GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównastrefa wiedzy
MENU

Strefa Wiedzy

Uczestnicy naszych szkoleń otrzymują po zalogowaniu się na swoje indywidualne konto,
dostęp do elektronicznej wersji materiałów ze szkoleń, w których uczestniczyli.
W ten prosty sposób uczestnicy naszych szkoleń mogą szybko odświeżyć zdobytą wiedzę
i udoskonalić umiejętności zdobyte podczas szkolenia.

Materiały dostępne są jedynie dla zalogowanych użytkowników.
Jeśli chcesz się zalogować, kliknij tutaj

Kilka słów o certyfikatach poszkoleniowych. Kurs Excel z certyfikatem.
Kategoria: Profesjonalne dokumenty, Wzory dokumentów, Kurs Excel
26Apr

Certyfikat to oficjalny dokument potwierdzający zdobyte umiejętności np. poprzez ukończenie szkolenia.

Jednak sam wygląd certyfikatów budzi pewne wątpliwości. Często pytacie nas jakie elementy powinien zawierać taki dokument? Co jest konieczne? Poniżej postaramy przybliżyć Wam strukturę takiego dokumentu.

Czytaj całość
Spotkania biznesowe na płaszczyźnie międzynarodowej
Kategoria: Kompetencje miękkie w pracy, Prezentacja danych, Profesjonalne dokumenty
23Feb

W środowisku biznesowym spotkania w gronie międzynarodowym stały się rutyną. Znajomość zasad etykiety, doświadczenie w relacjach z klientem czy partnerami bardzo często nie wystarcza, by przeprowadzić udane spotkanie z przedstawicielem z zagranicy.

Czytaj całość
Kierowanie zespołem pracowniczym
Kategoria: Kompetencje miękkie w pracy
8Feb

Współczesne metody pracy, podejmowania decyzji czy realizacji zadań coraz częściej opierają się na pracy zespołowej. Jednym z naszych atrybutów jako istot społecznych jest potrzeba obcowania z innymi ludźmi. Choć do tej pory działania wewnątrz przedsiębiorstw stawiały na efektywność jednostki i jej wyniki, dostrzeżono, że to rozwiązanie straciło na aktualności. Wyparła je idea synergii – przekonanie, co do lepszego wyniku pracy w grupie, aniżeli pojedynczo.

Czytaj całość
Efektywność w pracy
Kategoria: Kompetencje miękkie w pracy, Zarządzanie Czasem
1Dec

Maksymalne wykorzystanie czasu pracy to jedna z najbardziej pożądanych kompetencji pracownika. Efektywność prowadzi do wyrównania korzyści i strat firmy, a w większości przypadków generuje zyski. Pojęcie to bywa mylone z działaniem ,,na czas”, czyli jak najwięcej, jak najszybciej. Bycie efektywnym polega jednak na wykorzystaniu dostępnych nam zasobów w możliwie najlepszy sposób.

Czytaj całość
Employer branding – budowanie wizerunku pracodawcy.
Kategoria: Kompetencje miękkie w pracy, HR w praktyce
17Oct

Employer branding jest budowaniem wizerunku pracodawcy. Jeżeli firma w czasie rekrutacji chce przyciągnąć do siebie utalentowanych kandydatów, to jej wizerunek musi być spójny i pozytywny. Aby stworzyć taki sposób postrzegania go, przedsiębiorstwo może zastosować kilka narzędzi – zarówno tych, które są używane w Internecie, jak i tych „tradycyjnych”, poza siecią.

Czytaj całość

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyœwietlała się ponownie
Cognity.pl