filtry

  • standardowe,
  • dekoracyjne.

8. Praca z obrazem

  • transformacja i zaznaczanie,
  • koloryzacja,
  • retusz zdjęć,
  • fotomontaż zdjęć.

9. Praca z tekstem

  • dodawanie,
  • edycja,
  • ścieżki tekstowe,
  • techniki tworzenia tekstu,
  • zastosowanie polskich znaków.

10. Zastosowanie programu do tworzenia ulotek i plakatów

  • wskazówki tworzenia wymienionych grafik,
  • skalowanie i zmiana rozmiarów,
  • przezroczystość elementów,
  • przygotowanie szablonu.

11. Zapisywanie utworzonych projektów

Opieka poszkoleniowa

W ramach opieki poszkoleniowej masz do wyboru jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu:

  • konsultację telefoniczną,
  • na 2 godzinne konsultacje online z trenerem.

Metody szkolenia

  • wykład,
  • mini-prezentacja,
  • praca warsztatowa z komputerem,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem.

Certyfikat

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie.