FAQ
O FAQ! Jak ktoś ma pecha, to i w bananie pestkę znajdzie! Dla wszystkich, którzy szukają wiedzy, a w internetach wciąż nie mogą jej znaleźć, przygotowaliśmy FAQ: kluczowe tematy które dla ułatwienia podzielone zostały na wybrane obszary. Tu znajdziesz wiedzę na temat szkoleń w Cognity: szybko, konkretnie. Koniec i kropka.
szkolenia online
szkolenia stacjonarne
Personalizacja szkoleń
Oczywiście. Im więcej osób liczy grupa, tym ciekawsze rabaty możemy zaproponować. Możemy zorganizować szkolenie zamknięte tj. dla większej grupy pracowników np. z jednej firmy, profilowane szkolenia indywidualne, jak również szkolenia otwarte, gdzie uczestnik może dopisać się do powstającej grupy szkoleniowej.
Szkolenia realizujemy w całej Polsce. Możemy zrealizować szkolenie w dowolnej lokalizacji, ale także online. Po takim szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje bezpłatny dostęp do nagrania, do którego będzie mógł wrócić, by utrwalić materiał ze szkolenia.
Oczywiście, jeśli komputer posiada odpowiednie oprogramowanie, to ćwiczenia szkoleniowe można na nim wykonywać.
Nie. Szkolenia prowadzimy w języku: polskim, angielskim i ukraińskim.
Jedną z cech Cognity jest realizowanie potrzeb klienta. To punkt wyjścia do owocnej współpracy. Dzięki testom i ankietom, które udostępniamy uczestnikom oraz rozmowie z trenerem, mamy pewność, że uczestnicy otrzymają dokładnie taką wiedzę, jakiej potrzebują.
Jak najbardziej. Metoda immersji, którą stosujemy podczas szkoleń zamkniętych, jest jedną z najskuteczniejszych. W ich trakcie poruszane są codzienne zagadnienia zawodowe poszczególnych uczestników. Dostosowujemy zadania do wskazanej branży, czy też przeprowadzamy szkolenia na konkretnych przykładach z firmy.
Mamy możliwość nagrania szkolenia stacjonarnego. W celu dostosowania wyceny, prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o ułożenie harmonogramu podczas szkoleń zamkniętych. Możemy zorganizować szkolenia w dowolnej konfiguracji godzinowej, np. 4 dni po 4h szkoleniowych dziennie czy inne preferowane.
Na szkoleniu otwartym nie ma takiej możliwości. Trener i konsultanci dołożą jednak wszelkich starań, aby program kursu i szkolenie było dopasowane do potrzeb i oczekiwań uczestnika, które zostaną przedstawione w ankietach przedszkoleniowych i ewaluacji trenerskiej. Warto pamiętać także, że Cognity oferuje również szkolenia ze sprofilowanym programem: zamknięte lub indywidualne.
Tak, jednak nie zawsze jest to dobre rozwiązanie. Zachęcamy do skorzystania ze stanowiska komputerowego zapewnionego przez Cognity, ponieważ ten komputer będzie optymalnie przygotowany do szkolenia, z wgranymi plikami i przetestowanym oprogramowaniem.
Tak, oczywiście. Szkolenie można zamówić dla dowolnej osoby. Pracodawca może zakupić szkolenie lub serię szkoleń dla pracownika lub większej grupy pracowników. Można również zamówić szkolenie w formie prezentu lub niespodzianki – dla współmałżonka, członka rodziny czy przyjaciela. Osoba obdarowana takim prezentem nie pozna jego ceny.
Szkolenia otwarte najczęściej odbywają się od godziny 9.00 do godziny 16.00. Pełny harmonogram godzinowy kursów znajduje się na naszej stronie internetowej. Mamy również w ofercie szkolenia trwające do godziny 13.00 lub odbywające się wieczorem i w weekendy. Cognity oferuje również szkolenia z harmonogramem dopasowanym do potrzeb klienta – zamknięte lub indywidualne.
Szkolenia otwarte odbywają się przez platformę Zoom. Nasz dział IT i wykwalifikowani konsultanci pomogą w połączeniu się z platformą i efektywnie rozwiążą każdy problem. Istnieje oczywiście możliwość realizacji szkolenia online poprzez alternatywną platformę szkoleniową, w formie kursu zamkniętego lub indywidualnego.
