cognity

FAQ

O FAQ! Jak ktoś ma pecha, to i w bananie pestkę znajdzie! Dla wszystkich, którzy szukają wiedzy, a w internetach wciąż nie mogą jej znaleźć, przygotowaliśmy FAQ: kluczowe tematy które dla ułatwienia podzielone zostały na wybrane obszary. Tu znajdziesz wiedzę na temat szkoleń w Cognity: szybko, konkretnie. Koniec i kropka.

Personalizacja szkoleń
Szkolenia zamknięte
Szkolenia otwarte
Technikalia:
szkolenia online
Technikalia:
szkolenia stacjonarne
Rozliczenia
Umowy i dokumenty

Personalizacja szkoleń

ROZWIŃ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
1. Czy mogę zgłosić dowolną liczbę osób na szkolenie? arrow

Oczywiście. Im więcej osób liczy grupa, tym ciekawsze rabaty możemy zaproponować. Możemy zorganizować szkolenie zamknięte tj. dla większej grupy pracowników np. z jednej firmy, profilowane szkolenia indywidualne, jak również szkolenia otwarte, gdzie uczestnik może dopisać się do powstającej grupy szkoleniowej.

2. W jakim mieście mogę zrealizować szkolenie? arrow

Szkolenia realizujemy w całej Polsce. Możemy zrealizować szkolenie w dowolnej lokalizacji, ale także  online. Po takim szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje bezpłatny dostęp do nagrania, do którego będzie mógł wrócić, by utrwalić materiał ze szkolenia.

3. Czy podczas szkolenia mogę pracować na własnych komputerach? arrow

Oczywiście, jeśli komputer posiada odpowiednie oprogramowanie, to ćwiczenia szkoleniowe można na nim wykonywać.

4. Czy szkolenia odbywają się wyłącznie w języku polskim? arrow

Nie. Szkolenia prowadzimy w języku: polskim, angielskim i ukraińskim.

5. Czy mam możliwość stworzenia programu „szytego na miarę” arrow

Jedną z cech Cognity jest realizowanie potrzeb klienta. To punkt wyjścia do owocnej współpracy. Dzięki testom i ankietom, które udostępniamy uczestnikom oraz rozmowie z trenerem, mamy pewność, że uczestnicy otrzymają dokładnie taką wiedzę, jakiej potrzebują.

6. Czy program szkolenia może bazować na rzeczywistych zagadnieniach z mojej firmy? arrow

Jak najbardziej. Metoda immersji, którą stosujemy podczas szkoleń zamkniętych, jest jedną z najskuteczniejszych. W ich trakcie poruszane są codzienne zagadnienia zawodowe poszczególnych uczestników. Dostosowujemy zadania do wskazanej branży, czy też przeprowadzamy szkolenia na konkretnych przykładach z firmy.

7. Czy mogę dostać nagrania ze szkolenia stacjonarnego? arrow

Mamy możliwość nagrania szkolenia stacjonarnego. W celu dostosowania wyceny, prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

8. Czy można zmienić ilość godzin szkolenia? Nie mogę „wyłączyć” pracownika na 2 dni z jego codziennych obowiązków. arrow

Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o ułożenie harmonogramu podczas szkoleń zamkniętych. Możemy zorganizować szkolenia w dowolnej konfiguracji godzinowej, np. 4 dni po 4h szkoleniowych dziennie czy inne preferowane.

9. Czy na szkoleniu otwartym mogę ułożyć swój własny program? arrow

Na szkoleniu otwartym nie ma takiej możliwości. Trener i konsultanci dołożą jednak wszelkich starań, aby program kursu i szkolenie było dopasowane do potrzeb i oczekiwań uczestnika, które zostaną przedstawione w ankietach przedszkoleniowych i ewaluacji trenerskiej. Warto pamiętać także, że Cognity oferuje również szkolenia ze sprofilowanym programem: zamknięte lub indywidualne.

10. Czy na szkoleniu stacjonarnym mogę korzystać ze swojego laptopa? arrow

Tak, jednak nie zawsze jest to dobre rozwiązanie. Zachęcamy do skorzystania ze stanowiska komputerowego zapewnionego przez Cognity, ponieważ ten komputer będzie optymalnie przygotowany do szkolenia, z wgranymi plikami i przetestowanym oprogramowaniem. 

11. Czy mogę wykupić szkolenie dla kogoś? arrow

Tak, oczywiście. Szkolenie można zamówić dla dowolnej osoby. Pracodawca może zakupić szkolenie lub serię szkoleń dla pracownika lub większej grupy pracowników. Można również zamówić szkolenie w formie prezentu lub niespodzianki – dla współmałżonka, członka rodziny czy przyjaciela. Osoba obdarowana takim prezentem nie pozna jego ceny.

12. Czy mogę kupić krótsze szkolenie? Nie mogę zwolnić się z pracy na cały dzień. arrow

Szkolenia otwarte najczęściej odbywają się od godziny 9.00 do godziny 16.00. Pełny harmonogram godzinowy kursów znajduje się na naszej stronie internetowej. Mamy również w ofercie szkolenia trwające do godziny 13.00 lub odbywające się wieczorem i w weekendy. Cognity oferuje również szkolenia z harmonogramem dopasowanym do potrzeb klienta – zamknięte lub indywidualne.

13. Czy szkolenie otwarte może się odbywać przez Teams lub ClickMeeting? arrow

Szkolenia otwarte odbywają się przez platformę Zoom. Nasz dział IT i wykwalifikowani konsultanci pomogą w połączeniu się z platformą i efektywnie rozwiążą każdy problem. Istnieje oczywiście możliwość realizacji szkolenia online poprzez alternatywną platformę szkoleniową, w formie kursu zamkniętego lub indywidualnego.

14. Jakiego szkolenia potrzebuję? Czy pomożecie mi ułożyć pełną ścieżkę edukacji? arrow

Z chęcią pomożemy Ci ułożyć ścieżkę szkoleniową. Dzięki ankietom przedszkoleniowym i bezpłatnej ewaluacji naszych trenerów, doradzimy najbardziej efektywną drogę realizacji szkoleń, od zupełnych podstaw do poziomu eksperta! Wystarczy, że skontaktujesz się z jednym z naszych konsultantów.

Szkolenia zamknięte

ROZWIŃ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
1. Jaka jest minimalna ilość osób, jaka może wziąć udział w szkoleniu zamkniętym? arrow

Szkolenia zamknięte możemy przeprowadzić nawet dla 1 osoby. Nie ma bowiem limitu minimalnej ani maksymalnej liczby uczestników w grupie. Organizując grupę na szkolenia należy jednak pamiętać, że zbyt duża ilość uczestników może znacząco wpłynąć na efektywność szkolenia.  Rekomendujemy grupy do 15 osób, natomiast optymalną grupą jest 10 osób.

2. Czy trener który poprowadzi szkolenie jest praktykiem? arrow

Kluczem doboru naszych trenerów jest przede wszystkim praktyczne doświadczenia w szkolonym obszarze.Wyznajemy zasadę: minimum teorii, maksimum praktyki. Dlatego wszyscy trenerzy, których poznasz na naszych szkoleniach są praktykami, a prowadzone przez nich warsztaty bazują na żywym studium przypadku.

3. Czy szkolenia mogą odbyć się w języku angielskim? arrow

Tak. Wszystkie szkolenia z naszej oferty mogą zostać przeprowadzone w języku angielskim.

4. Czy trener może realizować szkolenie skupiając się na przykładach z konkretnej branży, np. Excel w logistyce? arrow

Oczywiście, przed każdym szkoleniem przeprowadzamy dokładną analizę potrzeb szkoleniowych. Pozwala ona na poznanie charakteru pracy uczestników i  maksymalne dostosowanie programu oraz zadań, które uczestnicy wykonują podczas kursu.

5. Czy po szkoleniu uczestnicy dostaną certyfikat? arrow

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje na swój adres e-mail certyfikat elektroniczny w języku polskim i angielskim. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie wykonane było przez profesjonalną firmę szkoleniową.

6. Czy firma posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń? arrow

Szkolenia, to esencja naszej działalności od wielu lat. Przeprowadziliśmy ponad 4 000 projektów szkoleniowych dla różnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Referencie oraz opinie możesz zobaczyć na naszej stronie, w zakładce ”zaufali nam”. To nie tylko upewni Cię w kwestii naszego doświadczenia, ale także dowiedzie różnorodności podejmowanych wyzwań. (https://www.cognity.pl/zaufali-nam,zn,1.html )

7. Czy można zmienić godziny szkoleń? arrow

Godziny szkoleń są zoptymalizowane, tak by umożliwić najlepsze przyswajanie wiedzy. Standardowo  odbywają się w godzinach 8:00 -15:00; 8:30-15:30 lub 9:00-16:00. Jesteśmy jednak elastyczni jeśli chodzi o terminy oraz godziny szkolenia. Kursy o charakterze zamkniętym  mogą odbywać się o dowolnej porze.

8. Czy istnieje możliwość skrócenia programu szkolenia do 1 dnia? arrow

Jeśli chodzi o szkolenia z zakresu MS Excel rekomendujemy tryb dwudniowy, ze względu na obszerny zakres programu. Jest oczywiście możliwość skrócenia programu i wyboru opcji szkolenia jednodniowego. O szczegóły proszę pytać opiekuna szkolenia.

9. Czy przed szkoleniem można skontaktować się z trenerem? arrow

Jak najbardziej, istnieje możliwość spotkania z trenerem jeszcze przed odbytym szkoleniem, w celu dostosowania treści i kierunków prowadzonych warsztatów.

10. W jakim celu otrzymałem ankietę potrzeb szkoleniowych? arrow

Ankieta potrzeb szkoleniowych to narzędzie pracy trenera, które pozwala oszacować oczekiwania względem kursu. Ankieta wysyłana jest do uczestników kilka dni przed szkoleniem, a zawiera kilka pytań dotyczących charakteru pracy uczestnika oraz oczekiwań dotyczących treści szkolenia.

11. Czym jest ankieta poziomująca? arrow

To ankieta, która weryfikuje poziom wiedzy uczestników i pozwala podzielić ich na grupy gwarantujące podobny poziom znajomości zagadnienia. Jest więc narzędziem zwiększającym skuteczność szkolenia.

12. Czy istnieje możliwość udziału w szkolenia pokazowym? arrow

Tak, jest taka możliwość.

13. Czy program szkolenia jest dostosowywany? arrow

Badanie potrzeb zamawiającego, jak i kwestie poruszane podczas standardowo organizowanych konsultacji przed szkoleniem, są podstawowymi elementami pozwalającymi na właściwe zaplanowanie tematyki szkolenia. Jeśli klient nie ma sprecyzowanych oczekiwań, w procesie aktywnie uczestnicy także trener i opiekun szkolenia.

14. Jak rozpoznać czy szkolenie było skuteczne? arrow

Mamy możliwość przeprowadzenia – pre oraz – post testów przed i po szkoleniu. Możemy również opracować raport przyrostu wiedzy i dostarczyć go do osoby zajmującej się organizacją szkolenia.

15. Czy po szkoleniu są możliwe dodatkowe konsultacje z trenerem? arrow

Szkolenie zawsze zaplanowane jest tak by na każdym etapie umożliwić uczestnikowi swobodne zadawanie pytań. Dzieje się to na szkoleniu, a potem podczas opieki poszkoleniowiej. Zwykle to wystarcza. Jeśli jednak pojawią się dodatkowe wątpliwości dotyczące zagadnienia, oczywiście - możemy zorganizować  dodatkowe konsultacje online na żywo z trenerem.

16. Czy szkolenia mogą odbywać się z kilkudniową przerwą? arrow

Oczywiście, jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o rozkład dni szkoleniowych.- w przypadku chęci rozłożenia dni szkoleniowych  np.na raz w tygodniu, prosimy o kontakt z konsultantem i omówienie grafiku.

17. Co oznacza termin „opieka poszkoleniowa”? arrow

To jedna z podstawowych cech naszej oferty. Oznacza ona objęcie każdego uczestnika szkolenia dodatkowym wsparciem trenera. Jak wygląda w praktyce? Każdy z uczestników dwukrotnie może zgłosić się do nas z pytaniem, które obejmuje zakres programu kursu. Opieka odbywa się poprzez konsultację mailową lub spotkanie online z trenerem.

Szkolenia otwarte

ROZWIŃ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
1. Co to jest szkolenie otwarte? arrow

- Szkolenia otwarte są to kursy, które odbywają się grupowo, zgodnie z harmonogramem terminów dostępnym na naszej stronie. Szkolenia otwarte realizowane są na podstawie programu dostępnego na stronie Cognity. Każdy może dołączyć do takiego szkolenia.

2. Kiedy uczestnik dowiaduje się, że została zebrana grupa? arrow

Realizację szkolenia potwierdzamy na 3-4 dni przed terminem szkolenia, ponieważ do tego czasu uczestnicy mogą się wypisać lub zapisać na szkolenie. Oczywiście, dołożymy wszelkich starań, aby szkolenie zostało zrealizowane jak najszybciej.

3. Kiedy dostanę informacje organizacyjne? arrow

Na 3-4 dni przed szkoleniem otrzymasz na adres e-mail zaproszenie oraz informacje organizacyjne.

4. Gdzie odbywają się szkolenia? arrow

Lokalizację szkolenia podajemy na 3-4 dni przez terminem szkolenia, ponieważ lokalizacje zmieniają się w zależności od terminu szkolenia, zapewniamy jednak, że szkolenia odbywają się w wysokiej jakości hotelach i salach konferencyjnych, zazwyczaj w centrum miasta.

5. Czy osoba indywidualna może się zapisać na szkolenie otwarte? arrow

Tak, zapraszamy każdego klienta.

6. Nie wiem jakie szkolenie wybrać. arrow

Jeśli pozostawisz adres e-mail, z chęcią prześlemy Ci ankiety poziomujące, które pozwolą określić Twój poziom i oczekiwania względem kursu. Taka ewaluacja jest bezpłatna.

7. Ile trwa szkolenie? arrow

Czas trwania szkolenia jest opisany na stronie każdego kursu.

8. Czy trener ma doświadczenie? arrow

Każdy z naszych trenerów jest praktykiem z dużym doświadczeniem, wyspecjalizowanym w konkretnym temacie.

9. Co jest wliczone w cenę szkolenia? arrow

W cenę szkolenia stacjonarnego wliczony jest catering oraz stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika. W cenę szkolenia online wliczony jest dostęp do platformy szkoleniowej oraz nagrania z kursu. Po każdym szkoleniu otrzymasz również certyfikat w języku polskim i angielskim, oraz usługę opieki poszkoleniowej.

10. Co jeśli nie nadążę za grupą? arrow

Nasi trenerzy starają się dostosować tempo realizacji szkolenia do umiejętności i potrzeb kursantów. Jeśli masz pytania lub wątpliwości, zadaj pytanie trenerowi – z chęcią na nie odpowie.

11. Ile osób liczy grupa szkoleniowa? arrow

Grupy szkoleń otwartych zazwyczaj liczą 4-7 uczestników. Wiemy z doświadczenia, że kursantom lepiej się pracuje w kameralnej grupie.

12. Czy można uzyskać dofinansowanie na szkolenie otwarte? arrow

Dofinansowania unijne oraz z Urzędu Pracy są również dostępne dla szkoleń otwartych. Osoba  starająca się o dofinansowanie sama powinna złożyć wniosek o dofinansowanie w odpowiedniej instytucji. Cognity z chęcią pomoże w doborze odpowiedniego kursu i uzupełnieniu wniosków.

13. Czy szkolenie otwarte można zrealizować w języku angielskim? arrow

Szkolenia otwarte są realizowane w języku polskim. Z chęcią przygotujemy dla Ciebie propozycję szkolenia zamkniętego lub indywidualnego, w języku angielskim. Aby ją otrzymać, skontaktuj się z naszym konsultantem.

14. Co wyniosę ze szkolenia otwartego? arrow

Biorąc udział w szkoleniu otwartym Cognity, zdobędziesz nowe praktyczne umiejętności i wymienisz doświadczenia z innymi kursantami. Podniesiesz również swoje kwalifikacje i nauczysz się swobodnie wykorzystywać nową wiedzę.  

15. Czy szkolenie otwarte kończy się egzaminem? arrow

Szkolenia otwarte nie kończą się egzaminem. Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia kursu.

16. Czy mogę zarezerwować miejsce na szkoleniu przed zapisaniem się na kurs? arrow

Nie rezerwujemy miejsc na szkoleniach, dlatego zachęcamy Cię do kontaktu z naszymi konsultantami, aby jak najszybciej zapisać się na szkolenie i zagwarantować sobie promocyjną cenę.

17. Chcę zapytać o zagadnienia z programu szkolenia. arrow

Pytania dotyczące programu i treści szkoleniowych skieruj do jednego z naszych konsultantów.

18. Jakie metody szkoleniowe wykorzystujecie? arrow

Nasze szkolenia bazują na praktyce, nie teorii. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez naszych trenerów to praca warsztatowa, ćwiczenia i case study, oraz praca indywidualna kursanta z trenerem.

19. Czy macie referencje od swoich klientów? arrow

Oczywiście, możesz je zobaczyć na stronie: (nie wiem czy będzie zakładka z referencjami na nowej stronie?). Dodatkowo, możesz sprawdzić opinie dotyczące naszych szkoleń na portalu Google.

20. W jaki sposób można otrzymać ofertę szkoleniową? arrow

Aby otrzymać propozycję szkolenia otwartego, wraz z cenami, terminami oraz formą kursu, skontaktuj się z jednym z naszych konsultantów, e-mailowo: biuro@cognity.pl, lub telefonicznie: 537 986 633.

21. W jakich godzinach odbywają się szkolenia? arrow

Szkolenia zazwyczaj odbywają się w godzinach 9.00 – 16.00. Dokładny harmonogram godzinowy szkoleń znajdziesz na stronie każdego kursu.

22. Czy macie teraz jakieś promocje? arrow

Wszystkie promocje są dostępne na naszej stronie. Dodaj naszą stronę do ulubionych i odwiedzają ją często, aby skorzystać z każdej promocji.

23. Co oznacza termin „opieka poszkoleniowa”? arrow

To jedna z podstawowych cech naszej oferty. Oznacza ona objęcie każdego uczestnika szkolenia dodatkowym wsparciem trenera. Jak wygląda w praktyce? Każdy z uczestników dwukrotnie może zgłosić się do nas z pytaniem, które obejmuje zakres programu kursu. Opieka odbywa się poprzez konsultację mailową lub spotkanie online z trenerem.

24. Ile trwa opieka poszkoleniowa? arrow

Opieka poszkoleniowa trwa 12 miesięcy.

25. Czy mogę odbyć pierwszy dzień szkolenia teraz, a drugi za kilka miesięcy? arrow

Szkolenia są zaplanowane w taki sposób, aby optymalnie przekazać wiedzę uczestnikowi. Zalecana jest realizacja szkolenia w terminach zaplanowanych w harmonogramie.

26. Czy przed szkoleniem otwartym można skontaktować się z trenerem? arrow

Jeśli masz pytania dotyczące programu, formy szkolenia lub realizacji kursu, zapraszamy Cię do kontaktu z naszymi konsultantami. Jeśli pytanie dotyczy zagadnień szkoleniowych, nasz konsultant przekaże Ci odpowiedź od jednego z naszych trenerów.

Technikalia:
szkolenia online

ROZWIŃ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
1. Jak wyglądają szkolenia online? arrow
Szkolenia online realizowane są na popularnej i prostej w użyciu platformie Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje na swój adres email link do platformy, na której znajdować się będzie spotkanie na żywo z trenerem i resztą grupy. Uczestnictwo w tej transmisji nie wymaga żadnego specjalnego oprogramowania – wystarczy jedynie internet. Uczestnicy oglądają i słuchają w czasie rzeczywistym tego, co dzieje się na sali oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, dzięki opcji pełnej interakcji, wszyscy uczestnicy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. Warsztaty prowadzone są w sposób interaktywny, umożliwiający kontakt obu stronom spotkania. Warto nadmienić, że nasze kursy są realizowane w formie praktycznych warsztatów, a trenerzy są doświadczonymi praktykami w swoich dziedzinach. Sprawiają, że komfort zdobywania wiedzy i przyswajania zagadnień merytorycznych jest równie wysoki, jak w standardowej sali szkoleniowej
2. Co jest mi potrzebne, by wziąć udział w szkoleniu online? arrow
Z zakresu szkoleń miękkich potrzebne będzie w zasadzie wyłącznie: sprawne łącze internetowe oraz dostęp do przeglądarki (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge.) W przypadku szkoleń komputerowych bazujących na specjalistycznym oprogramowaniu konieczne będzie zainstalowanie i skonfigurowanie do użytku odpowiedniego programu. Jeśli nie posiadasz programu, który chcesz poznać na naszych kursach – napisz do nas biuro@cognity.pl.
3. Czy muszę posiadać konto na platformie, aby uczestniczyć w szkoleniu? arrow
Nie, nie musisz zakładać konta na Zoom żeby wziąć udział w spotkaniu.
4. Jak przed rozpoczęciem szkolenia mogę sprawdzić, czy działa mój mikrofon i kamera? arrow
Wiemy, że zagadnienia techniczne – szczególnie podczas pierwszego szkolenia online - mogą być powodem stresu. Zalecamy więc, by przed szkoleniem zdecydowanie przeprowadzić test swoich urządzeń. Można to zrobić bezpośrednio na platformie Zoom, klikając następujący link: https://zoom.us/test. 
5. Czy szkolenia online są nagrywane i czy będę mieć dostęp do nagrań? arrow
Tak, po szkoleniu wyślemy do Ciebie link z nagraniem.
6. Czy będę mieć możliwość pobrania nagrania z platformy? arrow
Nagrania dostępne są tylko na stronie, więc nie ma możliwości ich pobierania.
7. Jak długo będę mieć dostęp do nagrania po szkoleniu? arrow
Filmy dostępne będą przez 6 miesięcy od daty zakończenia szkolenia.
8. Zoom. Jak dołączyć do szkolenia, na które się zapisałem? arrow

Platforma Zoom wygeneruje mail, który zostanie wysłany na Twojego maila na 1 dzień przed planowanym szkoleniem. Jest to wiadomość systemowa w języku angielskim. By wziąć udział w swoim szkoleniu należy upewnić się, że internet działa i jedynie kliknąć w tym mailu „Click here to join” (rysunek). Tylko tyle.

9. Zoom. Klikam ‘Click Here to Join’ jednak połączenie nie działa. Co zrobić? arrow

W 99% link działa natychmiastowo, a aplikacja Zoom pobiera się automatycznie wyświetlając komunikat „Otwórz Zoom Meetings”. 1% to niewielkie ryzyko, ale jednak. W takiej sytuacji kliknij w okienku systemowym „Download & run Zoom”, by ręcznie zainstalować aplikację (rysunek).

10. Zoom. Nie mam linku do połączenia się ze szkoleniem. Dlaczego? arrow
Wiadomości z linkiem wysyłane są automatycznie przez centralę Zoom jeden dzień przed ustaloną datą szkolenia. Jeśli nie masz jej, sprawdź proszę w folderze „Spam”, „Oferty”, a jeśli i tam nie możesz jej znaleźć – skontaktuj się z biuro@cognity.pl
11. Zoom. Czy muszę mieć kamerę internetową, aby uczestniczyć w szkoleniu?  arrow

Nie. Posiadanie kamery wideo nie jest obowiązkowe, a nawet jeśli ją masz wcale nie musisz jej włączać. Bez aktywnej kamery nadal możesz słuchać pozostałych uczestników, transmitować dźwięk (jeśli masz mikrofon) w czasie trwania szkolenia, udostępniać swój ekran i oglądać treści przekazywane przez innych (z pozostałych kamer internetowych). Nie będziesz jednak mógł pokazywać siebie. Ikona świadcząca o tym czy Twoja kamera działa, czy nie znajduje się na obrazku poniżej. Przekreślenie oznacza, że udostępnianie wideo z Twojej kamery jest wyłączone.

12. Zoom. Czy muszę mieć włączony mikrofon podczas szkolenia?  arrow

Nie. Włączony mikrofon nie jest konieczny podczas szkolenia. Możesz zaznaczyć opcję wyciszenia poprzez kliknięcie w odpowiednią ikonę (obrazek poniżej), tak by pozostali uczestnicy nie słyszeli dźwięków z Twojego pomieszczenia. Przekreślenie oznacza, że mikrofon nie jest aktywny. Pamiętaj jednak, aby przy zadawaniu pytań włączyć go, tak by Twój głos był słyszany przez prowadzącego oraz pozostałych uczestników.

13. Zoom. Czy mogę udostępniać ekran? arrow

Tak. Aby uruchomić opcję udostępniania ekranu, należy kliknąć przycisk ’Share Screen’ znajdujący się w kontrolkach spotkania na pasku w dolnej części ekranu. Wybierz element, który chcesz udostępnić i naciśnij ’Share’. Pamiętaj, że udostępniony ekran widzą wszyscy uczestnicy warsztatów.

14. Zoom. Czy podczas udostępniania ekranu mogę zminimalizować ekran z miniaturkami twarzy?  arrow

Tak. Istnieje kilka opcji ustawień miniaturek wideo innych użytkowników. W pasku możesz wybrać jedną z interesujących Cię wersji: całkowitezminimalizowanie ekranu, pozostawienie miniaturki tylko tej osoby, która aktualnie mówi lub pozostawienie wszystkich miniaturek (obrazki poniżej).

15. Zoom. Czy trener może pokazać na moim ekranie jak mam wykonać zadanie?  arrow

Tak. W tym celu udostępnij swój ekran trenerowi (informacja jak to zrobić znajduje się powyżej – pkt 13), a następnie kliknij przycisk ’Remote Control’ w panelu spotkania, który znajduje się w górnej części ekranu. Pojawi się lista, na której należy zaznaczyć użytkownika, który będzie miał możliwość kontroli Twojego ekranu (obrazek poniżej).

16. Zoom. Jak zakończyć przekazaną trenerowi kontrolę nad myszką?  arrow

W panelu spotkania znajdującym się w górnej części ekranu kliknij ’Remote Controlled’, a następnie czerwony przycisk ’Abort Control’ (obrazek poniżej).

17. Zoom. Jak mogę zakończyć udostępnianie ekranu trenerowi?  arrow

Podczas uruchomionej opcji udostępniania, w górnej części ekranu pojawił się panel spotkania. Wystarczy kliknąć występujący tam przycisk ’Stop Share’, aby wyłączyć dzielenie się treścią ze swojego komputera (rysunek poniżej).

18. Zoom. Nie słyszę uczestników spotkania. Co zrobić?  arrow
Może być co najmniej kilka powodów takiego stanu rzeczy, zachowaj spokój i wykonaj kolejne kroki, które z pewnością rozwiążą problem.
- Upewnij się, że głośnik jest włączony.
- Zwiększ głośność na komputerze za pomocą przycisków sterowania głośnością lub w panelu powiadomień.
Nawet jeśli głośnik jest włączony w trybie Zoom, głośność na komputerze może być wyciszona. Sprawdź to.
- Spróbuj użyć słuchawek.
- Uruchom ponownie komputer.
19. Zoom. Dlaczego nie słyszą mnie pozostali uczestnicy warsztatów? arrow
Upewnij się, że mikrofon nie jest wyciszony. Jeśli zobaczysz ikonę przekreślonego mikrofonu w kontrolkach spotkania, naciśnij ją, aby wyłączyć wyciszenie. Ponadto, upewnij się, że podłączyłeś dźwięk urządzenia mobilnego. Jeśli zobaczysz następującą ikonę Audio w kontrolkach spotkania, naciśnij ją i wybierz ’Call via Device Audio’. Jeśli pojawi się powiadomienie systemu, pozwól aplikacji Zoom uzyskać dostęp do mikrofonu. Jeśli to nie rozwiąże problemu, spróbuj użyć słuchawek z mikrofonem.
20. Zoom. W jaki sposób trener będzie udostępniał pliki?  arrow

Pliki szkoleniowe będą przesłane przez niego w chacie ogólnym aplikacji (ikona poniżej).

21. Zoom. W okienku ’chat’ nie widzę przesłanych plików. Co zrobić? arrow

Jedną z przyczyn braku dostępu do przesłanych plików może być zbyt późne podłączenie się do szkolenia (kiedy logowania do platformy dokonano już po rozpoczęciu kursu online). W sytuacji, gdy nie posiadasz materiałów, poproś trenera o ponowne przesłanie plików. Jeżeli dalej ich nie widzisz odłącz się z warsztatów (po prostu wyłącz aplikację). Następnie pobierz ją ponownie (tym razem ręcznie) w najnowszej wersji ze strony: https://zoom.us/download. Otwórz zakładkę ’Zoom Client for Meetings’, następnie kliknij przycisk ’Download’ (obrazek poniżej). Po instalacji podłącz się znów do szkolenia poprzez wysłany uprzednio przez nas link.

22. Zoom. Czy poprzez ’chat’ mogę wysłać wiadomość tylko do jednej, wybranej osoby? arrow

Tak. W chacie głównym należy wybrać osobę, do której chcesz skierować swoją wiadomość. W tym celu w dolnej części panelu chatu głównego należy kliknąć ’To’ oraz zaznaczyć jednego z dostępnych użytkowników (obrazek poniżej).

23. Zoom. Jakie są opcje widoku ekranu na aplikacji? arrow

Jest kilka możliwości do wyboru. Widok ekranu można modyfikować poprzez przycisk w prawym górnym rogu aplikacji (obrazek poniżej, oznaczenie czerwoną strzałką).
 *Jeżeli chcesz widzieć wszystkich uczestników, kliknij ’Gallery View’ (obrazek poniżej).

*Jeżeli chcesz widzieć tylko osobę, która aktualnie mówi, kliknij ’Speaker View’ (obrazek poniżej). 

*Jeżeli aplikacja ma być wyświetlana w trybie pełnoekranowym, kliknij ’Enter Full Screen’ (obrazek poniżej).

  • Aby wyłączyć powyższy tryb, naciśnij na klawiaturze ’Esc’ lub kliknij ’Exit Full Screen’ (obrazek poniżej).

 

24. Zoom. Jak można podzielić ekran w czasie szkolenia? arrow


Aby podzielić ekran kliknij w wybrane okno i ikonkę Windows  na klawiaturze. Następnie naciśnij na klawiaturze strzałkę w prawo  lub w lewo .

25. Zoom. Jak włączyć napisy ’Closed Caption’? arrow

W panelu spotkania kliknij dostępny przycisk ’Closed Caption’, a następnie wybierz z listy i uruchom ’Show Subtitle’. Ikonka ta pojawi się tylko wtedy, gdy trener jako gospodarz włączy możliwość pokazywania napisów. Jeśli nie posiadasz takiej opcji, oznacza to, że prowadzący jej nie udostępnił.

26. Zoom. Straciłem połączenie w trakcie szkolenia. Co robić? arrow

Jeśli w jakiś okolicznościach stracisz połączenie internetowe lub z innych przyczyn przestaniesz być uczestnikiem warsztatów online w czasie ich trwania, spróbuj ponownie dołączyć do spotkania korzystając z wysłanego przez nas wcześniej linku i dostępnego tam przycisku ’Click Here to Join’. Szczegółowe informacje na temat dołączenia do szkolenia zostały opisane w pkt nr 8.

Technikalia:
szkolenia stacjonarne

ROZWIŃ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
1. Jak długo po szkoleniu uczestnik jest objęty opieką poszkoleniową? arrow
Przez 12 miesięcy masz czas na dodatkowe pytania i bezpośredni kontakt z trenerem.
2. Czy szkolenie online jest nagranym wykładem trenera? arrow
Żadne z naszych szkoleń nie jest suchym wykładem. Na kursie online praktykujemy niemal nieograniczoną możliwość interakcji z trenerem, tak jak w przypadku szkoleń "na żywo". Podczas zajęć można udostępniać ekran, przesyłać pliki, własne zagadnienia, a także rozmawiać z prowadzącym. Na nagraniu znajdują się więc wszystkie poruszane zagadnienia, co stanowi dodatkowe wsparcie dla tych którzy już po kursie mogą wracać do materiału i utrwalać go.
3. Kiedy dowiem się, czy moja grupa szkoleniowa została zebrana? arrow
Klienci cenią sobie elastyczność naszej oferty, dlatego każdemu z nich dajemy możliwość wycofania się czy przepisania do innej grupy. Stąd, ostateczne potwierdzenie o utworzeniu grupy otrzymasz od nas maksymalnie 3-4 dni przed szkoleniem. Za każdym razem dokładamy wszelkich starań, by skompletować grupę na szkolenie jakiego potrzebujesz.
4. Kiedy dostanę informacje organizacyjne? arrow
Przy dzisiejszym tempie życia jesteśmy przekonani, że Twoja skrzynka mailowa tonie w różnych wiadomościach. Nie chcemy, by jakiekolwiek istotne informacje dotyczące Twojego szkolenia gdzieś umknęły. Wysyłamy je więc mailem zwykle na 3-4 dni przed szkoleniem. Praktyka pokazuje, że jest to optymalny czas by dobrze się do szkolenia przygotować.
5. Czy mogę kupić voucher na szkolenie? arrow
Inwestycja w szkolenia jest jedną z tych najpewniejszych. To dlatego, ale nie tylko dlatego warto zdecydować się na voucher szkoleniowy dla siebie lub pracowników, który można zrealizować w kolejnym roku kalendarzowym. Taki bon można dowolnie zrealizować na szkolenie zamknięte, grupowe lub indywidualne. Co więcej, pozwala to na większą elastyczność w dopasowaniu się do preferowanych terminów, a z drugiej strony na zakwalifikowanie kosztów szkolenia do budżetu jeszcze z 2022 roku. Warto nadmienić też, że taki voucher pozwoli również na zachowanie promocyjnych, zniżkowych cen na szkolenia.
6. Czy osoba prywatna może się zapisać na szkolenie? arrow
Oczywiście. Można zapisać się samemu lub nawet z rodziną, grupą znajomych czy współpracowników zyskując atrakcyjne rabaty.
7. Jakie szkolenie wybrać? arrow
Przede wszystkim to, które pozwoli Ci osiągnąć planowany cel: osobisty czy zawodowy. Chętnie pomożemy Ci w doborze tematu, ale także poziomu odpowiedniej grupy. Każdemu klientowi wysyłamy bezpłatną ankietę poziomującą, która pomaga oszacować poziom i oczekiwania względem kursu.
8. Kiedy dostanę certyfikat potwierdzający ukończenie kursu? arrow
Zarówno wersja angielska, jak i polska zostanie wysłana mailem zaraz po zakończeniu kursu. To potwierdzenie pozyskanej wiedzy, a także najwyższej jakości usługi, którą otrzymałeś.

Rozliczenia

ROZWIŃ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
1. Do kiedy należy zapłacić fakturę za szkolenie? arrow

Termin płatności faktury VAT, jak i proformy znajduje się na dokumencie.

2. Czy za szkolenie można otrzymać fakturę VAT? arrow

Tak, oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Jeśli dotyczy ona szkolenia otwartego, tj. grupy do której dołączają zapisani pracownicy, wówczas przygotowana zostaje faktura za każdego z nich z osobna. W przypadku szkoleń zamkniętych, organizowanych dla firmy wystawiamy jedną, zbiorczą fakturę. W każdym innym wypadku istnieje możliwość zmiany ustaleń z opiekunem szkolenia.

3. Czy za szkolenie mogę zapłacić kartą lub gotówką? arrow

Korzystamy ze zintegrowanego systemu płatności, dlatego opłaty za szkolenia można dokonywać wyłącznie przelewem (tradycyjny przelew, PayU, wpłata na konto bankowe na poczcie lub w oddziale banku), co pozwala na szybkie rozpoznanie wpłaty i potwierdzenie uczestnictwa. Nie ma możliwości zapłaty gotówką.

4. Czy opłacam fakturę już po szkoleniu? arrow

Tak, jeżeli podstawą płatnosci jest faktura, to prosimy o jej opłacenie po szkoleniu.

Jeżeli złaszasz się do nas jako osoba prywatna, to proszę opłać proformę przed szkoleniem.

5. Czy na fakturze musi być imię i nazwisko uczestnika szkolenia? arrow

Nie, nie jest to konieczne, jednak najczęściej praktykowane. W innym przypadku, należy zgłosić chęć otrzymania nieopisanego dokumentu przed szkoleniem do opiekuna szkolenia.

6. Kiedy szkolenie jest zwolnione z VAT? arrow

Pewne warunki przewidują możliwość zwolnienia z VAT przy zakupie szkolenia. Można się o to ubiegać w dwóch przypadkach: jeśli zamawiający jest podmiotem publicznym (art. 43 punkt 29 lit. c ustawy o VAT) lub też nie jest podmiotem publicznym, ale dysponuje i finansuje szkolenie ze środków publicznych (na przykład prowadząc projekt z dofinansowaniem z UE).

7. W jaki sposób dokonać zgłoszenia zwolnienia z VAT? arrow

Należy poprawnie wypełnić druk deklaracji zwolnienia z VAT.

8. Jak wypełnić zwolnienie z VAT? arrow

Druk zwolnienia z VAT należy wypełnić poprawnie w miejscach do tego przeznaczonych (wykropkowanych). Należy pamiętać również o umieszczeniu pieczęci w miejscach do tego przeznaczonych.

9. Jakie dane znajdują się na fakturze? arrow

Oprócz danych podstawowych, takich jak: nazwa, adres, NIP wystawcy i odbiorcy faktury, na dokumencie znajduje się także cena, podatek VAT oraz opis faktury (czego ona dotyczy).

10. Czy jest możliwe umieszczenie innych informacji na fakturze (np. numer P.O)? arrow

Tak, jest możliwość umieszczenia innych dodatkowych informacji na fakturze, co należy zgłosić odpowiednio wcześniej przed szkoleniem do opiekuna szkolenia.

11. Co to jest P.O? arrow

Skrót ten oznacza ‘Purchase Order’ czyli numer zamówienia, który dostawca szkolenia otrzymuje od zamawiającego.

12. Jak wysyłane są faktury? arrow

Faktury wysyłane są z systemu jako mail zawierający link lub pdf.

13. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury papierowej? arrow

Tak, należy to jednak zgłosić do opiekuna szkolenia. Preferujemy jednak wysyłkę elektroniczną faktur.

14. Czy istnieje możliwość założenia platformy zakupowe? arrow

Tak, na życzenie klientów zakładamy konto na platformach zakupowych.

15. Czy organizator wypełnia dane dostawcy? arrow

Tak, na życzenie wypełniamy dane dostawcy.

16. Jaką formę płatności preferuje organizator szkoleń? arrow

Jest to przelew lub wpłata na konto, na podstawie dostarczonej przez nas  faktury pro-forma. Dokument jest dostarczony po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

17. Czy jest możliwość płatności ratalnej arrow

Niestety nie przewidujemy płatności w ratach.

Umowy i dokumenty

ROZWIŃ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI
1. Czy mogę liczyć na pomoc przy wypełnianiu dokumentów do KFS? arrow

Tak, nasi konsultanci pomagają w uzupełnieniu danych na temat szkolenia we wnioskach do Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

2. Czy istnieje możliwość podpisania umowy powierzenia danych? arrow

Oczywiście, na wniosek możemy przesłać wzór umowy powierzenia danych osobowych.

3. Czy konieczne jest podpisanie umowy na zlecenie szkolenia? arrow

Nie wymagamy podpisania umowy, a jedynie wypełnienia formularza zgłoszenia szkolenia, do którego link otrzymują klienci od opiekuna szkolenia.

Masz więcej pytań? Szukasz innych informacji?

Chętnie Ci pomożemy, zadzwoń lub napisz do nas. Skontaktuj się z nami
ZADAJ NAM PYTANIE icon
Imię *
Nazwisko
Adres e-mail *
Telefon *
Wiadomość