icon icon

Kurs Efektywne prowadzenie spotkań biznesowych przez Internet przy wykorzystaniu popularnych platform komunikacyjnych

icon

Proces szkoleniowy

Analiza potrzeb szkoleniowych

Jeśli masz życzenie dotyczące programu szkolenia, przeprowadzimy dla Ciebie analizę potrzeb szkoleniowych, która będzie wskazówką dla nas, na jakie aspekty programu położyć większy nacisk – tak, by program szkolenia spełniał konkretne potrzeby.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do spotkań biznesowych przez internet

2. Tele-, wideo- i webkonferencje od strony technicznej

  • Skype, Slack, Teams, Zoom, Google – omówienie rozwiązań,
  • listy i notatki cyfrowe i wspólna praca nad dokumentami,
  • dokumenty podczas telekonferencji – sposoby przekazywania,
  • narzędzia do planowania – SharePoint, Trello, Evernote, OneNote.

3. Różnice między formą online a stacjonarną

4. Prowadzenie telekonferencji

  • listy obecności,
  • cele i zadania telekonferencji,
  • dokumentacja spotkania,
  • realizacja agendy.

5. Wskazówki dla koordynatora telekonferencji

  • jak podsycać rozmowę,
  • aktywizacja uczestników,
  • wielozadaniowość podczas telekonferencji,
  • najczęstsze błędy.

6. Bezpieczeństwo spotkań online

  • zabezpieczenie komputera i telefonu,
  • łączenie z firmową siecią – sposoby.

7. Priorytety podczas spotkań online

8. Spotkanie biznesowe w praktyce

9. Kontrola realizacji planu podczas spotkań online

10. Podsumowanie szkolenia

Opieka poszkoleniowa

W ramach opieki poszkoleniowej masz do wyboru jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu:

  • konsultację telefoniczną,
  • na 2 godzinne konsultacje online z trenerem.

Metody szkolenia

  • wykład,
  • mini-prezentacja,
  • praca warsztatowa z komputerem,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem.

Certyfikat

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie.