Kurs Negocjacje handlowe - metody sprzedażowe i taktyki negocjacyjne w praktyce
Kurs Negocjacje handlowe – skuteczne metody negocjacyjne w relacjach B2B i ich zastosowanie w praktyce.
WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA
szkoleniowych
przedszkoleniowej (dla chętnych)
poszkoleniowej (dla chętnych)
Szkolenie jest dla osób, które:
- chcą poznać nowe techniki negocjacyjne,
- chcą zwiększyć wydajność swojej pracy podczas rozmów z kontrahentami,
- chcą zwiększyć efektywność w negocjacjach,
- chcą swobodnie negocjować warunki umów w relacjach B2B,
- chcą poznać techniki manipulacyjne w negocjacjach.
W ramach kursu nauczysz się:
- dobrze przygotować się do negocjacji z partnerami biznesowymi,
- używać przekonujących argumentów,
- przedstawić sensowne argumenty,
- dążyć do swoich celów, zachowując należyty szacunek drugiej stronie,
- stosować skuteczne taktyki negocjacyjne,
- zastosować metody negocjacyjne w praktyce,
- dostawać się do negocjacji w międzynarodowym środowisku.
Standard szkoleń cognity obejmuje zawsze w cenie:
szkoleniowych
(wyłącznie dla szkoleń online)
szkoleniu
- polski
- angielski
program szkolenia
Kurs Negocjacje handlowe - metody sprzedażowe i taktyki negocjacyjne w praktyce
- wspólna budowa definicji - ćwiczenie w grupach,
- rodzaje negocjacji.
- charakterystyka obu rynków,
- przygotowanie do negocjacji na rynkach kupującego i sprzedającego,
- wyznaczanie celów negocjacyjnych,
- sposoby i propozycje zwiększenia skuteczności na obu rynkach.
- omówienie znanych technik negocjacyjnych stosowanych w środowisku działania firmy,
- zapoznanie się z nowymi technikami negocjacyjnymi pozwalającymi na prowadzenie efektywniejszych rozmów,
- dostosowanie poznanych technik do warunków funkcjonowania firmy,
- wykorzystanie poznanych technik negocjacyjnych w studium przypadków,
- odgrywanie scenek rodzajowych z wykorzystaniem poznanych technik negocjacyjnych.
- techniki negocjacyjne w zakresie specjalistycznych materiałów/usług,
- ćwiczenie negocjacyjne z uwzględnieniem technik dopuszczalnych na rynku zdominowanym przez dostawcę,
- omówienie ćwiczenia i analiza ćwiczenia.
- omówienie konkretnych przypadków firmy,
- dyskusja nad nowymi rozwiązaniami negocjacyjnymi pozwalającymi zwiększyć efektywność pracy.
Kontakt
OPCJE ZAKUPU SZKOLENIA
Kup to szkolenie
- intensywna praktyka
- merytoryczne bogactwo
- certyfikat w dwóch językach
Dostosuj program
- program dopasowany do Twoich potrzeb
- analiza Twoich potrzeb i wymagań
- indywidualny zakres szkolenia
Kup jako zamknięte
- szkolenie tylko dla Twoich pracowników
- sprofilowany program
- terminy dopasowane do Twoich potrzeb
This training is also available in English.
- tailored training especially for you
- acquire new knowledge
- two certificates - English and Polish
Kup jako voucher
- spraw niespodziankę bliskim
- wynagrodź pracownika
- wykorzystaj w dowolnym terminie
Kup jako indywidualne
- precyzyjnie ocenimy Twoje potrzeby
- maksimum praktyki i minimum teorii
- rozwiąż konkretne problemy
Навчання також доступне українською мовою
- навчання твоєю мовою
- швидко отримай нові знання
- польський та український сертифікат
Kup na prezent
- Podaruj bliskim wiedzę
- szkolenie dopasowane do ich potrzebob
- daruj oryginalnym prezentem
W ramach każdego szkolenia oraz warsztatu online na żywo z trenerem:
- polski
- angielski
W ramach szkolenia stacjonarnego:
W ramach szkolenia online:
To nie Twój poziom?
Wypełnij formularz kontaktowy, a wyślemy do Ciebie ankietę poziomującą!
Ścieżka sukcesu
DLACZEGO wybrać COGNITY:
instytucji
szkoleniowych 2.12/00238/2015
rok założenia
przeprowadzonych
szkoleń
średnia ocena
na Google
ROZWIJAJ UMIEJĘTNOŚCI
KREUJ SUKCES
POLECANE szkolenia
Opinie naszych uczestników
POMOŻEMY W DOFINANSOWANIU SZKOLEŃ Z KFS
Doskonałe szkolenia sprzedaż i obsługa - Twój klucz do sukcesu w biznesie.
Odkryj sztukę sprzedaży i obsługi klienta.
Nasze szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta to wyjątkowa okazja, by poznać tajniki efektywnego sprzedawania i obsługiwania klientów. Dowiedz się, jak budować trwałe relacje z klientami, zwiększać sprzedaż i osiągać cele biznesowe. To kursy, które dostarczają wiedzy, którą można od razu zastosować w praktyce.
Praktyczne umiejętności i techniki.
Nasz program skupia się na praktycznych umiejętnościach i technikach, które są niezbędne w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym. Nauczysz się, jak budować strategie sprzedażowe, rozumieć potrzeby klienta, efektywnie negocjować i rozwiązywać problemy. Zdobyte umiejętności uczynią Cię bardziej pewnym siebie i skutecznym sprzedawcą czy obsługującym klienta.
Inwestycja w wzrost i sukces biznesu.
Wybierając nasze szkolenia, inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Sprzedaż i obsługa klienta to kluczowe elementy każdej udanej firmy. Zdobyte kompetencje pomogą Ci zwiększyć wyniki sprzedaży, utrzymać lojalność klientów i zyskać przewagę nad konkurencją.
Nie trać czasu - już teraz zapisz się na szkolenia, które wyposażą Cię w niezbędne kompetencje do odniesienia sukcesu w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta