GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaHOME OFFICEKursy Home OfficeKurs Remote Management - efektywne zarządzanie zespołem przez internet
MENU

Kurs Remote Management - efektywne zarządzanie zespołem przez internet


Szkolenie dostępne w formie kursu STACJONARNEGO w sali szkoleniowej lub siedzibie firmy lub warsztatów ONLINE z trenerem w czasie rzeczywistym.


Praktyczne kursy aż 50% taniej

Dokonaj zakupu dzisiaj i zapłać
tylko 50% standardowej ceny*

 

Dokonaj zakupu dzisiaj i zapłać tylko 50% standardowej ceny*:

Wybierz interesujący Cię kurs i zapisz się korzystając z promocji wiosennej lub skontaktuj się z naszym konsultantem, który pomoże sfinalizować ofertę (nr telefonu: +48 577 136 633, e-mail: biuro@cognity.pl).

 

 

*Oferta dotyczy wszystkich szkoleń realizowanych w trybie stacjonarnym. Promocja jest ograniczona czasowo – sprawdź szczegóły na podstronie konkretnego kursu lub zapytaj naszych konsultantów.

zwiń

Przed szkoleniem

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Czy szkolenie Kurs Remote Management – efektywne zarządzanie zespołem przez internet będzie dla mnie odpowiednie?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • chcą dowiedzieć się jak zarządzać zespołem pracujących zdalnie,
  • chcą zapoznać się z metodami zarządzania zadaniami,
  • chcą rozwinąć kompetencje zespołu rozproszonego,
  • chcą w praktyczny sposób kontrolować powierzone zadania,
  • chcą komunikować się z zespołem na odległość w skuteczny sposób oraz poznać narzędzia, które im w tym pomogą.

 

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

  • wykład,
  • mini-prezentacja,
  • ćwiczenia w małych grupach i case study,
  • praca indywidualna z trenerem.
  • praca indywidualna,
  • burza mózgów,
  • kwestionariusz,
  • dyskusja grupowa.

  

Identyfikacja Potrzeb Szkoleniowych

Przed szkoleniem poprosimy Cię, abyś określił swoje oczekiwania w stosunku do kursu oraz przeprowadzimy analizę potrzeb. Na jej podstawie, nasz trener będzie mógł doradzić, jakie szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych będzie także wskazówką, na które aspekty programowe położyć większy nacisk, aby szkolenie jak najlepiej rozwinęło Twoje umiejętności i jednocześnie zwiększyło efektywność Twojej pracy.

zwiń

W ramach szkolenia
zapewniamy

Przekonaj się dlaczego klienci wybierają
kursy w Cognity!

Dopasowanie i profesjonalizm w procesie szkoleniowym:

  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

 

Po szkoleniu otrzymasz:

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie,
  • opiekę poszkoleniową przez 12 miesięcy.

 

Indywidualne podejście:

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera 😊

 

Komfortowe warunki podczas szkolenia:

  • nowoczesne sale szkoleniowe,
  • bezpłatne WiFi,
  • nocleg dla osób dojeżdżających (nie dotyczy zapisów na szkolenia odbywające się w Krakowie) – deklarację rezerwacji noclegu należy złożyć najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

 

Wyżywienie:

  • pyszny lunch*,
  • bardzo dobry catering* i kawa z ekspresu.

*Specjalne wymagania dietowe (związane z nietolerancją pokarmową) należy zgłosić najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

zwiń

Program szkolenia

Sprawdź merytoryczny
program szkolenia.

1. Remote Management – zarządzanie zdalne w czasach home office:

  • pozytywne i negatywne strony pracy zdalnej całego bądź części zespołu,
  • rodzaje podziału zespołu tak by był w pełni efektywny:
    • ze względu na pokrywające się godziny pracy,
    • ze względu na istniejące już w formie stacjonarnej działy,
    • ze względu na wykonywane zadania,
    • ze względu na dotychczasowe doświadczenie.

2. Podstawy funkcjonowania zespołu:

  • powierzenie odpowiednich uprawnień oraz nadanie obowiązków,
  • nadanie odpowiedzialności za dane zadanie,
  • nadanie odpowiedzialności za całościowe działanie zespołu,
  • ustalenie ról i oczekiwań wobec członków zespołu,
  • ustalenie procedur, które pomogą we wzajemnej współpracy.

3. Zespół rozproszony i jego specyfikacja:

  • omówienie różnic i podobieństw między zespołem rozporoszonym i stacjonarnym oraz ustalenie co może być zapożyczone pomiędzy obiema formami pracy,
  • analiza SWOT zespołu pracującego zdalnie,
  • omówienie struktur zespołów rozproszonych na przykładach,
  • Remote Management w home office – wyzwania oraz możliwe problemy wynikające ze specyfiki pracy.

4. Rola Managera w zespole rozproszonym:

  • jak jest ważna?
  • modele współpracy kiedy pracownicy przebywają w różnych miejscach,
  • planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrola – główne zadania Zarządzającego,
  • budowanie pozytywnych relacji i zaufania przy braku bezpośredniego kontaktu.

