GWARANTOWANE TERMINY
Jesteś tutaj: strona głównaSZKOLENIA MIĘKKIEUmiejętności miękkie i szkolenia zawodowe Kurs Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu - szkolenie z certyfikatem
MENU

Kurs Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu - szkolenie z certyfikatem


Szkolenie dostępne w formie kursu STACJONARNEGO w sali szkoleniowej lub siedzibie firmy lub warsztatów ONLINE z trenerem w czasie rzeczywistym.


Praktyczne kursy aż 50% taniej

Dokonaj zakupu dzisiaj i zapłać
tylko 50% standardowej ceny*

 

Dokonaj zakupu dzisiaj i zapłać tylko 50% standardowej ceny*:

Wybierz interesujący Cię kurs i zapisz się korzystając z promocji wiosennej lub skontaktuj się z naszym konsultantem, który pomoże sfinalizować ofertę (nr telefonu: +48 577 136 633, e-mail: biuro@cognity.pl).

 

 

*Oferta dotyczy wszystkich szkoleń realizowanych w trybie stacjonarnym. Promocja jest ograniczona czasowo – sprawdź szczegóły na podstronie konkretnego kursu lub zapytaj naszych konsultantów.

zwiń

Przed szkoleniem

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Czy szkolenie Zarządzanie Stresem i Przeciwdziałanie Wypaleniu Zawodowemu, będzie dla mnie odpowiednie?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • w pracy zawodowej narażone są na stres,
  • nie znają metod radzenia sobie ze stresem,
  • chcą poznać metody motywowania do pracy,
  • narażone są na wypalenie zawodowe.

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

  • prezentacja,
  • mini-wykład,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem.

  

Identyfikacja Potrzeb Szkoleniowych

Przed szkoleniem poprosimy Cię, abyś określił swoje oczekiwania w stosunku do kursu oraz przeprowadzimy analizę potrzeb. Na jej podstawie, nasz trener będzie mógł doradzić, jakie szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych będzie także wskazówką, na które aspekty programowe położyć większy nacisk, aby szkolenie jak najlepiej rozwinęło Twoje umiejętności i jednocześnie zwiększyło efektywność Twojej pracy. 

 

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik naszego szkolenia otrzymuje komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

 

zwiń

W ramach szkolenia
zapewniamy

Przekonaj się dlaczego klienci wybierają
kursy w Cognity!

Dopasowanie i profesjonalizm w procesie szkoleniowym:

  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

 

Po szkoleniu otrzymasz:

  • certyfikat w języku polskim, numer Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.12/00238/2015,
  • certyfikat w języku angielskim na życzenie,
  • opiekę poszkoleniową przez 12 miesięcy.

 

Indywidualne podejście:

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera 😊

 

Komfortowe warunki podczas szkolenia:

  • nowoczesne sale szkoleniowe,
  • bezpłatne WiFi,
  • nocleg dla osób dojeżdżających (nie dotyczy zapisów na szkolenia odbywające się w Krakowie) – deklarację rezerwacji noclegu należy złożyć najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

 

Wyżywienie:

  • bardzo dobry catering* i kawa z ekspresu.

*Specjalne wymagania dietowe (związane z nietolerancją pokarmową) należy zgłosić najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

zwiń

Program szkolenia

Sprawdź merytoryczny
program szkolenia.

1. Czym jest stres?

  • stres – nasz wróg czy sprzymierzeniec? O stresie pozytywnym i negatywnym,
  • model działania stresu, fazy i objawy stresu,
  • czynniki stresu w pracy – diagnoza realnych przyczyn wypalenia zawodowego,
  • osobiste predyspozycje – cechy osobowości jako determinanty radzenia sobie ze stresem.

2. Wypalenie zawodowe jako wynik długotrwałego stresu:

  • wypalenie zawodowe – czy obserwujesz u siebie objawy?
  • trójwymiarowa teoria wypalenia zawodowego wg Ch. Maslach (kwestionariusz MBI),
  • skąd się bierze wypalenie zawodowe? Etapy wypalenia zawodowego,
  • interpersonalne i środowiskowe czynniki wypalenia zawodowego.

3. 6 stylów zarządzania według Daniela Golemana – stresory w działaniu każdego z typów:

  • różnorodne teorie stresorów,
  • model stresu psychospołecznego w pracy wg Roberta Karaska,
  • przeciwdziałanie stresom,
  • wyrażanie emocji w trudnej sytuacji,
  • ustalanie granic strefy komfortu – z ćwiczeniami i autoanalizą dla określenia, czy potrzebne są zmiany.

4. Skuteczna komunikacja z kolegami z pracy – analiza przypadków.

5. Zarządzanie konfliktem w zespole – unikanie, uleganie (dostosowanie się), kompromis, rywalizacja (walka), współpraca:

  • model Thomasa,
  • model procesu konfliktu Pondy’ego,
  • metoda Bez Porażek,
  • najczęstsze typy problemów w życiu i ich przełożenie na pracę – dyskusja moderowana.

6. Negocjacje w firmie – jak skutecznie karać i nagradzać?

7. Metody skutecznego łagodzenia konfliktów wśród podwładnych.

8. Metody wprowadzania dobrych zmian w kontekście współpracy w biurze:

  • ponowna analiza własnej roli w firmie z ewaluacją ze strony współpracowników,
  • odzyskanie kontroli nad własną pracą i negocjacje zmiany,
  • sposoby zyskiwania energii w czasie monotonnych lub stresujących zajęć,
  • określenie nowych celów i dążeń zawodowych.

9. Autocoaching – metody motywowania do pracy i podniesienia własnej wartości.

10. Sposoby walki z negatywnymi zachowaniami – tremą, zarządzaniem przez strach; sposoby stworzenia balansu między własnymi obowiązkami i zadaniami delegowanymi.

11. Studia przypadku nr 1: wypisz sytuacje stresowe oraz napisz, jakie stosujesz sposoby radzenia sobie ze stresem:

  • kilkoro ochotników publicznie mówi o swojej sytuacji stresowej – koledzy ją komentują i szukają samodzielnie rozwiązania (dyskusja moderowana przez prowadzącą).

12.  Studium przypadku nr 2: wypisz korzyści związane z wypisanymi wcześniej sytuacjami:

  • uczestnicy uczą się przemiany wad w zalety oraz pozytywnego podejścia do pracy z klientem przez autoanalizę i osobistą rozmowę z prowadzącą.

13.  Studium przypadku nr 3: zrozum i wprowadź nowo poznane sposoby radzenia sobie z sytuacjami stresowymi:

  • ochotnicy wypowiadają się, jak można było zareagować w trudnej sytuacji, wspólna dyskusja z prowadzącą.

14.  Autoanalizowanie wypalenia zawodowego:

  • określenie przyczyn negatywnych emocji – między apatią a pracoholizmem,
  • wypalenie zawodowe a stres,
  • fizyczne objawy wypalenia,
  • praca w konflikcie i współzawodnictwie.

15.  Wypracowanie odświeżenia spojrzenia na pracę – indywidualne zajęcia z kursantami.

zwiń

Harmonogram szkolenia

Sprawdź godziny, w których
będzie obywać się szkolenie.
więcej

Informujemy, że zamieszczony poniżej harmonogram jest poglądowy. Ze względu na realizowany program szkoleniowy, czas rozpoczęcia i zakończenia przerw może ulec zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że nie zmniejszy to liczby godzin warsztatowych.

Dzień 1

Harmonogram Godzina
Rejestracja uczestników 8:45 - 9:00
Zajęcia 9:00 - 11:15
Przerwa 11:15 - 11:30
Zajęcia 11:30 - 13:00

Dzień 2

Harmonogram        Godzina
Zajęcia 9:00 - 11:15
Przerwa 11:15 - 11:30
Zajęcia 11:30 - 13:00



zwiń

Po szkoleniu

Sprawdź co poznasz
na szkoleniu.
więcej

 

Po szkoleniu będziesz mógł:

  • stworzyć osobiste strategie radzenia sobie ze stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu,
  • rozpoznawać realne czynniki zewnętrzne oraz wewnętrzne wpływające na pojawienie się lub wzmożenie poczucia długotrwałego stresu i wypalenia zawodowego,
  • zrozumieć zjawisko wypalenia zawodowego i odnieść je do swojej sytuacji,
  • odnosić się do osobistych zasobów wzmacniających pracownika w radzeniu sobie ze stresem.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
 

Ścieżka dalszego rozwoju kompetencji i umiejętności


Jeżeli chcesz w dalszym ciągu doskonalić swoje umiejętności i kompetencje zapraszamy na szkolenia:

Na życzenie, możemy przygotować dla Ciebie również indywidualną ścieżkę rozwoju.

zwiń

Co nas wyróżnia
wśród firm
szkoleniowych?

Zobacz dlaczego warto uczestniczyć
w szkoleniach w Cognity.
więcej

Co nas wyróżnia wśród firm szkoleniowych?

  • Nasi trenerzy to eksperci praktycy, którzy z pasją przekazują wiedzę przydatną
    w codziennych zawodowych sytuacjach.
  • Wystawiamy certyfikat w dwóch językach (w przypadku nieotrzymania dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu, prosimy o kontakt na adres mailowy:
    biuro@cognity.pl)
  • Zawsze przeprowadzamy Analizę potrzeb szkoleniowych, która jest gwarancją dopasowania zagadnień programu do Twoich oczekiwań.

  • Gwarancja satysfakcji ze szkolenia. Jeżeli szkolenie nie spełniło oczekiwań lub materiał nie został w pełni przyswojony, proponujemy ponowny udział w kursie otwartym w formie online, bez dodatkowych opłat. Regulamin gwarancji

 

W ramach warsztatów online na żywo z trenerem oferujemy dodatkowo:

  • Wsparcie działu IT – udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania techniczne oraz poinstruujemy co robić w przypadku problemów ze sprzętem lub oprogramowaniem.
  • Dodatkowa godzina z trenerem – przed szkoleniem masz możliwość skorzystania z godziny próbnej z trenerem.
  • Bezpłatna powtórka szkolenia – masz możliwość wielokrotnego odtwarzania nagrania z warsztatów. Po szkoleniu online na żywo z trenerem otrzymasz dostęp do nagrania kursu.

W ramach szkoleń stacjonarnych oferujemy dodatkowo:

  • Catering dla uczestników szkoleń – na szkoleniach stacjonarnych gwarantujemy catering dostosowany do potrzeb żywieniowych kursantów.
  • Opieka po szkoleniu – pomoc oferowana jest przez rok, w jednej z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem: konsultacja telefoniczna lub e-mailowa (dwukrotnie) lub konsultacja online z trenerem w wymiarze 2 godzin lekcyjnych. W przypadku wyboru spotkania online należy zgłosić chęć mailowo, razem z opisem tematyki, jakiej ma dotyczyć.
  • Szkolenie w Twoim mieście – nasze szkolenia odbywają się w 27 miastach w całej Polsce. Do Cognity zawsze masz blisko!

 

Klienci są dla nas najważniejsi!

Zdobyliśmy zaufanie instytucji państwowych, korporacji, uniwersytetów, jednostek administracyjnych i środowisk biznesowych.

 

 

zwiń

To szkolenie jest dostępne również w języku angielskim

Dowiedz się więcej.więcej

Szkolenie dostępne jest również w języku angielskim. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów pod numerem telefonu 12 421 87 54 lub adresem e-mail biuro@cognity.pl.

 

Training is also available in English. For more information contact our advisers via phone:
12 4218754 or e-mail: biuro@cognity.pl.

zwiń
Terminy szkoleń

Wybrani Klienci:

Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.
Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj
Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie wyświetlała się ponownie
Cognity.pl