Z chęcią pomożemy Ci ułożyć ścieżkę szkoleniową. Dzięki ankietom przedszkoleniowym i bezpłatnej ewaluacji naszych trenerów, doradzimy najbardziej efektywną drogę realizacji szkoleń, od zupełnych podstaw do poziomu eksperta! Wystarczy, że skontaktujesz się z jednym z naszych konsultantów.
Szkolenia zamknięte
Szkolenia zamknięte możemy przeprowadzić nawet dla 1 osoby. Nie ma bowiem limitu minimalnej ani maksymalnej liczby uczestników w grupie. Organizując grupę na szkolenia należy jednak pamiętać, że zbyt duża ilość uczestników może znacząco wpłynąć na efektywność szkolenia. Rekomendujemy grupy do 15 osób, natomiast optymalną grupą jest 10 osób.
Kluczem doboru naszych trenerów jest przede wszystkim praktyczne doświadczenia w szkolonym obszarze.Wyznajemy zasadę: minimum teorii, maksimum praktyki. Dlatego wszyscy trenerzy, których poznasz na naszych szkoleniach są praktykami, a prowadzone przez nich warsztaty bazują na żywym studium przypadku.
Tak. Wszystkie szkolenia z naszej oferty mogą zostać przeprowadzone w języku angielskim.
Oczywiście, przed każdym szkoleniem przeprowadzamy dokładną analizę potrzeb szkoleniowych. Pozwala ona na poznanie charakteru pracy uczestników i maksymalne dostosowanie programu oraz zadań, które uczestnicy wykonują podczas kursu.
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje na swój adres e-mail certyfikat elektroniczny w języku polskim i angielskim. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie wykonane było przez profesjonalną firmę szkoleniową.
Szkolenia, to esencja naszej działalności od wielu lat. Przeprowadziliśmy ponad 4 000 projektów szkoleniowych dla różnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Referencie oraz opinie możesz zobaczyć na naszej stronie, w zakładce ”zaufali nam”. To nie tylko upewni Cię w kwestii naszego doświadczenia, ale także dowiedzie różnorodności podejmowanych wyzwań. (https://www.cognity.pl/zaufali-nam,zn,1.html )
Godziny szkoleń są zoptymalizowane, tak by umożliwić najlepsze przyswajanie wiedzy. Standardowo odbywają się w godzinach 8:00 -15:00; 8:30-15:30 lub 9:00-16:00. Jesteśmy jednak elastyczni jeśli chodzi o terminy oraz godziny szkolenia. Kursy o charakterze zamkniętym mogą odbywać się o dowolnej porze.
Jeśli chodzi o szkolenia z zakresu MS Excel rekomendujemy tryb dwudniowy, ze względu na obszerny zakres programu. Jest oczywiście możliwość skrócenia programu i wyboru opcji szkolenia jednodniowego. O szczegóły proszę pytać opiekuna szkolenia.
Jak najbardziej, istnieje możliwość spotkania z trenerem jeszcze przed odbytym szkoleniem, w celu dostosowania treści i kierunków prowadzonych warsztatów.
Ankieta potrzeb szkoleniowych to narzędzie pracy trenera, które pozwala oszacować oczekiwania względem kursu. Ankieta wysyłana jest do uczestników kilka dni przed szkoleniem, a zawiera kilka pytań dotyczących charakteru pracy uczestnika oraz oczekiwań dotyczących treści szkolenia.
To ankieta, która weryfikuje poziom wiedzy uczestników i pozwala podzielić ich na grupy gwarantujące podobny poziom znajomości zagadnienia. Jest więc narzędziem zwiększającym skuteczność szkolenia.
Tak, jest taka możliwość.
Badanie potrzeb zamawiającego, jak i kwestie poruszane podczas standardowo organizowanych konsultacji przed szkoleniem, są podstawowymi elementami pozwalającymi na właściwe zaplanowanie tematyki szkolenia. Jeśli klient nie ma sprecyzowanych oczekiwań, w procesie aktywnie uczestnicy także trener i opiekun szkolenia.
Mamy możliwość przeprowadzenia – pre oraz – post testów przed i po szkoleniu. Możemy również opracować raport przyrostu wiedzy i dostarczyć go do osoby zajmującej się organizacją szkolenia.
Szkolenie zawsze zaplanowane jest tak by na każdym etapie umożliwić uczestnikowi swobodne zadawanie pytań. Dzieje się to na szkoleniu, a potem podczas opieki poszkoleniowiej. Zwykle to wystarcza. Jeśli jednak pojawią się dodatkowe wątpliwości dotyczące zagadnienia, oczywiście - możemy zorganizować dodatkowe konsultacje online na żywo z trenerem.
Oczywiście, jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o rozkład dni szkoleniowych.- w przypadku chęci rozłożenia dni szkoleniowych np.na raz w tygodniu, prosimy o kontakt z konsultantem i omówienie grafiku.
To jedna z podstawowych cech naszej oferty. Oznacza ona objęcie każdego uczestnika szkolenia dodatkowym wsparciem trenera. Jak wygląda w praktyce? Każdy z uczestników dwukrotnie może zgłosić się do nas z pytaniem, które obejmuje zakres programu kursu. Opieka odbywa się poprzez konsultację mailową lub spotkanie online z trenerem.
Szkolenia otwarte
- Szkolenia otwarte są to kursy, które odbywają się grupowo, zgodnie z harmonogramem terminów dostępnym na naszej stronie. Szkolenia otwarte realizowane są na podstawie programu dostępnego na stronie Cognity. Każdy może dołączyć do takiego szkolenia.
Realizację szkolenia potwierdzamy na 3-4 dni przed terminem szkolenia, ponieważ do tego czasu uczestnicy mogą się wypisać lub zapisać na szkolenie. Oczywiście, dołożymy wszelkich starań, aby szkolenie zostało zrealizowane jak najszybciej.
Na 3-4 dni przed szkoleniem otrzymasz na adres e-mail zaproszenie oraz informacje organizacyjne.
Lokalizację szkolenia podajemy na 3-4 dni przez terminem szkolenia, ponieważ lokalizacje zmieniają się w zależności od terminu szkolenia, zapewniamy jednak, że szkolenia odbywają się w wysokiej jakości hotelach i salach konferencyjnych, zazwyczaj w centrum miasta.
Tak, zapraszamy każdego klienta.
Jeśli pozostawisz adres e-mail, z chęcią prześlemy Ci ankiety poziomujące, które pozwolą określić Twój poziom i oczekiwania względem kursu. Taka ewaluacja jest bezpłatna.
Czas trwania szkolenia jest opisany na stronie każdego kursu.
Każdy z naszych trenerów jest praktykiem z dużym doświadczeniem, wyspecjalizowanym w konkretnym temacie.
W cenę szkolenia stacjonarnego wliczony jest catering oraz stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika. W cenę szkolenia online wliczony jest dostęp do platformy szkoleniowej oraz nagrania z kursu. Po każdym szkoleniu otrzymasz również certyfikat w języku polskim i angielskim, oraz usługę opieki poszkoleniowej.
Nasi trenerzy starają się dostosować tempo realizacji szkolenia do umiejętności i potrzeb kursantów. Jeśli masz pytania lub wątpliwości, zadaj pytanie trenerowi – z chęcią na nie odpowie.
Grupy szkoleń otwartych zazwyczaj liczą 4-7 uczestników. Wiemy z doświadczenia, że kursantom lepiej się pracuje w kameralnej grupie.
Dofinansowania unijne oraz z Urzędu Pracy są również dostępne dla szkoleń otwartych. Osoba starająca się o dofinansowanie sama powinna złożyć wniosek o dofinansowanie w odpowiedniej instytucji. Cognity z chęcią pomoże w doborze odpowiedniego kursu i uzupełnieniu wniosków.
Szkolenia otwarte są realizowane w języku polskim. Z chęcią przygotujemy dla Ciebie propozycję szkolenia zamkniętego lub indywidualnego, w języku angielskim. Aby ją otrzymać, skontaktuj się z naszym konsultantem.
Biorąc udział w szkoleniu otwartym Cognity, zdobędziesz nowe praktyczne umiejętności i wymienisz doświadczenia z innymi kursantami. Podniesiesz również swoje kwalifikacje i nauczysz się swobodnie wykorzystywać nową wiedzę.
Szkolenia otwarte nie kończą się egzaminem. Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia kursu.
Nie rezerwujemy miejsc na szkoleniach, dlatego zachęcamy Cię do kontaktu z naszymi konsultantami, aby jak najszybciej zapisać się na szkolenie i zagwarantować sobie promocyjną cenę.
Pytania dotyczące programu i treści szkoleniowych skieruj do jednego z naszych konsultantów.
Nasze szkolenia bazują na praktyce, nie teorii. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez naszych trenerów to praca warsztatowa, ćwiczenia i case study, oraz praca indywidualna kursanta z trenerem.
Oczywiście, możesz je zobaczyć na stronie: (nie wiem czy będzie zakładka z referencjami na nowej stronie?). Dodatkowo, możesz sprawdzić opinie dotyczące naszych szkoleń na portalu Google.
Aby otrzymać propozycję szkolenia otwartego, wraz z cenami, terminami oraz formą kursu, skontaktuj się z jednym z naszych konsultantów, e-mailowo: biuro@cognity.pl, lub telefonicznie: 537 986 633.
Szkolenia zazwyczaj odbywają się w godzinach 9.00 – 16.00. Dokładny harmonogram godzinowy szkoleń znajdziesz na stronie każdego kursu.
Wszystkie promocje są dostępne na naszej stronie. Dodaj naszą stronę do ulubionych i odwiedzają ją często, aby skorzystać z każdej promocji.
To jedna z podstawowych cech naszej oferty. Oznacza ona objęcie każdego uczestnika szkolenia dodatkowym wsparciem trenera. Jak wygląda w praktyce? Każdy z uczestników dwukrotnie może zgłosić się do nas z pytaniem, które obejmuje zakres programu kursu. Opieka odbywa się poprzez konsultację mailową lub spotkanie online z trenerem.
Opieka poszkoleniowa trwa 12 miesięcy.
Szkolenia są zaplanowane w taki sposób, aby optymalnie przekazać wiedzę uczestnikowi. Zalecana jest realizacja szkolenia w terminach zaplanowanych w harmonogramie.
Jeśli masz pytania dotyczące programu, formy szkolenia lub realizacji kursu, zapraszamy Cię do kontaktu z naszymi konsultantami. Jeśli pytanie dotyczy zagadnień szkoleniowych, nasz konsultant przekaże Ci odpowiedź od jednego z naszych trenerów.
Technikalia:
szkolenia online
Platforma Zoom wygeneruje mail, który zostanie wysłany na Twojego maila na 1 dzień przed planowanym szkoleniem. Jest to wiadomość systemowa w języku angielskim. By wziąć udział w swoim szkoleniu należy upewnić się, że internet działa i jedynie kliknąć w tym mailu „Click here to join” (rysunek). Tylko tyle.
W 99% link działa natychmiastowo, a aplikacja Zoom pobiera się automatycznie wyświetlając komunikat „Otwórz Zoom Meetings”. 1% to niewielkie ryzyko, ale jednak. W takiej sytuacji kliknij w okienku systemowym „Download & run Zoom”, by ręcznie zainstalować aplikację (rysunek).
Nie. Posiadanie kamery wideo nie jest obowiązkowe, a nawet jeśli ją masz wcale nie musisz jej włączać. Bez aktywnej kamery nadal możesz słuchać pozostałych uczestników, transmitować dźwięk (jeśli masz mikrofon) w czasie trwania szkolenia, udostępniać swój ekran i oglądać treści przekazywane przez innych (z pozostałych kamer internetowych). Nie będziesz jednak mógł pokazywać siebie. Ikona świadcząca o tym czy Twoja kamera działa, czy nie znajduje się na obrazku poniżej. Przekreślenie oznacza, że udostępnianie wideo z Twojej kamery jest wyłączone.
Nie. Włączony mikrofon nie jest konieczny podczas szkolenia. Możesz zaznaczyć opcję wyciszenia poprzez kliknięcie w odpowiednią ikonę (obrazek poniżej), tak by pozostali uczestnicy nie słyszeli dźwięków z Twojego pomieszczenia. Przekreślenie oznacza, że mikrofon nie jest aktywny. Pamiętaj jednak, aby przy zadawaniu pytań włączyć go, tak by Twój głos był słyszany przez prowadzącego oraz pozostałych uczestników.
Tak. Aby uruchomić opcję udostępniania ekranu, należy kliknąć przycisk ’Share Screen’ znajdujący się w kontrolkach spotkania na pasku w dolnej części ekranu. Wybierz element, który chcesz udostępnić i naciśnij ’Share’. Pamiętaj, że udostępniony ekran widzą wszyscy uczestnicy warsztatów.
Tak. Istnieje kilka opcji ustawień miniaturek wideo innych użytkowników. W pasku możesz wybrać jedną z interesujących Cię wersji: całkowitezminimalizowanie ekranu, pozostawienie miniaturki tylko tej osoby, która aktualnie mówi lub pozostawienie wszystkich miniaturek (obrazki poniżej).
Tak. W tym celu udostępnij swój ekran trenerowi (informacja jak to zrobić znajduje się powyżej – pkt 13), a następnie kliknij przycisk ’Remote Control’ w panelu spotkania, który znajduje się w górnej części ekranu. Pojawi się lista, na której należy zaznaczyć użytkownika, który będzie miał możliwość kontroli Twojego ekranu (obrazek poniżej).
W panelu spotkania znajdującym się w górnej części ekranu kliknij ’Remote Controlled’, a następnie czerwony przycisk ’Abort Control’ (obrazek poniżej).
Podczas uruchomionej opcji udostępniania, w górnej części ekranu pojawił się panel spotkania. Wystarczy kliknąć występujący tam przycisk ’Stop Share’, aby wyłączyć dzielenie się treścią ze swojego komputera (rysunek poniżej).
- Upewnij się, że głośnik jest włączony.
- Zwiększ głośność na komputerze za pomocą przycisków sterowania głośnością lub w panelu powiadomień.
Nawet jeśli głośnik jest włączony w trybie Zoom, głośność na komputerze może być wyciszona. Sprawdź to.
- Spróbuj użyć słuchawek.
- Uruchom ponownie komputer.
Pliki szkoleniowe będą przesłane przez niego w chacie ogólnym aplikacji (ikona poniżej).
Jedną z przyczyn braku dostępu do przesłanych plików może być zbyt późne podłączenie się do szkolenia (kiedy logowania do platformy dokonano już po rozpoczęciu kursu online). W sytuacji, gdy nie posiadasz materiałów, poproś trenera o ponowne przesłanie plików. Jeżeli dalej ich nie widzisz odłącz się z warsztatów (po prostu wyłącz aplikację). Następnie pobierz ją ponownie (tym razem ręcznie) w najnowszej wersji ze strony: https://zoom.us/download. Otwórz zakładkę ’Zoom Client for Meetings’, następnie kliknij przycisk ’Download’ (obrazek poniżej). Po instalacji podłącz się znów do szkolenia poprzez wysłany uprzednio przez nas link.
Tak. W chacie głównym należy wybrać osobę, do której chcesz skierować swoją wiadomość. W tym celu w dolnej części panelu chatu głównego należy kliknąć ’To’ oraz zaznaczyć jednego z dostępnych użytkowników (obrazek poniżej).
Jest kilka możliwości do wyboru. Widok ekranu można modyfikować poprzez przycisk w prawym górnym rogu aplikacji (obrazek poniżej, oznaczenie czerwoną strzałką).
*Jeżeli chcesz widzieć wszystkich uczestników, kliknij ’Gallery View’ (obrazek poniżej).
*Jeżeli chcesz widzieć tylko osobę, która aktualnie mówi, kliknij ’Speaker View’ (obrazek poniżej).
*Jeżeli aplikacja ma być wyświetlana w trybie pełnoekranowym, kliknij ’Enter Full Screen’ (obrazek poniżej).
- Aby wyłączyć powyższy tryb, naciśnij na klawiaturze ’Esc’ lub kliknij ’Exit Full Screen’ (obrazek poniżej).
Aby podzielić ekran kliknij w wybrane okno i ikonkę Windows na klawiaturze. Następnie naciśnij na klawiaturze strzałkę w prawo lub w lewo .
W panelu spotkania kliknij dostępny przycisk ’Closed Caption’, a następnie wybierz z listy i uruchom ’Show Subtitle’. Ikonka ta pojawi się tylko wtedy, gdy trener jako gospodarz włączy możliwość pokazywania napisów. Jeśli nie posiadasz takiej opcji, oznacza to, że prowadzący jej nie udostępnił.
Jeśli w jakiś okolicznościach stracisz połączenie internetowe lub z innych przyczyn przestaniesz być uczestnikiem warsztatów online w czasie ich trwania, spróbuj ponownie dołączyć do spotkania korzystając z wysłanego przez nas wcześniej linku i dostępnego tam przycisku ’Click Here to Join’. Szczegółowe informacje na temat dołączenia do szkolenia zostały opisane w pkt nr 8.
Technikalia:
szkolenia stacjonarne
Rozliczenia
Termin płatności faktury VAT, jak i proformy znajduje się na dokumencie.
Tak, oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Jeśli dotyczy ona szkolenia otwartego, tj. grupy do której dołączają zapisani pracownicy, wówczas przygotowana zostaje faktura za każdego z nich z osobna. W przypadku szkoleń zamkniętych, organizowanych dla firmy wystawiamy jedną, zbiorczą fakturę. W każdym innym wypadku istnieje możliwość zmiany ustaleń z opiekunem szkolenia.
Korzystamy ze zintegrowanego systemu płatności, dlatego opłaty za szkolenia można dokonywać wyłącznie przelewem (tradycyjny przelew, PayU, wpłata na konto bankowe na poczcie lub w oddziale banku), co pozwala na szybkie rozpoznanie wpłaty i potwierdzenie uczestnictwa. Nie ma możliwości zapłaty gotówką.
Tak, jeżeli podstawą płatnosci jest faktura, to prosimy o jej opłacenie po szkoleniu.
Jeżeli złaszasz się do nas jako osoba prywatna, to proszę opłać proformę przed szkoleniem.
Nie, nie jest to konieczne, jednak najczęściej praktykowane. W innym przypadku, należy zgłosić chęć otrzymania nieopisanego dokumentu przed szkoleniem do opiekuna szkolenia.
Pewne warunki przewidują możliwość zwolnienia z VAT przy zakupie szkolenia. Można się o to ubiegać w dwóch przypadkach: jeśli zamawiający jest podmiotem publicznym (art. 43 punkt 29 lit. c ustawy o VAT) lub też nie jest podmiotem publicznym, ale dysponuje i finansuje szkolenie ze środków publicznych (na przykład prowadząc projekt z dofinansowaniem z UE).
Należy poprawnie wypełnić druk deklaracji zwolnienia z VAT.
Druk zwolnienia z VAT należy wypełnić poprawnie w miejscach do tego przeznaczonych (wykropkowanych). Należy pamiętać również o umieszczeniu pieczęci w miejscach do tego przeznaczonych.
Oprócz danych podstawowych, takich jak: nazwa, adres, NIP wystawcy i odbiorcy faktury, na dokumencie znajduje się także cena, podatek VAT oraz opis faktury (czego ona dotyczy).
Tak, jest możliwość umieszczenia innych dodatkowych informacji na fakturze, co należy zgłosić odpowiednio wcześniej przed szkoleniem do opiekuna szkolenia.
Skrót ten oznacza ‘Purchase Order’ czyli numer zamówienia, który dostawca szkolenia otrzymuje od zamawiającego.
Faktury wysyłane są z systemu jako mail zawierający link lub pdf.
Tak, należy to jednak zgłosić do opiekuna szkolenia. Preferujemy jednak wysyłkę elektroniczną faktur.
Tak, na życzenie klientów zakładamy konto na platformach zakupowych.
Tak, na życzenie wypełniamy dane dostawcy.
Jest to przelew lub wpłata na konto, na podstawie dostarczonej przez nas faktury pro-forma. Dokument jest dostarczony po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
Niestety nie przewidujemy płatności w ratach.
Umowy i dokumenty
Tak, nasi konsultanci pomagają w uzupełnieniu danych na temat szkolenia we wnioskach do Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Oczywiście, na wniosek możemy przesłać wzór umowy powierzenia danych osobowych.
Nie wymagamy podpisania umowy, a jedynie wypełnienia formularza zgłoszenia szkolenia, do którego link otrzymują klienci od opiekuna szkolenia.