5. Skuteczna komunikacja oraz przepływ informacji w zespole rozproszonym:

  • jak zorganizować biuro zdalne tj. biuro w chmurze,
  • ustalenie przestrzeganych zasad z zespołem,
  • przydatne narzędzia do komunikacji oraz możliwości ich działania:
    • telekonferencje,
    • wideokonferencje,
    • webinaria,
    • komunikatory np. Skype,
    • platformy do zarządzania zadaniami np. Bitrix, Trello, Redmine.
  • spotkania stacjonarne z zespołem – czy są potrzebne? Jak często? 

6. Wyznaczanie głównych oraz częściowych celów dla zespołu pracującego zdalnie:

  • jasna definicja celów i zadań dla konkretnych zespołów lub osób,
  • parametryzacja celów i zadań,
  • planowanie pracy tak by była możliwa jej realizacja poprzez przyjęte w firmie schematy,
  • jak uzyskać produktywną elastyczność w pracy – ustalenie granicy dla pomysłów i wprowadzanych zmian,
  • podział odpowiedzialności,
  • kontrola nad poprawnych wykonaniem zadań oraz feedback.

7. Wsparcie oraz kontrola nad zadaniami w zespole:

  • relacje biznesowe na odległość,
  • feedback od pracowników,
  • wspieranie zespołu na odległość – jak to zrobić,
  • raportowanie pracy – kto i co raportuje, w jaki sposób,
  • czynniki, które angażują zespół i jak samemu je inicjować,
  • ustalenie standardów i procedur w trakcie home office,
  • budowanie kompetencji i rozwój umiejętności pracowników w trakcie pracy zdalnej.

8. Podsumowanie.

zwiń

Harmonogram szkolenia

Sprawdź godziny, w których
będzie obywać się szkolenie.
więcej

Informujemy, że zamieszczony poniżej harmonogram jest poglądowy. Ze względu na realizowany program szkoleniowy, czas rozpoczęcia i zakończenia przerw może ulec zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że nie zmniejszy to liczby godzin warsztatowych.

Dzień 1

Harmonogram Godzina
Rejestracja uczestników 8:45 - 9:00
Zajęcia 9:00 - 11:00
Przerwa 11:00 - 11:15
Zajęcia 11:15 - 12:30
Obiad 12:30 - 13:15
Zajęcia 13:15 - 14:30
Przerwa 14:30 - 14:45
Zajęcia 14:45 - 16:00
zwiń

Po szkoleniu

Sprawdź co poznasz
na szkoleniu.
więcej

Po szkoleniu będziesz mógł:

  • skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym,
  • rozdzielać zadania oraz kontrolować ich wykonanie,
  • budować pozytywne relacje z zespołem pomimo odległości,
  • poprawić procesy zarządzania w swoim zespole.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
 

Ścieżka dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności

Jeżeli chcesz w dalszym ciągu doskonalić swoje umiejętności i kompetencje zapraszamy na szkolenia:

Na życzenie, możemy przygotować dla Ciebie również indywidualną ścieżkę rozwoju.

zwiń

Co nas wyróżnia
wśród firm
szkoleniowych?

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Co nas wyróżnia wśród firm szkoleniowych?

  • Nasi trenerzy to eksperci praktycy, którzy z pasją przekazują wiedzę przydatną
    w codziennych zawodowych sytuacjach.
  • Wystawiamy certyfikat w dwóch językach (w przypadku nieotrzymania dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu, prosimy o kontakt na adres mailowy:
    biuro@cognity.pl)
  • Zawsze przeprowadzamy Analizę potrzeb szkoleniowych, która jest gwarancją dopasowania zagadnień programu do Twoich oczekiwań.
  • Posiadamy nowoczesny sprzęt spełniający współczesne standardy.
  • Na szkoleniach oferujemy lunch oraz poczęstunek wliczone w cenę kursu.
  • Zajęcia u nas trwają 8h szkoleniowych dziennie.
  • Szkolenia realizowane są także w języku angielskim na Twoje życzenie.
  • Zapewniamy roczną bezpłatną opiekę poszkoleniową w jednej z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
  • Wieloletnie doświadczenie w branży szkoleniowej gwarantuje profesjonalizm
    i efektywność w procesie szkoleniowym.
  • Jesteśmy elastyczni. Stale dopasowujemy ofertę szkoleniową do potrzeb naszych klientów.
  • Działamy w całej Polsce.

 

Klienci są dla nas najważniejsi!

Zdobyliśmy zaufanie instytucji państwowych, korporacji, uniwersytetów, jednostek administracyjnych i środowisk biznesowych.

 

 

zwiń

To szkolenie jest dostępne również w języku angielskim

Dowiedz się więcej.więcej

Szkolenie dostępne jest również w języku angielskim. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów pod numerem telefonu 12 421 87 54 lub adresem e-mail biuro@cognity.pl.

 

Training is also available in English. For more information contact our advisers via phone:
12 4218754 or e-mail: biuro@cognity.pl.

zwiń
Terminy szkoleń

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl